ייעוץ חינם

055-970-5872

ג'וקים בתמי 4

למה יש לכם ג'וקים בתמי 4?

גיליתם ג'וקים מתהלכים מסביב לתמי 4,  ואפילו בתוכו? זוהי סיטואציה מגעילה, ומאד לא נעימה. החדשות הטובות? אתם ממש לא לבד. למעשה, אנחנו כמדבירים נתקלים בבעיה הזאת כמעט בכל יום. אז למה זה קורה, בעצם? הסיבה פשוטה – ג'וקים אוהבים שלושה דברים: לחות, חום, ושאריות מזון. את כל התנאים הללו בר המים מספק לג'וקים. מבחינתם, תמי 4 זה הבית המושלם. מבחינתכם, כנראה שקצת פחות… כאן בדיוק נכנסים לתמונה המדבירים המקצועניים שלנו בחברת הדברה סנטר.

 

איך מקקים הגיעו לתמי 4 ומה עושים איתם?
הזמינו אותנו – מדבירים מוסמכים עם ניסיון
הדברה לתמי 4 בשיטות בטוחות
רישיון המשרד להגנת הסביבה
שירות בפריסה ארצית רחבה

לקבלת הצעת מחיר הרימו טלפון:
055-970-5872

ג'וקים בתמי 4

3 סימנים לכך שיש ג'וקים בתמי 4

לא תמיד רואים את הג'וקים בעיניים. אבל ישנם סימנים נוספים המרמזים על נוכחותם:

1. צואה של ג'וקים: ניתן לזהות את הג'וקים באמצעות הצואה שהם משאירים מסביב למכשיר המים, ובתוכו. גרגירי הצואה קטנים, הם מתאפיינים בצבע חום או שחור. במקרים מסוימים הצואה מופיעה גם בצורת מריחות על המכשיר ובסביבתו.

2. ריח רע: בנוסף לכל הצרות, ג'וקים מפיצים ריח רע. ברוב המקרים הריח הרע הוא תוצאה של תהליך הריקבון, כאשר תיקנים מתים באזורים חבויים בתוך מכשיר. אפשרות נוספת היא ריח שמגיע מגללי החרקים. מדובר בריח חריף מאד, שבאופן מוזר מזכיר קצת ריח של שמן.

3. תיקי ביצים: נקבת התיקן נושאת על גבה תיק ביצים, עם עשרות ביצים שבתוכן מסתתר הדור הבא של התיקנים. נקבת התיקן מחפשת מקום חשוך ונסתר להניח בו את תיק הביצים, כך שאין סיבה להיות מופתעים אם תמצאו אותו באזור התמי 4. צבעו של התיק הוא חום, ולעיתים הוא נדבק לדפנות הפנימיות של המכשיר.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    ג'וקים קטנים בתמי 4 – האם זה מסוכן?

    קודם כל, חשוב לציין – הג'וקים לא באים במגע עם המים עצמם. מיכל המים של המכשיר אטום לחלוטין. איפה הם כן מופיעים? במנוע, במשאבת המים או בכרטיס החשמלי של המכשיר.

    התיקן הנפוץ ביותר בתמי 4 (ובמכשירי מטבח חשמליים באופן כללי) הוא תיקן גרמני. למרות שהתיקן הגרמני לא בא במגע עם המים עצמם, הוא כן מסתובב במטבח ובסמוך למזון שלכם… תיקן גרמני במכשיר תמי 4 עלול להעביר לבני אדם עשרות סוגים של חיידקים, ו-6 סוגים של תולעים טפיליות. בנוסף לכך, התיקן הגרמני מהווה סכנה של ממש לאנשים שסובלים ממחלות נשימה, כמו אסתמה או אלרגיות.

     

    איך מטפלים במכשיר תמי 4 עם מקקים?

    כפי שציינו קודם לכן, רוב המקקים שמגיעים אל מכשיר התמי 4 משתייכים לזן התיקן הגרמני. התיקן הגרמני ידוע בכושר ההישרדות הגבוה שלו, כך שחומרי הדברה רגילים שזמינים לשימוש בקהל הרחב, לא יועילו. במקרה כזה, אין ברירה אלא לפנות אל חברת הדברה מקצועית. ההדברה תתבצע באמצעות ג'ל ייעודי שמחסל את הקן כולו, ולא רק את הג'וקים שנמצאים על פני השטח. הג'ל כולל עמילן תירס, המאכל החביב על התיקנים. התיקנים נמשכים אל הג'ל ונושאים אותו איתם בחזרה אל הקן. שם הם אוכלים את הפיתיון, ומתים כתוצאה מהרעלה תוך מספר ימים.

    כדי להגביר את היעילות של התהליך, נשתמש גם במלכודות דבק. במידה והבעיה לא נפתרה בביקור הראשון, נחזור אליכם בשנית ללא תוספת תשלום, ונבצע הדברה כוללת במטבח.

     

    כמה עולה הדברה נגד ג'וקים בתמי 4?

    בשלב הזה, אתם בוודאי תוהים כמה עולה הדברה בתמי 4. איתנו, חברת הדברה סנטר, אתם יכולים להיות רגועים. אנחנו נבצע הדברה איכותית ויסודית, במחירים זולים ושוברי שוק. המחיר הממוצע להדברת תמי 4 הוא כ-250 ₪ בלבד, זול בהרבה מרכישה של מכשיר מים חדש. בנוסף, אנחנו מספקים לכם אחריות לשלושה חודשים, כך שבמקרה הצורך נשוב אליכם ללא תוספת תשלום.

     

    שאלות ותשובות

    איך נפטרים מג'וקים בתמי 4?

    התיקן הגרמני ידוע בכושר ההישרדות הגבוה שלו, ולכן נצטרך להשתמש בשילוב של ג'ל ייעודי עם מדבקות דבק. במקרה הצורך, נבצע גם ריסוס מקיף במטבח כולו.

    איך לבחור חברת הדברה מומלצת לטיפול בתיקנים בתמי 4?

    ג'וקים בתמי 4 הם מטרד לא קטן. לעיתים, נדרשים מספר ביקורים כדי לחסל אותם כליל. לכן חשוב לפנות לחברת הדברה שמספקת אחריות על ההדברה.

    איך מתכוננים להדברה בתמי 4?

    ברוב המקרים השילוב בין ג'ל ומדבקות מספיק כדי להשמיד את התיקן הגרמני. שתי השיטות הללו בטוחות לשימוש, כך שאפילו לא תתבקשו לפנות את הבית.

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח