ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברת דג הכסף

הדברת דג הכסף – מרחיקים מכם את המזיק במחיר משתלם

דג הכסף הוא חרק שעושה נזקים רבים בבתים, במשרדים ובספריות, אך אפשר להיפטר ממנו ובמחיר נורמלי. איך יודעים שהגיע הזמן להדביר, למה בכלל המזיק הזה מגיע, האם הוא מסוכן לאדם, איך מדבירים אותו, מה לעשות איתו עד שמגיע מדביר, כיצד למנוע את הגעתו בשנית וכמה בכלל עולה הדברת דג הכסף? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות!

אם מצאתם בביתכם חרק בצבע לבן / חום-אפרפר עם גווני כסף, באורך 12-19 מ"מ, בצורת טיפה ובעל 3 זנבות, אפשר להגיד די בוודאות שזיהיתם את החרק – זהו דג הכסף. מדובר במזיק די הרסני שמחריב כל פריט מנייר או בד שנמצא בסביבתו, ועלול להרוס ספרים, בגדים וטפטים לקירות. למזלכם, אנחנו בחברת הדברה סנטר יכולים לסייע לכם עם הדברת דג הכסף במחיר משתלם ובאופן מידי. כל שעליכם לעשות זה להרים אלינו טלפון, ואנחנו כבר בדרך אליכם.

 

הרחקת והדברת דג הכסף בשיטות ירוקות
טיפול כולל מניעה מחיר החל מ-250 ש"ח
הרחקת זנבזיף כספי מחדר אמבטיה, מטבח, ארונות, ספרים ועוד

אחריות על כל הדברה בכתב!
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
055-970-5872

הדברת דג הכסף כולל מניעה


איך יודעים שצריך להדביר את דג הכסף?

אם יש לכם חורים חדשים בבגדים או בספרים ואתם לא מוצאים עשים בבית, עליכם לחשוד שאכן מדובר במזיק הזה ושצריך להדביר אותו. פרט לארונות שבהם הוא מוצא את מזונו, תוכלו לראות אותו מתהלך על גם הרצפה, בכיור או באמבטיה. סימן נוסף וברור לכך שצריך כבר לבצע הדברת דג הכסף הוא הצואה שמשאיר המזיק, שנראית כמו גרגירי פלפל שחור קטנטנים. אם מצאתם סימן שכזה, זה אומר שכבר יש בביתכם לא מעט דגי כסף.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    למה יש לכם חרקי דג הכסף בבית?

    החרק הזה נמשך בעיקר למקומות שבהם ימצא את מזונו, שזה פחמימות, ובעיקר סוכר ועמילן. עם זאת, יש עוד מקורות מזון פוטנציאלים אחרים בשבילו, כמו שמפו, דבק (שנמצא גם כן בספרים), בגדים, מצעים (בעיקר ממשי) וחרקים מתים אחרים. אצל לקוחות רבים שלנו מצאנו את דג הכסף אפילו בתוך אריזות מזון סגורות לחלוטין, כך שברגע שהוא מגיע, קשה מאוד למנוע ממנו גישה למקורות המזון שלו.

     

    דג הכסף (זנבזיף כספי) על הקיר בבית

    זנבזיף כספי

     

    האם דג הכסף מסוכן לאדם?

    אף על פי שהנזק העיקרי שעושה החרק הזה הוא לנייר ובדים, הוא עלול לעשות גם נזק מסוים לאדם באופן ישיר או עקיף. ראשית, ישנם אנשים שאלרגיים אליו והם אלה שצריכים להדביר מזיקים מסוג זה בהקדם האפשרי. הוא אמנם לא מעביר מחלות, אך הוא בהחלט יכול לעורר תגובה אלרגית. שנית, נוכחותו של חרק דג הכסף מושכת חרקים אחרים, ובעיקר חיפושיות שטיחים כמו עורית השטיחים, שגם היא עלולה לעורר תגובה אלרגית אצל חלק מהאנשים.

    סרטון טיפול בדגי כסף בדירת 2 חדרים

     

    זנבזיף כספי הדברה – איך עושים את זה?

    כדי לנצח את המזיק הזה צריך להילחם נגדו בחכמה, ולכן לא מספיק לרסס סתם כך את הרצפה כמו נגד מזיקים רבים אחרים. במקרה של זנבזיף כספי הדברה תצריך מאיתנו קודם כל לפנות לחלוטין את כל הארונות שבהם מאוחסנים פריטים שעלולים למשוך אותו, ולרסס בהם עם חומר ריסוס נגד דג הכסף שמאושר על ידי המשרד להגנת הסביבה ושמבוסס על פירתרואידים.

     

    חרק דג הכסף

     

    מה לעשות עם דג הכסף עד שיגיע מדביר?

    דבר ראשון חשוב לציין שעליכם להזמין שירותי הדברה בדחיפות, מכיוון שהנקבה מטילה ביצים מדי יום, ובכל הטלה יהיו 2-20 ביצים. זה אומר שתוך שבוע אחד יכולים להיות בביתכם כבר יותר ממאה דגי כסף חדשים, שיתגלו לכם רק כשיגדלו. אנחנו נגיע אליכם תוך פחות משעה כדי לבצע נגד דג הכסף הדברה, לכן אל דאגה. בינתיים, פנו את כל הארונות שבביתכם, בדקו היטב אריזות מזון ודאגו שיהיה לכם סידור לשהייה מחוץ לבית למשך שעה לאחר ההדברה.

     

    דגיג הכסף

     

    איך למנוע הגעה של דג הכסף?

    אחרי הביקור שלנו נוכל להשאיר לכם מלכודות דבק, אותן תוכלו להציב בתוך הארונות והן ילכדו חרקים סוררים שיגיעו אליהם – כולל עשים. עם זאת, לא מדובר בפתרון קסם שימנע את הגעת המזיקים. לשם כך תוכלו להשתמש בכמה שיטות ביתיות וטבעיות שיסייעו להפוך את ביתכם לפחות מזמין עבור החרק.

    יש אנשים שמפזרים קינמון באזורים שמהם הם מעוניינים להרחיק אותו, ואילו אחרים יוצרים תמיסת מלחי אמוניה לצורך מטרה זו. גם תמיסת בור וסוכר ביחס שווה יכולה לעזור, אך חשוב מאוד לציין שכל הפתרונות האלה רק ימנעו בעיה עתידית ולא יטפלו בביצים ובמזיקים שכבר בביתכם – אותם חובה להדביר כדי שלא יתרבו.

     

    כמה עולה להדביר דגי כסף בבית?

    אנחנו דואגים לספק מחירים הוגנים ומשתלמים לכל מי שנדרשת לו הדברה מקצועית, ואין לקוח אחד שלא יוצא מרוצה הן מאיכות השירות והן מהצעת המחיר שהוא מקבל מאיתנו. אנו מספקים נגד דג הכסף טיפול מקיף שכולל הדברה בכל הבית, פלוס באזורים שמועדים לנגיעות באופן פרטני, וגובים על כך מחיר זול ומשתלם – החל מ-250 ₪ בלבד! כמובן שעל ההדברה אתם מקבלים מאיתנו גם חצי שנה אחריות, כך שיש לכם התחייבות שאכן נעשתה עבודה טובה ושלא תראו את המזיק הזה שוב בזמן הקרוב.

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח