ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברה בזכרון יעקב

הדברה בזכרון יעקב לכל סוגי המזיקים והמכרסמים

אנשים מגלים בביתם מזיקים מסוגים שונים בו זמנית, אך לכל מזיק יש את סוג ההדברה שמתאימה עבורו. הדברה בזכרון יעקב באופן מקצועי היא הדברה שבה המדביר מכיר היטב את המזיקים השונים, היכן הם מסתתרים ואיך נכון להדביר אותם. המדביר שמגיע אליכם הביתה, יבקש תחילה תיאור של מה שראיתם או שיבקש לראות את הנגעים שראיתם. משם הוא כבר יוכל לזהות את המזיק, מקומות המסתור שלו בבית ושבילי הריח שהוא מייצר. בעזרת כל הנתונים יחד, ידע להתאים את סוג ההדברה.

 

הזמינו הדברה בזכרון יעקב ללא ריח
מחיר מדהים ללקוחות פרטיים ולעסקים
מדביר מעכשיו לעכשיו מחיר מ-180 ש"ח
אחריות על כל הדברה בכתב
הדברת מזיקים מסוגים שונים בעזרת ג'ל לא רעיל
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
חזרה מהירה לבית לאחר ההדברה

לקבלת הצעת מחיר הרימו טלפון:
055-970-5872

הדברה בזכרון יעקב עם אחריות

לבחור מדביר בזכרון יעקב עם ניסיון ואמינות!

בארץ יש הרבה סוגים של מדבירים בזכרון יעקב, המטרה שלכם היא לבחור במדביר מקצוען ואיכותי, בעל ניסיון רחב ואמינות. מדביר בזכרון יעקב שיבצע עבורכם הדברה אמינה הוא מדביר מורשה בעל תעודת הכשרה מטעם המשרד להגנת הסביבה. מדבירים אלו דואגים להשתמש בכללי האתיקה המקצועית והם מבצעים את ההדברה על פי תקנים מחמירים הכוללים חומרים וכללים שאינם מזיקים לאדם. תוכלו לברר עם חברת הדברה בזכרון יעקב שהמדביר שלהם הוא מדביר מורשה ובעל ניסיון.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    למה חשוב להזמין הדברה בזכרון יעקב לבית ולחצר?

    הדברה בזכרון יעקב אינה מיועדת רק לבתים. למעשה היא מיועדת גם לחצר הבית שמשם מגיעים רוב המזיקים. המטרה בהדברה היא לבצע השמדה של המזיקים החיים, הביצים והזחלים שלהם ולבצע גם מניעה באמצעות הדברה מחוץ לבית וסביב הבית. אם יש לכם מחסן בחצר, גם הוא יעד מסתור איכותי עבור המזיקים וגם שם מומלץ לבצע הדברה מקצועית. כל מקום לח ונעים שיש בו אוכל זמין הוא מקום שכדאי לבצע בו הדברה מקצועית.

     

    מה היתרונות של הדברה ירוקה בזכרון יעקב?

    הדברה ירוקה היא הדברה ידידותית לסביבה שבה קיים שימוש זעיר עד אפסי בכימיקלים. הדברה ירוקה בזכרון כוללת חומרים ידידותיים לסביבה עם ריח עדין שלא מזיק לבני אדם ובעלי חיים, אך משמיד את המזיקים השונים. במידה וזה אפשרי, המדביר המורשה יעשה הכל כדי להשתמש בהדברה ירוקה. השימוש בהדברה כימית נעשה כאשר אין ברירה אחרת ויש מכת מזיקים בעצימות גבוהה המחייבת שימוש בהדברה זו.

    חשוב לציין כי אחרי ביצוע ההדברה עם כל חומר שהוא יש לשטוף את הרצפה היטב לפני שאתם חוזרים הביתה ומכניסים לדירה בעלי חיים ותינוקות.

     

    ריסוס בית בזכרון יעקב עבור מזיקים מגוונים

    מתי מדביר משתמש בריסוס? ריסוס הכולל חומרים מגוונים יכול להיות יעיל עבור מזיקים מעופפים, זוחלים, חרקים, זבובים, ג'וקים, יתושים ונמלים. המדביר יתאים את חומרי הריסוס אל המזיקים השונים ויבצע ריסוס גם בבית וגם בחוץ. במידה ומבצעים ריסוס בחצר, חשוב לבצע אותו גם בבית, כי המזיקים שמרוססים מחוץ לבית, בורחים והמקום הזמין ביותר יהיה הבית שלכם. לכן ריסוס בבית ובחצר בו זמנית יכסה את כל האזורים ויביא להדברה איכותית לטווח ארוך יותר. ריסוס יכול לשמש גם עבור הדברת צרעות בזכרון יעקב, המדביר מבצע ריסוס על הקן ורק לאחר מכן יוכל להוריד אותו.

     

    איך לדעת שצריך לבצע הדברת טרמיטים בזכרון יעקב?

    הטרמיטים הם מזיק שנראה קצת כמו נמלה, רק שהצבע שלהם בהיר יותר וגופם מעט שונה. הטרמיטים אוכלים עץ ואוהבים לשהות באדמה, מתחת לרצפות הבית. הם מתחלקים לשתי קבוצות עיקריות. טרמיטים מעופפים שהם למעשה המלכות שמטילות ביצים של טרמיטים חדשים וטרמיטים עובדים שתפקידם ללקט את שבבי העץ. בית שיש בו טרמיטים הוא בית שבו יהיו סימני חורים על רהיטי העץ ומשקופי הדלתות. הדברת טרמיטים שונה מהדברות הריסוס והיא מתבצעת באמצעות פיתיונות ג'ל וחומר נוזלי ששמים על הרהיטים ומתחת לרצפות.

     

    מה ההבדל בין הדברה ללכידה של מכרסמים?

    המכרסמים כוללים את העכברים והחולדות שאף אחד מהם אינו חיה שרצויה אצלכם בבית. הם מכרסמים כל מה שרק אפשר, מעבירים מחלות ומותירים שתן וגללים בכל מקום. במידה וזיהיתם סימני גללים חומים קצרים, כנראה שיש לכם עכבר או עכברים בבית ותצטרכו להזמין הדברת עכברים בזכרון יעקב. אם גיליתם גללים חומים ארוכים יותר וגדולים יותר, סימני שתן צהוב ואזורי כרסום, כנראה שחולדה מסתתרת אצלכם ויש להזמין הדברת חולדות בזכרון יעקב. הדברת מכרסמים לפי כללי האתיקה תיעשה בדרך כלל באמצעות לכידה על ידי מלכודות עם פיתיון.

     

    למה קשה להיפטר מפשפש המיטה ללא עזרה של מדביר?

    פשפש המיטה הוא הנוסע המתמיד! ברגע שהייתם במקום שיש בו פשפשים והם נצמדו לבגדים שלכם או למצעים, הם יגיעו אתכם לביתכם ויישארו שם לנצח, אלא אם תבצעו הדברה. הדברת פשפש המיטה בזכרון יעקב היא לא הדברה רגילה והיא מחייבת עבודה יסודית מאוד בשיתוף פעולה של בעלי הבית עם המדביר. תחילה יש לבצע ניקיון יסודי של החדר, יש לכבס בשישים מעלות בגדים שהיו בחדר ליד המזרון הנגוע ולאחר מכן המדביר יבצע שאיבת המזרון והדברה באמצעות קיטור. יש לעבוד בשיטתיות ויסודיות כדי להדביר את פשפש המיטה.

     

    הדברת פרעושים בזכרון יעקב בחצר הבית

    הדברת פרעושים מתבצעת בשני חלקים, בחלק הראשון המדביר יבצע ריסוס בכל חלקי החצר והבית. המטרה של הריסוס היא לחסל את הפרעושים הבוגרים. לאחר מכן, יבצע המדביר ריסוס עם חומר מעכב גדילה. חומר זה יעכב התפתחות של ביצים והתפתחות של הזוחלים. רק כאשר מבצעים את ההדברה בצורה זו, ניתן להיפטר מהפרעושים בחצר ובבית. את הפרעושים חייב להדביר מהסיבה שהם מוצצים דם אדם, עוקצים ומעבירים מחלות. הם נחשבים למסוכנים לאדם ולכן, ברגע שזיהיתם אותם בבית או בחצר, מיד הזמינו הדברה מקצועית.

     

    טווח המחירים המקובל של מדביר מזכרון יעקב

    מחפשים מדביר זול? זה הזמן לפנות אלינו, חברת הדברה סנטר. אנו מבצעים עבודה יסודית, אמינה בטווח מחירים המתחיל ב-250 שקלים ועולה בהתאמה לסוג ההדברה, סוג המזיקים ורמת העצימות. אנו מבצעים הדברת מזיקים מכל הסוגים, והמדבירים שלנו בעלי תעודה מטעם משרד איכות הסביבה ומשתמשים ברוב המקרים בהדברה ירוקה. בטבלה הבאה תוכלו להתרשם מעבודות שביצענו בבתי לקוחות והעלות שגבינו.

    מה מדבירים מה בוצע כמה גבינו
    ריסוס נגד פרעושים בזכרון יעקב זיהינו את האזורים בהם נמצאים הפרעושים בבית, ביצענו ריסוס המתאים עבור פרעושים. 400 ₪
    הדברת פשפש המיטה במזרון חדר השינה של ההורים הנחנו את בעלי הבית לבצע ניקיון יסודי וכיבוס הבגדים. הגענו לדירה, שאבנו היטב את המזרון, השקעים ומשקופי הדלתות ולאחר מכן עברנו עם קיטור על כל האזורים. 550 ₪
    הדברת נמלים באזור המטבח ובחצר הבית זיהינו את שיירות הנמלים במגוון אזורי הבית, מצאנו שני קינים פעילים. ביצענו ריסוס מותאם בכל אזורי הבית, בקינים ובחצר הבית 400 ₪
    הדברת ג'וקים בחדר השירות, במזגן ובחצר הבית ביצענו ריסוס בחדר השירות, כולל חור הכניסה של צינור הכביסה וחור הכניסה של הצנרת. ניקינו היטב את המזגן בבית וביצענו ריסוס בתוכו. כמו כן, ריססנו סביב הבית וגם בביוב שנמצא בחצר 400 ₪
    ריסוס נגד ג'וקים בזכרון יעקב בכל אזורי הבית בבית הייתה מכת ג'וקים באזורים שונים. זיהינו את סוגי התיקנים ולפי זה ביצענו את הריסוס 350 ₪
    הדברת בניין משרדים למזיקים שונים ביצענו ריסוס כללי למספר סוגי מזיקים בכל אזור המשרדים ובחצר שסובבת אותו 550 ₪
    לכידת חולדה במטבח מצאנו את החור בארון המטבח, שמנו מלכודת עם פיתיון ולכדנו את החולדה 350 ₪
    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח