ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברה בהוד השרון

הדברה בהוד השרון בשיטות ירוקות ויעילות

כדור הארץ הוא הבית של המין האנושי וגם של אינספור סוגי בעלי חיים. את חלקם אנחנו מחבבים ואפילו חולקים את הבית, אבל יש גם הרבה אחרים שעלולים להזיק לנו – טרמיטים, פשפשים, עש המזון, עכברים, צרעות ועוד. הדרך הבטוחה להימנע מנזקים היא הדברה בהוד השרון עם חברת הדברה סנטר שמביאה איתה יותר מ-15 שנות ניסיון, אמינות ללא פשרות ומגוון רחב מאוד של שיטות פעולה נגד כל סוגי המזיקים. השירותים ניתנים גם בשעות הערב והלילה ובסופי שבוע וחגים, ובמחירים נוחים במיוחד.

 

הזמינו הדברה בהוד השרון בשיטות ירוקות
הדברה ללא ריח מחיר מ-180 ש"ח
אחריות על כל הדברה בכתב
כניסה לבית זמן קצר מאוד לאחר ההדברה
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
שירות לתושבי הוד השרון והסביבה מהיום להיום

לקבלת הצעת מחיר הרימו טלפון:
055-970-5872

הדברה בהוד השרון עם מדביר מוסמך

מדביר בהוד השרון עם רישיון וניסיון

מדבירים מומלצים בהוד השרון הם אנשי מקצוע בעלי רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה, ובנוסף ניסיון רחב בביצוע כל סוגי ההדברות. דגש חשוב נוסף הוא היכולת להגיע תוך זמן קצר ככל האפשר ואפילו באופן מידי – למשל כשיש חולדה בבית או כשקן צרעות מסוכנות מתגלה סמוך לעסק (הדברת צרעות בהוד השרון תהיה יעילה במיוחד בלילה).

מפתח אחר לאיכות שירות גבוהה במיוחד של מדביר בהוד השרון הוא למידה מתמדת: כמו בתחומים אחרים, גם לגבי המאבק במזיקים מסוגים שונים מצטבר כל הזמן ידע חדש – שיטות הדברה עדכניות ויעילות, חומרים שפעם הותרו לשימוש וכיום מוגדרים כבעייתיים, ועוד. עם הדברה סנטר אתם יכולים לישון בשקט: יש לנו את כל ההיתרים הרלוונטיים, ניסיון של כאמור יותר מ-15 שנים, זמינות גבוהה ויכולת להתאים את הפתרון הנכון ביותר לכל בעיה.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    היתרונות של הדברה ירוקה בהוד השרון

    דוגמה טובה לשינוי משמעותי מאוד שמשפיע על ההתנהלות של חברת הדברה בהוד השרון היא המעבר לשיטות פעולה שמוגדרות ירוקות. ביניהן אפשר לציין שימוש בפיתיונות בצורת קפסולות זעירות (למשל עבור הדברת תיקנים גרמנים), מלכודות דבק (ללכידת חרקים שמזיקים למזון), כלובים (למטרת הדברת חולדות בהוד השרון), אדמה דיאטומית (אבקה שמפוררת חרקים), אמצעים אלקטרוניים שונים ועוד.

    היתרונות של ההדברה הירוקה: אפס סיכון לחשיפה לחומרים מזיקים לבני הבית (כולל חיות מחמד שעשויות להיות רגישות מאוד), אין צורך לפנות את הדירה בזמן ההדברה, יעילות גבוהה וידידותיות לסביבה.

     

    העלויות של הדברה בהוד השרון מסוגים שונים

    מבחינתנו מחיר זול הוא חלק בלתי נפרד מהשירות, ולא על חשבון האיכות. העלות הנפוצה ביותר של הדברה מקצועית היא 250-250 ש"ח, ואלא אם כן מדובר על הדברה מורכבת במיוחד תשלמו לא יותר מ-450-500 ש"ח.

    באופן טבעי לסוגים שונים של הדברה בהוד השרון מחירים שונים, וליתר דיוק טווח מחירים שונה, ולכן הצעת מחיר מותאמת עבורכם נוכל לתת רק אחרי שנקבל את כל המידע הרלוונטי. חשוב להדגיש שבחלק מהמקרים המחיר כולל מספר ביקורים על מנת שסילוק המפגע יושלם בוודאות.

     

    הדברות שהשלמנו בהצלחה בהוד השרון – מקרים לדוגמה

    אחרי יותר מ-15 שנים של הדברה בהוד השרון כבר יש לנו אלפי לקוחות מרוצים. לפניכם מספר דוגמאות מייצגות לשירותים שלנו:

    השירות פירוט עלות
    הדברת עש המזון בבית קפה מלכודות דבק וריסוס בחומרים ידידותיים לסביבה 500 ש"ח
    הדברת נמלי אש בגן ילדים בהוד השרון הגענו בשעת בוקר מוקדמת ופיזרנו פיתיונות בצורת גרגרים בחצר. באותו יום הילדים נשארו בתוך המבנה. למחרת בבוקר חזרנו לוודא שלא נשארו גרגרים עם החומר הרעיל (למרות שהוא לא מזיק לבני אדם – רק ליתר ביטחון!). ביצענו תהליך דומה כעבור שבועיים והבעיה נפתרה לחלוטין 250 ש"ח
    לכידת עכברים בבית פרטי בהוד השרון משפחת עכברים שהתחבאה בתעלות המזגן. תחילה לכדנו את הבוגרים באמצעות מלכודת כלוב, ולאחר מכן הצלחנו לגרום לגורים לצאת מהתעלות ולכדנו גם אותם 450 ש"ח
    הדברת ג'וקים בבניין משותף של 12 קומות ריסוס בחלק מהמרחבים המשותפים, טיפול בביובים ופיזור פיתיונות מורעלים בחצר 220 ש"ח

     

    ריסוס בית בהוד השרון – עם חומרים בטוחים בלבד!

    גם בעידן שיש בו שיטות הדברה מתקדמות מאוד וירוקות, עדיין יש מקרים שמחייבים ריסוס בית בהוד השרון. כשזה המצב, תקבלו מאיתנו הנחיות מדויקות לגבי ההכנות הנדרשות. כך למשל לפני ריסוס נגד פרעושים וגם נגד פשפשים חשוב לכבס בגדים ומצעים שעלולים להיות נגועים בטמפרטורה של לפחות 60 מעלות. בכל מקרה חשוב לפנות את המעברים ליד הקירות כדי שהמדבירים יוכלו לרסס את האזורים האלה. אסור להשאיר מזון חשוף וגם לא כלי אוכל, צעצועים של ילדים, כלים של חיות מחמד ועוד פריטים כשכאמור תקבלו רשימה מסודרת. מבחינת הצורך לצאת מהבית – בהתאם לחומרים שבהם ייעשה שימוש. אנחנו עובדים אך ורק עם חומרים בטוחים ועם כאלה שמצמצמים את זמן השהות מחוץ לנכס.

     

    איך נפטרים מפשפשי מיטה?

    היכולת של החרק מוצץ הדם למצוא לעצמו מקומות מסתור מוגנים, והעובדה שיש לו 3 מחזורי חיים – ביצים, נימפות ובוגרים – וכולם נוכחים אצלכם בבית מחייבת פעולה משולבת. קודם כל שאיבה עוצמתית ויסודית, לאחר מכן שימוש בקיטור חם (שיעיל נגד ביצי פשפשים) ולבסוף ריסוס עם שני סוגים שונים של חומרי הדברה, אחד שקוטל את הפשפשים הבוגרים ואחד שמונע מהנימפות להתפתח. בנוסף, עוד לפני הדברת פשפש המיטה בהוד השרון תתבקשו כאמור לכבס בגדים ומצעים בטמפרטורה גבוהה.

     

    איך מבצעים הדברת טרמיטים בהוד השרון?

    טרמיטים לא מוצצים דם וגם לא מפיצים מחלות, אבל העובדה שהם ניזונים מעץ בצירוף התיאבון העצום שלהם וריבוי תשתיות העץ בבתים ובמשרדים הופכים את הטרמיטים לאחד מהמזיקים עם פוטנציאל הנזק הגדול ביותר עבור בני אדם.

    בנוסף, הם כמעט ולא מתגלים לעין אלא נעים במנהרות שהם חופרים לעצמם. לכן, רק חברת הדברה בהוד השרון עם ניסיון ספציפי יודעת להתמודד עם הטרמיטים ולעזור לכם להיפטר מהם.

    הדברת טרמיטים בהוד השרון בתוך הבית כוללת ברוב המקרים קידוחים של חורים זעירים ברצפה, באזורי הקירות. דרך החורים האלה מחדירים את חומרי ההדברה אל המנהרות שחופרים הטרמיטים מתחת לבית, וכך מחסלים את אלה שכבר נכנסו לבית ומונעים מאלה שבחוץ להצטרף אליהם. הדברת טרמיטים במשקופים מבוססת על פעולה דומה, הזרקת ג'ל עם חומרים רעילים עבור החרקים המזיקים ישירות אל המשקוף.

     

    איך נפטרים ממכרסמים בהוד השרון?

    באזור השרון חיים עכברים רבים וגם לא מעט חולדות. הרוב נמצאים בשטחים פתוחים, אבל המזון של בני האדם מושך אותם לא פעם גם אל בתים ועסקים מכל הסוגים. הפתרון הוא הדברה, או ליתר דיוק לכידה – גם הדברת עכברים בהוד השרון וגם הדברת חולדות הן למעשה לכידות של המכרסמים.

    רעל עכברים לא מומלץ משום שאי אפשר לדעת איפה ימות העכבר המורעל, ואף אחד לא רוצה להגיע למצב שבו יש אצלו בדירה או בעסק פגר של עכבר והוא לא יודע בדיוק איפה. הלכידה מחייבת ניסיון רב בגלל שגם העכברים וגם החולדות הם מכרסמים אינטליגנטיים מאוד שיודעים להתחמק מבני אדם. בחלק מהמקרים אפשר לבצע את הלכידה ביד או באמצעות מוט מיוחד, ובמקרים אחרים יוצבו מלכודות.

     

    שירות מקצועי שמבטיח שקט נפשי אמיתי!

    על מנת להבטיח לכם שקט נפשי אמיתי תקבלו מאיתנו אחריות מלאה על כל סוגי ההדברות – הדברת תיקנים גרמנים, ריסוס נגד ג'וקים בהוד השרון, הדברת פשפשים וכו'. בנוסף נעזור לכם להבין איך אפשר למנוע הגעת חרקים ומזיקים חדשים אל הבית או העסק. השירות שלנו מחויב אליכם ואנחנו נעשה הכל כדי שתוכלו לחיות את החיים שאתם באמת רוצים, בלי אורחים לא רצויים.

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח