ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברת רב רגל שחור

הדברת רב רגל שחור – מגיעים תוך פחות משעה להדברה מידית

מה סימני הזיהוי לרב רגל שחור, איך נהוג להדביר אותו, מה ההבדל בינו לבין רבי רגל דומים אחרים וכמה עולה הדברת רב רגל שחור? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות.

ילדים תמיד מתלהבים למצוא מרבה רגליים, כי בהחלט מדובר ביצור מרתק ומוזר. אך עליכם לשמור על הילדים שלכם, וכן להישמר בעצמם, מפני רב הרגל השחור, שנחשב למסוכן. שלא כמו סוגים אחרים של מרבי רגליים, רב רגל שחור ארסי במידת מה, אמנם לא כמו נדל, אך בכל זאת מומלץ לתפוס ממנו מרחק. אם ראיתם אחד שכזה בביתכם, אל תנסו להרוג אותו – פגיעה בראשו תגרום לו להפריש חומר עם חומצה ציאנית. הדרך הבטוחה ביותר להיפטר ממנו היא על ידי הדברת רב רגל שחור, ואנחנו בחברת הדברה סנטר נשמח לעזור לכם בכך. הרימו אלינו טלפון ונגיע אליכם כבר עכשיו לצורך הדברה דחופה – אנחנו מגיעים לכל מקום בארץ תוך פחות משעה.

 

הזמינו הדברת רב רגל שחור בבית
ריסוס מרבה רגליים מחיר החל מ-250 ש"ח
אחריות על כל הדברה בכתב!
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
שירות בפריסה ארצית רחבה

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
055-970-5872

הדברת רב רגל שחור

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    כך תזהו רב רגל שחור בבית

    כמובן שסימן ההיכר הברור ביותר שלו הוא היותו יצור ארוך עם כמות גדולה של רגליים קטנטנות. אך יש לו סימן זיהוי נוסף שמבדיל בינו לבין כל סוג אחר של רב רגל, והוא תנוחתו המגולגלת בצורת ספירלה. לא תמיד הוא ימצא בתנוחה זו, אך הוא פועל כך כשהוא מרגיש מאוים. הוא נע יחסית מהר, אז היזהרו שלא להתקרב אליו – ביכולתו להפריש חומר מצחין שמכיל חומצה ציאנית.

    ככה נראה רב רגל שחור

    רב רגל שחור בבית

     

    איך מדבירים מרבה רגליים שחור?

    ההדברה היעילה ביותר נגד המזיק הזה נעשית בעזרת ריסוס, כשנדרש מהמדביר לרסס ישירות על רב הרגל וכן בסביבתו. אם תעדיפו שנימנע מריסוס בעזרת חומר הדברה לרב רגל שחור, נוכל להדביר את המזיק הזה גם בעזרת מלכודות דבק, אך חשוב לנו לציין שהפתרון הזה לא תמיד יעיל ועוזר. הסיבה לכך היא שלרב הרגל יש הרבה רגליים שביכולתו לוותר עליהן, והן יישארו דבוקות למלכודת בעוד שהוא יברח ממנה בעזרת רגליו האחרות שלא נדבקו אליה. לכן, כדי שנוכל לבצע את עבודתו כהלכה, אנחנו בהחלט ממליצים לרסס מרבה רגליים שחור בבית. ההדברה תיעשה עם חומרים ברמת רעילות נמוכה ואשר מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה, כמו דיפטרון, טמפריד, ספיר או רימקס.

    רב רגל שחור לפני הדברה

     

    באותה נשימה נזכיר יצור נוסף – רבגף חום

    בעוד שרב הרגל השחור נפוץ בעיקר באזורים חמים, יבשים ומדבריים, ישנו מזיק נוסף שדומה לו מאוד, והוא רבגף בצבע חום. יתכן שתמצאו אות ובגינתכם בעונת הסתיו, ממש עם תחילת הגשמים, והוא למעשה רב רגל חום שאינו מזיק ואינו רעיל. רבים מתבלבלים בינו לבין רב הרגל השחור, ומזמינים הדברה נגדו שלא בצדק, שכן לא רק שלא צריך להדביר אותו, אלא שגם אין דרך בטוחה לעשות זאת. כדי לזהות האם יש אצלכם מרבה רגליים חום שאינו מזיק או רב רגל שחור מסוכן, תוכלו לשלוח אלינו תמונה ואנחנו נדע להגיד לכם האם כדאי לכם להזמין מדביר או לא.

     

    כמה עולה הדברה לרב הרגל השחור?

    מכיוון שההדברה נעשית באופן נקודתי ולעיתים רחוקות באופן נרחב, המחיר שאנחנו גובים עליה זול הרבה יותר מעלות הדברת חרקים ומזיקים אחרים. עלות ההדברה מתחילה ב-250 ₪, ונציין שזוהי גם העלות שאנחנו גובים על הדברת כל סוג של נדל שחור או ארסי, כך שגם אם מדובר בנדל וחשבתם שזהו סך הכל רב רגל, מחיר ההדברה יהיה זהה ולא ישתנה. צרו איתנו קשר כבר עכשיו ותוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת לפי מיקומכם בארץ ללא התחייבות.

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח