ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברה בקרית אונו

הדברה בקרית אונו – 100% הצלחות, אחריות מלאה

קרית אונו התפתחה באופן משמעותי בשנים האחרונות. רמת החיים בה נמצאת במגמת עלייה מתמשכת, והעיר מושכת אליה עוד ועוד ישראלים שמבקשים ליהנות ממיקום מרכזי וחיים שלווים. על מנת ליהנות באמת משלווה, גם בבתים וגם בעסקים, נדרשת מעת לעת הדברה כדי להרחיק מזיקים מכל הסוגים.

באילו מקרים אפשר לבצע הדברה בקרית אונו בלי ריסוס? איך נלחמים בפשפש המיטה? מה קורה אם מגיע לבית עכבר? ומה זה בעצם הדברה ירוקה? בעמוד זה תמצאו תשובות לכל השאלות הנ"ל, ואחרות, על בסיס ידע מקצועי שהצטבר במשך למעלה מ-15 שנות עבודה אצל מומחי הדברה סנטר.

 

הזמינו חברת הדברה בקרית אונו עם המלצות
מחיר הכי זול בישראל
הדברה ללא ריח מחיר מ-180 ש"ח
אחריות בכתב על כל הדברה
אפשרות להיכנס לבית לאחר שעה
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
ריסוס בית בקריית אונו כולל חצר מהיום להיום

לקבלת הצעת מחיר הרימו טלפון:
055-970-5872

הדברה בקרית אונו מחיר זול

למה לא כדאי לדחות הזמנת שירותי הדברה בקרית אונו?

חרקים מזיקים וגם בעלי חיים אחרים שאף אחד לא רוצה אצלו בבית בדירה, במשרד או בחנות, כמו עכברים, חולדות, צרעות ועוד, לא נעלמים אף פעם מעצמם. בנוסף, אם יש סימנים לנוכחות של למשל חיפושית הטבק במזווה, התעלמות מהם לא תפתור את הבעיה. קמתם בבוקר עם עקיצות של פרעושים או פשפשים? אם לא תזמינו חברת הדברה בקרית אונו מיד, הם רק יתרבו.

בנוסף מומלץ לבצע הדברה שמונעת נגד ג'וקים ונגד נמלים בתחילת הקיץ – כדי שהעונה החמה תעבור בלי אורחים שגורמים לכם עוגמת נפש.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    מדביר בקרית אונו עם ניסיון – יתרון משמעותי

    במציאות שבה יש המון סוגי חרקים ומזיקים שעלולים לפגוע באיכות החיים שלכם, וגם המון פתרונות אפשריים לכל בעיה, רק מדביר בקרית אונו עם ניסיון יכול להבטיח לכם שירות מצוין באמת. הניסיון מוביל לזיהוי מהיר של החרק או מזיק, מציאת המקומות שבהם הוא מסתתר והפעלת הכלים המתקדמים והיעילים ביותר במלחמה נגדו – כדי שאתם תוכלו לחזור לשגרה השלווה תוך זמן קצר ככל האפשר.

     

    הדברה ירוקה בקרית אונו – לשמור על הסביבה ועל עצמכם

    מדבירים מומלצים בקרית אונו הם מדבירים שיודעים לספק את השירות החיוני גם בלי להשתמש בכימיקלים שעלולים להיות בעייתיים. חשוב להדגיש שיש הדברות שבהן אין ברירה אלא לרסס את המרחב בעזרת חומרים כימיים, אבל בכל מקרה שבו כן יש אפשרות, חשוב לבחור חברת הדברה שמעניקה לכם חופש בחירה.

    בין שיטות ההדברה שמוגדרות כירוקות וידידותיות גם לסביבה וגם לבני אדם: פיתיונות ג'ל, מלכודות, אמצעים אלקטרוניים למיניהם והדברה ביולוגית. דגש נוסף הוא רישיון בתוקף מטעם המשרד להגנת הסביבה – שמעיד על אי שימוש בחומרים אסורים.

     

    מה חשוב לקחת בחשבון לקראת ריסוס בית בקרית אונו?

    במקרים שבהם אין ברירה אלא לבצע ריסוס בית בקרית אונו – למשל כשיש בדירה פרעושים או פשפשים – חשוב לפנות מהמקומות שבהם יתבצע הריסוס את כל החפצים שעלולים להיפגע מחשיפה לכימיקלים. בפרט חשוב לוודא שבמטבח אין פריטים כאלה, וגם את הכלים של חיות המחמד והצעצועים של הילדים יש להסתיר במקום שבו לא מתבצע ריסוס.

    אם יש לכם כלב או חתול, כדאי מאוד לקראת הדברה בקרית אונו שכוללת ריסוס לברר מהם החומרים שבהם ייעשה שימוש. בדרך זו תוכלו להתייעץ עם וטרינר מנוסה ולדעת בוודאות שאין סכנה לחיית המחמד.

     

    איך נכון לבצע הדברת מכרסמים בקרית אונו?

    הדברת עכברים בקרית אונו מבוצעת ברוב המקרים באמצעות לכידתם. באופן דומה גם הדברת חולדות בקרית אונו היא כמעט תמיד לכידה של המכרסם.

    הסיבה לכך היא שרעל אמנם יהרוג את המכרסם, אבל אין דרך לדעת מתי והיכן יתרחש המוות. מן הסתם אף אחד לא רוצה גופה של עכבר או נבלה של חולדה במקום שאי אפשר לראות אלא רק להרגיש כשהגופה נרקבת, ולכן לכידה מספקת את המענה הנכון ביותר. לניסיון של לוכד חולדות שמגיע אליכם יש תפקיד קריטי – כדי לזהות את מקום המסתור ולדעת בדיוק איפה להציב את המלכודות.

     

    הדברה נגד טרמיטים – רק עם מומחים מנוסים

    כל הדברה בקרית אונו מחייבת באופן טבעי מומחיות, אבל אם יש לכם בבית טרמיטים כבר נדרשת בקיאות מקצועית מעמיקה במיוחד. טרמיטים הם חרקים עם פוטנציאל לנזק עצום. הם אמנם לא מוצצים לנו את הדם וגם לא מעוררים אצלנו תחושות גועל, ולמעשה אי אפשר כמעט לראות אותם, אבל כשהם אוכלים בית מבפנים התוצאה עלולה להיות חמורה.

    הדברת טרמיטים בקרית אונו עשויה לכלול קידוח חורים ברצפה, סמוך לקירות, כדי להזרים אל התעלות שבהן נעים החרקים חומר הדברה שיחסל אותם. כשיש טרמיטים במשקופים הפתרון הוא להזריק אל המשקוף ג'ל מיוחד שקוטל את החרק ויש גם מקרים שבהם יתבצע איוד בגז (של רהיטים נגועים).

     

    הדברת פשפש המיטה בקרית אונו – פתרון משולב

    הדברת פשפש המיטה בקרית אונו היא משימה שמורכבת ממספר פעולות, על מנת להבטיח חיסול מוחלט של המפגע. כדאי לדעת שלפשפשים יכולת להסתתר כמעט בכל מקום, ובנוסף במקרים רבים חוץ מפשפשי מיטה בוגרים יש גם ביצים וגם בהן חובה כמובן לטפל.

    בהתאם הדברת פשפשים כוללת גם שימוש בקיטור חם שהורס את הביצים, גם ריסוס עם מספר חומרים שכל אחד מהם מספק מענה לשלב אחר בחיי הפשפש וגם שאיבה עוצמתית. בנוסף ייתכן שתתבקשו לכבס בטמפרטורה גבוהה בגדים ומצעים שעלולים להיות נגועים.

     

    למה אנחנו מקפידים לגבות עבור הדברה בקרית אונו מחירים הוגנים?

    כחלק בלתי נפרד מהמחויבות של הדברה סנטר לשירות הטוב ביותר האפשרי, אנחנו מקפידים גם על מחיר זול לכל סוג של הדברה – ריסוס נגד ג'וקים בקרית אונו, לכידת עכברים, הרחקת יונים, הדברת עשים, חיסול קן צרעות ועוד ועוד.

    בטבלה הבאה תוכלו לראות דוגמאות לעבודות שביצענו לשביעות רצונם המלאה של הלקוחות – עבודות שבהן סיפקנו תמורה מלאה למחיר.

    השירות איפה הוא בוצע אופן הפעולה עלות
    הדברת נמלים וילה בשכונת רייספלד פיזרנו פיתיונות ג'ל בחצר ובמטבח, ובכך פתרנו את בעיית הנמלים 300 ש"ח
    ריסוס נגד פרעושים בקרית אונו דירת 3 חדרים ריסוס עם חומר הדברה וגם עם חומר מעכב גדילה כדי למנוע מביצי פרעושים לבקוע. כמו כן בוצעה שאיבה יסודית וטיפול בעזרת קיטור 350 ש"ח
    הדברת ג'וקים בניין ישן של 4 קומות טיפלנו בבורות הביוב, באזור פחי האשפה, במקלט שבו חיו ג'וקים רבים ובחדר המדרגות 450 ש"ח
    הדברת צרעות בקרית אונו קן בחלון של משרד הפעולה בוצעה בשעות הערב כשכל הצרעות בקן. שיטת הפעולה הייתה שימוש בדבק שמונע מהצרעות להתעופף. בדרך זו אפשר להרחיק את הקן מהבניין ולהשמיד אותו 400 ש"ח
    הדברת עש המזון בחנות מכולת השתמשנו במלכודות מיוחדות על מנת לא לפגוע בסחורה 450 ש"ח
    לכידת חולדה בקריית אונו בחדר ילדים בדירה בקומה שנייה החולדה טיפסה על הקיר ונלכדה בין החלון לתריס. הגענו לדירה תוך 25 דקות מרגע הקריאה וכעבור 5 דקות נוספות יצאנו ממנה עם החולדה ביד (שחררנו אותה בשטח פתוח) 280 ש"ח

     

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח