ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברה בבית שמש

הדברה בבית שמש – כולל מעכשיו לעכשיו, באחריות מלאה

חרקים ומזיקים אחרים הם מסוג הבעיות שהולכות ומחמירות כשלא מטפלים בהן. ברוב המקרים רק אנשי מקצוע שמגיעים עם ציוד מקצועי, חומרים מתקדמים ובעיקר ניסיון שמאפשר לדעת מהי השיטה הטובה ביותר להיפטר מאותם חרקים יכולים להבטיח פתרון מוצלח – להבטיח וגם לקיים את ההבטחה. עם הדברה סנטר כל הדברה בבית שמש מושלמת תוך זמן קצר, ומאפשרת לכם ליהנות או לעבוד בלי הפרעה, באחריות מלאה.

 

הזמינו הדברה בבית שמש ללא ריח
מדביר מעכשיו לעכשיו מחיר מ-180 ש"ח
אחריות על כל הדברה בכתב
הדברת מזיקים מסוגים שונים בעזרת ג'ל לא רעיל
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
חזרה מהירה לבית לאחר ההדברה

לקבלת הצעת מחיר הרימו טלפון:
055-970-5872

הדברה בבית שמש עם אחריות

מדביר בבית שמש – רק עם רישיון בתוקף

כשמחפשים מדביר בבית שמש חשוב מאוד לוודא שהמדביר שמגיע אליכם הוא בעל רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה. כמו כן רצוי כמובן לבחון שהרישיון תקף. המדבירים המוסמכים הם אנשי מקצוע אחראיים שמשתמשים אך ורק בחומרי הדברה מאושרים, כך שתוכלו להזמין אותם בראש שקט באמת – ולדעת שרק החרקים, המכרסמים או המעופפים הם אלה שייפגעו.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    איך מתבצעת הדברה ירוקה בבית שמש?

    בעידן הנוכחי יש בכל תחום עוד ועוד שיטות עבודה מתקדמות וחומרים חדשים, וכך גם בעולם ההדברה. הייחוד בתחום זה הוא המאמץ המתמיד לפתח שיטות הדברה ירוקות, כלומר כאלה שהן בטוחות במיוחד לבני אדם ולחיות מחמד, ובמקביל הנזק לכדור הארץ מינימלי. בהתאם חברת הדברה בבית שמש תציע לכם מגוון רחב של פתרונות לכל בעיה. אנחנו מיומנים מאוד בביצוע הדברות בשיטות ירוקות, כולל שימוש בפיתיונות ג'ל, הצבת מלכודות במקום פיזור רעל ועוד.

     

    על מה חשוב להקפיד אחרי ריסוס בית בבית שמש?

    ישנם גם מקרים שבהם יתבצע ריסוס – למשל ריסוס נגד ג'וקים בבית שמש או ריסוס כחלק של הדברת נמלים. במקרים אלה אנחנו מקפידים להשתמש בחומרים שהרעילות שלהם נמוכה ככל האפשר, אבל עדיין עושים את העבודה ומסלקים את החרקים המזיקים מהבית, מהעסק, מהמוסד הציבורי וכו'. הבחירה בחומרי ההדברה המתקדמים גם מקצרת את השהות הנדרשת מחוץ למרחב המטופל, ובכך מקלה עליכם. בנוסף תקבלו מאיתנו הנחיות מפורטות לגבי ההתנהלות אחרי הריסוס, כדי לוודא שאף אחד לא ייפגע.

     

    הדברה נגד טרמיטים בבית שמש – 100% הצלחה

    אחד החרקים המסוכנים ביותר שיש הוא הטרמיט. בישראל חיו 7 סוגים של טרמיטים ובשנים האחרונות הצטרף אליהם עוד מין, בעל יכולת הרס גבוהה במיוחד – הטרמיט הפורמוסי. הסכנה הגדולה נובעת מכך שכמעט ואי אפשר לראות את הטרמיטים, שחיים במנהרות שהם חופרים לעצמם ובקינים בעומק האדמה, ולכן כשהם מתגלים חובה לטפל במפגע באופן מידי כדי להציל את התשתיות השונות. הדברת טרמיטים בבית שמש כוללת במידת הצורך גם קידוח של חורים ברצפות לאורך הקירות, כדי שאפשר יהיה דרכם להזרים את חומר ההדברה המתאים אל המנהרות של הטרמיטים. אם הם נמצאים בתוך משקופים יוזרק לתוכם קצף שקוטל אותם, ובמקרים שבהם הטרמיטים בחצר חשוב להקים מיד מחסומים כימיים שימנעו גישה אל תוך הבית.

     

    השיטה המשולבת לביצוע הדברה נגד פשפש המיטה בבית שמש

    עוד חרק שרק מדבירים מומלצים בבית שמש יודעים לטפל בו בהצלחה הוא פשפש המיטה. במקרה של הפשפשים, הבעיה העיקרית היא היכולת שלהם למצוא מקומות מסתור שמקשים על איתורם, ועוד אתגר הוא הצורך לטפל גם בחרקים הבוגרים וגם בביצים. בהתאם השלב הראשון במלאכה הוא סריקה מדוקדקת של כל החדרים בבית ושל כל פינה ופינה בכל חדר, כדי להבין איפה צריך לפעול. בשלב הבא תתבצע שאיבה בעוצמה גבוהה, ומיד לאחר מכן טיפול בקיטור חם וריסוס יסודי באמצעות שני סוגים של חומרי הדברה – אחד לפשפשים בוגרים ואחד לביצים. בחלק מהמקרים הדברת פשפש המיטה בבית שמש תכלול ביקור נוסף להשלמה של  הדברת פשפשי המיטה.

     

    הדברת מכרסמים בבית שמש גם בדירות וגם בעסקים

    עוד צרה נפוצה היא הגעה של עכברים או חולדות לבתים ולעסקים בבית שמש. השיטה היעילה ביותר של הדברת עכברים בבית שמש היא למעשה לכידה שלהם, וכך גם לגבי חולדות. בחלק מהמקרים הלוכד מאתר מיד את המכרסם ותופס אותו באמצעות מוט מיוחד או אפילו בידיים (כמובן כשהוא מוגן מפני הנשיכות של העכבר או החולדה, שעלולות להיות כואבות ולכן לא כדאי לנסות לתפוס אותם בעצמכם).

    כשהמכרסם מסתתר ואין גישה אליו, הדברת העכברים או הדברת חולדות בבית שמש, כלומר הלכידה, תתבצע באמצעות הצבת מלכודות. במקרים אלה באים לידי ביטוי הניסיון שלנו וההיכרות עם ההרגלים של המכרסמים, ולכן המלכודות יוצבו בנקודות המדויקות ביותר כך שכבר תוך זמן קצר העכבר או החולדה ייתפסו בהן.

     

    כמה עולה הדברה בבית שמש?

    כשמחפשים שירותי הדברה בבית שמש מחירים שגובים מדבירים שונים משפיעים גם כן על הבחירה. ההמלצה היא לא לחפש רק מחיר זול, אלא שילוב של עלות מינימלית ותועלת מקסימלית – כפי שתקבלו מאיתנו. בטבלה שלפניכם דוגמאות לעבודות שביצענו במשך יותר מ-15 שנות פעילות, כך שתוכלו להתרשם גם מהמקצועיות וגם מהתמחור המשתלם:

    המזיק שטיפלנו בו המקום אופן הטיפול המחיר
    ריסוס נגד פרעושים בבית שמש גן ילדים ריסוס עם שני סוגים של חומרי הדברה ברעילות נמוכה, אחד נגד פרעושים בוגרים ועוד אחד שכולל מעכבי גדילה כדי שהביצים לא יהפכו לפרעושים. השירות בוצע ביום שישי בצהריים אחרי שעות הגן 250 ש"ח
    הדברת תיקן גרמני דירת 4 חדרים נוכחות של תיקנים גרמנים בארונות המטבח, בבר המים וגם במגירות, כולל ביצים רבות. ההדברה כללה איבוק של בר המים ופיזור קפסולות ג'ל עם רעל 300 ש"ח
    הדברת קרציוני יונים וילה ההדברה בוצעה באמצעות אדמה דיאטומית. בנוסף המלצנו על פתרון להרחקת יונים כדי שלא יגיעו קרציונים חדשים – שילוב של דוקרנים ודחלילים החל מ-180 ש"ח
    הדברת צרעות בבית שמש חנות ירקות הדברה שבוצעה בשעות הערב בזמן שכל הצרעות בקן. השיטה שנבחרה הייתה איבוק, ולאחר שכל הצרעות מתו סילקנו את הקן והמלצנו לבעל החנות לסתום את החור בקיר שבו בנו הצרעות את הקן 300 ש"ח
    הדברת עש המזון מסעדה הדברת עש באמצעות מדבקות עם פרומונים שמושכים אליהם את העש – הדברה אקולוגית שלא פגעה בסחורה היקרה בעסק 320 ש"ח
    הדברת נמלים בבית שמש דירה בקומת קרקע ריסוס של קן הנמלים הוביל לסילוק המפגע תוך זמן קצר 250 ש"ח
    הדברת זבובים רפת בקיבוץ באזור בית שמש השתמשנו בשילוב של מלכודות דבק וריסוס כדי שהזבובים לא יציקו לפרות 300 ש"ח

     

    שירות מקצועי במחיר אטרקטיבי, כולל מהרגע להרגע

    עם הדברה סנטר מובטח לכם שירות מקצועי בזמינות גבוהה מאוד – כולל הדברה מעכשיו לעכשיו במידת הצורך. דגש נוסף הוא המחירים האטרקטיביים וכמו כן אנחנו מקפידים על שירות אדיב ומקיף, כולל הסברים מפורטים איך למנוע הגעת חרקים ומזיקים אחרים לבית או לעסק. אחרי כל הדברה בבית שמש תקבלו מאיתנו גם אחריות מלאה, שתורמת אף היא לשקט הנפשי.

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח