ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברה בבית ספר

הדברה בבית ספר עם חומרים ירוקים ובטוחים לשימוש

מוסדות חינוך צריכים להיות מקומות שבהם הן התלמידים והן צוות ההוראה יוכלו לשהות בשלווה ובבטחה. לרוע המזל, מזיקים מסוגים רבים עלולים לצוץ בהם ולהפריע לשגרת הלימודים, כמו פרעושים, נמלים, ג'וקים ואף מכרסמים, אך אל דאגה, כי אצלנו בחברת הדברה סנטר מחכה לכם צוות שלם של מדבירים שמוכן לפעולה בכל יום ובכל דקה. אנחנו מספקים שירותי הדברה לבתי ספר ברחבי כל הארץ, וגם אצלכם נוכל לבצע הדברה בבית ספר עם חומרים בטוחים לשימוש שאינם מזיקים לתלמידים או לצוות המורים ואינם פוגמים בשגרת הלימודים. הרימו אלינו טלפון כבר עכשיו וקבלו הצעת מחיר משתלמת שלא תרצו לפספס.

 

הזמינו הדברה מקצועית לבית ספר
ריסוס בחצר של בית הספר מחיר מ-250 ₪
הדברת נמלים, ג'וקים, עכברים, צרעות ועוד

אחריות על כל הדברה בכתב
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
שירות בפריסה ארצית רחבה

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
055-970-5872

הדברה בבית ספר כולל ריסוס חצר

האם הדברת בית ספר עלולה לסכן את הבריאות?

הדברה היא תהליך שמערב לרוב חומרים רעילים, שמטרתם היא לפגוע באחת ממערכות הגוף השונות של המזיקים ובכך להשמיד אותם. לדוגמה יש חומרים שפוגעים במערכת הנשימה של החרקים, בעוד שאחרים פוגעים במערכת העצבים. החומרים האלה לא תמיד מזיקים לאדם, אך חלקם כן נחשבים מסוכנים, ולכן צריך לעשות בהם שימוש נכון, ולזה דואג מדביר מומלץ בעל רישיון.

חומרי ההדברה שבהם אנחנו משתמשים נמצאים תחת פיקוח של המשרד להגנת הסביבה, ולעולם איננו מדבירים עם חומרים שעלולים לסכן את בריאותם של התלמידים או סגל ההוראה – כל עוד הם נמצאים בשטח בית הספר. כל ריסוס שנבצע יותיר את המקום נקי לחלוטין מרעלים מסוכנים תוך 8 שעות, כך שאין כל סכנה בהדברת שטח בית הספר וחזרה ללימודים ביום שלמחרת.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    איך מתבצעת הדברת כיתות לימוד?

    בתוך כתלי בית הספר חשוב לנו מאוד שלא להשתמש ברעלים חזקים לצורך הדברה. עם זאת, מכיוון שמדובר בשטח נרחב שכולל מסדרונות ארוכים, כיתות לימוד רבים, חדר מורים וחדרי שירותים, לרוב אי אפשר להימנע מלרסס את כל השטח הנגוע במזיקים. כמובן שכל מזיק מהווה אתגר אחר, ולא כל אחד מצריך ריסוס, אך עבור רוב החרקים זה יהיה הפתרון היעיל ביותר לצורך חיסולם.

    בתוך הכיתות עצמן אנחנו נקפיד לצמצם את השימוש בחומרים כימיים, ואם ניתן ניישם פתרונות הדברה ירוקים. כך או כך, ההדברה תיעשה בשעות שאחרי הלימודים, כשהתלמידים מחוץ לבית הספר, וכבר ביום למחרת ניתן יהיה לחזור לכיתות וללמוד בהן כרגיל.

     

    משהו שחשוב לציין על ריסוס חצר בית ספר

    חומרי ההדברה שבהם אנו משתמשים אמנם אינם מתנדפים לאוויר ואינם מסוכנים לילדים ביום למחרת ההדברה, אך בכל זאת – כשמדבירים על ידי ריסוס בדשא למשל, מומלץ להימנע מלבוא איתו במגע למשך יומיים לאחר ההדברה. המדביר יידע אתכם בנוגע לכך במידת הצורך, שכן לעיתים אנו מבצעים הדברה אורגנית שאינה מסכנת כלל את בריאותם של התלמידים. הכל תלוי בסוג המזיק שאותו מדבירים. אם יש לכם שאלות נוספות בנושא, נשמח לענות עליהן ולספק לכם ייעוץ בחינם בטלפון.

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח