ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברה באבן יהודה

הדברה באבן יהודה – מעלימים את כל סוגי המזיקים במהירות

אבן יהודה הוא אחד הישובים הנעימים והאיכותיים בארץ. אחד הדברים שעלולים לפגוע באיכות החיים הוא חרקים שונים וגם מזיקים אחרים כמו צרעות או חולדות. אם גם אצלכם הופיעו ג'וקים, נמלים, יתושים, פרעושים ושאר מטרדים, תוכלו להיפטר מהם במהירות ובפשטות – בעזרת המדבירים המנוסים של הדברה סנטר. אנחנו מציעים את כל הסוגים האפשריים של הדברה באבן יהודה ומבצעים את העבודה ביעילות, באחריות ובמחיר שגם הוא ישמח אתכם.

 

הזמינו חברת הדברה באבן יהודה עם המלצות
הדברה ללא ריח מחיר מ-180 ש"ח
אחריות בכתב על כל הדברה
אפשרות לחזור לבית זמן קצר לאחר ההדברה
מדביר באבן יהודה עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
ריסוס בית באבן יהודה כולל חצר מהיום להיום

לקבלת הצעת מחיר הרימו טלפון:
055-970-5872

הדברה באבן יהודה

למה חשוב לבצע הדברה באבן יהודה?

גם מי שאוהב בעלי חיים מעדיף לא לארח אצלו בבית או בעסק נמלים, פשפשים, טרמיטים, קרציוני יונים או חרקי מזון למיניהם. בנוסף, בחלק גדול מהמקרים, מעבר לאי הנעימות שמעוררים החרקים הם עלולים להעביר מחלות או לגרום לגירודים בלתי פוסקים בגלל מציצת הדם.

הדברה באבן יהודה מספקת פתרון אפקטיבי לבעיות הללו. מומלץ לבצע הדברת מזיקים מיד כשהם מופיעים ועוד לפני שהם מתחילים להתרבות אצלכם, ובחלק מהמקרים לבצע גם הדברה מונעת (בפרט נגד ג'וקים ונמלים)

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    מדביר באבן יהודה עם ניסיון עשיר והתעדכנות בתחום

    כשמחפשים מדביר באבן יהודה כדאי מאוד להעדיף את המדבירים עם הניסיון הנרחב. להדברה סנטר ניסיון של יותר מ-15 שנים בענף והיכרות מעולה עם כל סוגי החרקים והמזיקים. בנוסף אנחנו מקפידים להתעדכן וללמוד את כל שיטות ההדברה החדישות, כדי לשפר את השירות. דגש נוסף הוא שימוש בחומרים מתקדמים שמתאפיינים גם ביעילות רבה וגם ברעילות נמוכה.

     

    היתרונות של הדברה ירוקה באבן יהודה

    אחד הטרנדים הבולטים ביותר בתחום ההדברה הוא מעבר, במידת האפשר, מריסוס הבית לשיטות ידידותיות יותר לסביבה ומכאן גם לבני האדם. יש שלל אופציות לסילוק חרקים ומזיקים לא רצויים אחרים גם בלי כימיקלים – למשל, באמצעות מלכודות (השיטה המומלצת למשל עבור הדברת חולדות באבן יהודה), חומרים ידידותיים לסביבה, הדברה ביולוגית ועוד.

    היתרון הראשון הוא שבני הבית לא נחשפים לחומרים שעלולים להזיק להם. זהו יתרון חשוב במיוחד לאוכלוסיות רגישות מטבען כמו נשים בהריון, תינוקות, חיות מחמד, קשישים ואנשים רגישים באופן כללי. היתרון השני הוא שאין צורך לצאת מהבית בזמן ההדברה לזמן ממושך. היתרון השלישי הוא מבחינה אקולוגית, ועוד כדאי לדעת שניתן ליהנות מכל היתרונות גם במחיר זול למדי.

     

    ריסוס בית באבן יהודה עם החומרים המתאימים ביותר

    מדביר מקצועי יודע להתאים באופן מושלם את החומר הספציפי שאיתו מרססים את הבית – במקרים שבהם ריסוס לבית הוא האופציה האופטימלית. בחלק מהמקרים נדרש שילוב של מספר חומרים. כך למשל כשאנחנו מבצעים ריסוס נגד פרעושים באבן יהודה, אנחנו משתמשים בשני סוגי חומרים שאחד מהם קוטל את הפרעושים הבוגרים והשני מונע מביצי פרעושים להתפתח.

     

    באיזו שיטה לבחור לביצוע הדברת טרמיטים באבן יהודה?

    בשנת 2020 התגלה בישראל, וליתר דיוק בפתח תקווה, זן חדש של טרמיטים: הטרמיט הפורמוסי. זהו טרמיט עם יכולת התפשטות גבוהה במיוחד וגם תיאבון גדול במיוחד. גם הטרמיטים ה"רגילים" עלולים לגרום נזק חמור מאוד לבתים – הם אמנם לא פוגעים בבני אדם, אבל מושבה של טרמיטים מונה כמות עצומה של פריטים ויכולה לחסל כמויות עצומות של עץ. כתוצאה מכך ייתכן נזק של ממש לתשתיות שונות בבית ובחצר, ורק חברת הדברה באבן יהודה עם ניסיון ספציפי בטיפול בטרמיטים יודעת להכחיד את כל המושבה. כדאי לדעת שבחלק מהמקרים נדרש קידוח של חורים ברצפה לביצוע הדברת טרמיטים, וזאת כדי להזרים דרכם את החומר שיקטול את הטרמיטים שנעים במנהרות כדי לא להיחשף. לאחר קידוח החורים גם נסתום אותם. במקרים אחרים נזריק אל תוך המשקופים ג'ל שגם הוא קוטל טרמיטים שמנסים לאכול את המשקוף.

     

    כל המרכיבים של הדברת פשפש המיטה באבן יהודה 

    עוד הדברה מורכבת מטבעה היא הדברת פשפשים באבן יהודה. כשאנחנו מגיעים לבית נגוע באבן יהודה אנחנו קודם כל סורקים אותו ביסודיות ובאופן מקצועי כדי לאתר את כל המקומות שבהם מתחבאים פשפשים. חשוב לציין שבגלל הגוף הפחוס שלהם והמידות הקטנות, פשפשי המיטה יכולים להסתתר גם בשקעי חשמל, מתחת למזרון, בתוך ריפודים ובעוד מקומות לא צפויים. לאחר הניטור המקיף נבצע שאיבה בעוצמה גבוהה, נשתמש בקיטור חם שמחסל ביצי פשפשים ונרסס את החללים הנוגעים בחומר מעכב גדילה (למנוע מהביצים ששרדו להתפתח) ובחומר שהורג את פשפשי המיטה הבוגרים.

     

    כמה עולה הדברת מזיקים באבן יהודה?

    כשמחפשים שירותי הדברה באבן יהודה מחירים הם תמיד שיקול בהחלטה.

    על מנת שנוכל לספק לכם הצעת מחיר מדויקת ומותאמת ספציפית עבורכם, אנחנו זקוקים כמובן למידע מפורט אודות הבעיה שאתם מנסים לפתור – אבל בכל מקרה אנחנו מתחייבים למחירים הוגנים של כל הדברה ולמעשה הנמוכים ביותר בענף. העלות האטרקטיבית היא לא על חשבון איכות הביצוע של ההדברה, כפי שתוכלו לראות בטבלה הבאה (שמפרטת עבודות שונות שביצענו בזמן האחרון במקומות שונים ברחבי אבן יהודה):

    מה מדבירים איפה הדברנו איך הדברנו מחיר
    הדברת נמלים באבן יהודה דירת 4 חדרים באבן יהודה פיזרנו במטבח קפסולות קטנות במרקם של ג'ל עם חומר רעיל, ותוך יומיים נעלמו כל הנמלים שהיו בו 250 ש"ח
    הדברת צרעות באבן יהודה קיר חיצוני של חנות הגענו בשעת ערב, כשכל הצרעות בקן שהן הקימו בתוך חריץ בקיר חיצוני. שיטת ההדברה שנבחרה הייתה איבוק ולאחר שכל הצרעות מתו פינינו מהמקום את הקן 350 ש"ח
    הדברת פרעושים בית פרטי באבן יהודה שאיבה עוצמתית + ריסוס עם 2 סוגי חומרים ידידותיים לסביבה ולחיות מחמד משום שבבית היה גם כלב 360 ש"ח
    ריסוס נגד ג'וקים באבן יהודה בית ספר ריסוס שבוצע ביום שישי אחרי הצהריים כשאין אף אחד בבית הפסר וכלל גם בור ביוב סמוך לבית הפסר שממנו הגיעו ג'וקים 250 ש"ח
    הדברת קרציות בית + חצר הדברה מבוססת על מלכודות שיש בהן קרח יבש ודבק שמצמיד אליו את הקרציות וכך מוביל למותן 300 ש"ח
    לכידת עכברים באבן יהודה בית קפה הלכידה בוצעה באמצעות מלכודות כלוב. תפסנו בסך הכל 4 עכברים ושחררנו אותם בשטח פתוח מחוץ לישוב. כמו כן סיפקנו לבעל בית הקפה המלצות לאיטום המקומות שדרכם הגיעו המכרסמים לעסק 220 ש"ח

     

    שירותי הדברה בזמינות גבוהה, כולל בשעות הערב ובסופי שבוע

    כשנוצר צורך בשירות של מדבירים באבן יהודה, במקרים רבים הציפייה היא להגעה מידית. כך למשל נוכחות של קן צרעות שמהווה סכנה אמיתית מחייבת טיפול מידי, גם כשיש טרמיטים – עקב התיאבון הרב שלהם – אסור להתעכב, ועוד דוגמה היא הדברת עכברים באבן יהודה.

    למעשה גם כשיש חרקים יומיומיים יותר כמו נמלים או ג'וקים, הרצון הוא בפתרון מהיר של הבעיה. בגלל כושר הריבוי של רוב סוגי החרקים, כל עיכוב עלול להחמיר את המצב. אנחנו מקפידים על זמינות גבוהה, 24/7, ובמידת הצורך נגיע אליכם גם מעכשיו לעכשיו. בסופי שבוע ובחגים ישנה תוספת מסוימת למחיר, אבל גם כך העלות שתשלמו על הדברה מקצועית ויעילה תהיה נמוכה – והתועלת גבוהה מאוד.

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח