ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברה בביתר עילית

הדברה בביתר עילית עם חומרים ירוקים ומאושרים

אחד השירותים הכי נחוצים עבור בית, מחסן, משרד או מסעדה הוא הדברה. במהלך השנה פוקדים את המבנים הללו מזיקים שונים ומגוונים שרואים במקומות הללו מקום מחייה ומחסה המאפשר להם ליהנות גם ממזון זמין ומים. חלק מהמזיקים מסוכנים לאדם וחלק לא, אך בוודאות אנו לא אוהבים שהם חודרים למקום מגורינו. יש אנשים שהמזיקים פחות מרתיעים אותם ויש אנשים שרואים נמלה ומיד חוששים. הדברה בביתר עילית עם חברת הדברה סנטר היא בדיוק מה שאתם צריכים כדי להפסיק את ההגעה של המזיקים השונים אל המקומות הללו.

 

הזמינו הדברה בביתר עילית בשיטות ירוקות
מדביר מהיום להיום מחיר מ-180 ש"ח
חברת הדברה מקצועית עם 15 שנות ניסיון
אחריות על כל הדברה בכתב
הדברת מזיקים בעזרת ג'ל ללא ריח
מדביר בבית עילית עם רישיון המשרד להגנת הסביבה

לקבלת הצעת מחיר הרימו טלפון:
055-970-5872

הדברה בביתר עילית

 

הכנות נחוצות לפני שמבצעים הדברה

אנשים שמעוניינים לבצע הדברה יסודית שתביא לתוצאות טובות חייבים לבצע הכנות למקום בו תבוצע ההדברה. מדביר בביתר עילית יגיע אליכם עם חומרי ריסוס, פיתיונות ג'ל ומלכודות ויהיה עליו לזהות את המזיקים השונים ולהתאים את חומר ההדברה הכי מדויק עבור הדברתם. זיהוי יסודי של המזיקים ומיקומם יכול להתבצע אך ורק כאשר המקום נקי ומסודר מחפצים זרוקים בכל מקום. לכן, לפני הדברה בביתר עילית, תדאגו לנקות, לארגן ולסדר את חלל הבית או המשרד. בדרך זו יוכל המדביר להגיע למקומות הקטנים ביותר והמוסתרים ביותר ששם בדרך כלל מסתתרים המזיקים השונים.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    למה חשוב להזמין מדביר בביתר עילית בעל רישיון?

    הדברה זה לא עניין של מה בכך. יש צורך בידע רחב על המזיקים השונים וכמובן על חומרי ההדברה. חברת הדברה בביתר עילית מקצועית ורצינית היא חברת הדברה שבה מדבירים הם בעלי רישיון הדברה ותעודה מטעם המשרד לאיכות הסביבה. אנו בהדברה סנטר דואגים להביא אליכם רק מדבירים בבית עילית מקצועיים בעלי הנתונים הללו. אנו מבצעים הדברה מקצועית נגד כל סוגי המזיקים בעזרת חומרים מותאמים ובעיקר חומרים ירוקים.

     

    הדברה ירוקה בביתר עילית עם חומרים איכותיים ובלתי מזיקים

    בעבר, הדברה הייתה מתבצעת עם חומרים רעילים מאוד לא רק למזיקים, אלא גם לאדם. כיום, מדבירים לרוב משתמשים בחומרי הדברה ידידותיים לסביבה המתבססים בעיקר על תרכובות אליהם המזיקים רגישים. זה לא שאין בהם חומרים כימיים בכלל, יש בהם בכמות מזערית מאוד שאינה מזיקה לאדם. כמו כן, חומרים אלו בעלי ריח עדין מאוד או חסרי ריח בכלל וזה מאפשר לבעלי הבית או המשרדים לחזור למקום לאחר זמן קצר יחסית.

     

    ריסוס בית בביתר עילית למניעת כניסה של מזיקים

    כשמדברים על הדברה, למעשה מדברים על הדברה של מזיק מסוים שגיליתם בבית. הדברה כזו תותאם למזיק הספציפי. ריסוס הוא פעולה שתיעשה לרוב כאשר רוצים לגרום לכך שמזיקים לא יפקדו את ביתכם בזמנים שבהם הם יוצאים מהמחילות ומחפשים אחר מזון. הריסוס הוא בדרך כלל פעולה כללית שהורגת מגוון מזיקים שחדרו אליכם הביתה וגם מונעת את כניסתם בטווח הרחוק. את הריסוס מומלץ לבצע אחת לשנה, עם בוא האביב. האביב זהו הזמן שכל המזיקים יוצאים מהמחילות לאחר החורף.

     

    איך מבצעים הדברת טרמיטים בביתר עילית?

    הרבה מתבלבלים בין הנמלה לטרמיט כי המראה שלהם מעט דומה, אך אם מסתכלים ממש טוב, מבינים שקיים שוני רב. גופם שונה מעט בחלוקת החוליות וצבעם שונה. מעבר לכך, הנמלה והטרמיט ניזונים מאוכל שונה לגמרי. בעוד הנמלה ניזונה ממאכלי אדם, הטרמיטים ניזונים מעץ ולכן תמצאו אותם ברהיטי עץ, משקופים של דלתות וקרטונים שיש לכם בבית. עוד מקום שבו יש טרמיטים בבית ולא כולם יודעים, הוא ביסודות הבית, מתחת לריצוף. על מנת להתגבר על מכת טרמיטים יש להזמין הדברת טרמיטים מקצועית שמתבצעת באמצעות פיתיונות ג'ל ונוזל המרחיק טרמיטים.

     

    מה עושים כאשר מגלים קן צרעות בחלון?

    יש מספר זנים של צרעות בארץ. חלקן מסוכנות מאוד וחלקן פחות. צרעה המסוכנת לאדם מאוד עלולה לעקוץ ולייצר אצל האדם תגובה אלרגית חמורה מאוד. כשצרעה רוצה לתקוף, היא תבצע זאת, גם ממרחק של כמה מטרים מכם. בשל המסוכנות שלה, הדברת צרעות בביתר עילית זו פעולה מחייבת. מדביר מקצועי יתחיל בריסוס הקן על מנת להשמיד את הצרעות שבתוכו ולאחר מכן יוריד אותו. אם אתם רוצים למנוע מצרעות להקים קן בחלונות שלכם, פזרו מעט שמן אתרי בריחות של ציפורן או מנטה וכך תימנעו את הגעתן.

     

    הדברת מכרסמים בבית, איך נפטרים מהם?

    עכברים וחולדות נחשבים למכרסמים הכי נפוצים בבתים, מחסנים, משרדים וחנויות. עכברים וחולדות הם מטרד רציני כי הם מכרסמים כל דבר שקיים לכם בבית, הם מעבירים מחלות וגם מתרבים בקצב מהיר. הדברת עכברים בביתר עילית תתבצע בעזרת לכידת העכברים והחזרת לטבע. המטרה של המדביר להימנע מלהרוג אותם. החולדות הן הרבה יותר מתוחכמות מהעכברים. הן זריזות, קופצניות, יודעות לטפס היטב ומקומות המסתור שלהם ייחודיים מאוד. חולדות יכולות להגיע אליכם הביתה מהביוב ולא פעם חולדה יצאה מהשירותים, שהגיעה אליהם דרך הצנרת. הדברת חולדות בביתר עילית בהקדם האפשרי זה דבר מומלץ לפני שהיא מתחילה להתרבות.

     

    הדברת פשפש המיטה בביתר עילית לצמיתות

    פשפשי המיטה הם מזיקים שלא ניתן להיפטר מהם ללא הדברה מקצועית וייחודית להם. הפשפשים מגיעים אליכם הביתה ממקומות אחרים ששהיתם בהם. הם אוהבים להתביית על בדים, מזרונים, משקופים, שקעים וקירות. הם מתרבים מאוד מהר, מוצצים את דמכם ויוצרים גרד מטריד בעור. הדברת פשפשי המיטה מחייבת עבודה מאוד יסודית באזורים הנגועים. חדר שבו יש פשפשים מצריך ניקיון של כל פריט בחדר וכיבוס בגדים ובדים ב-60 מעלות. כמו כן, מזרונים שבהם יש חורים, הם מזרונים שיש להיפטר מהם ולא ניתן לבצע בהם הדברה. לאחר הניקיון, יבצע המדביר שאיבה עמוקה של כל אזורי החדר וגם המזרון ולאחר מכן יבצע הדברה באמצעות קיטור.

     

    מחירי הדברה בביתר עילית לכל כיס

    מחפשים מדביר זול המבצע את העבודה ביסודיות? אצלנו בהדברה סנטר מחירים נוחים לכל כיס ועבודה יסודית ומקצועית לטווח ארוך עם מדבירים מורשים ובעלי ניסיון רחב בתחום.

    עבודות שביצענו מה בוצע כמה גבינו
    ריסוס נגד פרעושים בביתר עילית בבית עם חצר ביצענו איתור של הפרעושים באזורי הבית השונים ובחצר ולאחר מכן ביצענו ריסוס ראשוני נגד פרעושים בוגרים ואז ריסוס מעכב גדילה של זחלים. 400 ₪
    הסרת קן צרעות מאדן החלון ביצענו ריסוס על קן הצרעות עד המתה של כל הצרעות שבתוכו. לאחר מכן הסרנו את הקן 350 ₪
    הדברת נמלים בקירות המקלחת ביצענו חיפוש של קיני הנמלים באזורים שונים בבית ובקירות המקלחת. ביצענו הדברה של קיני הנמלים וגם של שיירות הנמלים 400 ₪
    הדברת שלושה חדרים עם פשפשי המיטה בביתר עילית הדרכנו את בני הבית כיצד לבצע את ניקיון החדר. לאחר מכן שאבנו את המזרון ואזורים שונים בחדר בעזרת שואב חזק מאוד ולאחר מכן ביצענו הדברה בעזרת קיטור 550 ₪ לחדר
    ריסוס נגד ג'וקים בביתר עילית היוצאים מהביוב ומהצנרת ביצענו איתור הג'וקים, זיהינו את סוג הג'וק וביצענו הדברת ג'וקים בעזרת ריסוס עם חומרים שמותאמים לסוג התיקן 350 ₪
    הדברת חולדות בגג רעפים מציאת מקומות המסתור של החולדות, הצבת מלכודות עם פיתיונות, לכידה של החולדות והחזרתן לטבע 500 ₪
    הדברת טרמיטים בביתר עילית מספריית עץ בסלון ביצוע הדברת טרמיטים בספריה באמצעות נוזל ופיתיונות ג'ל 450 ₪
    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח