ייעוץ חינם

055-970-5872

כמה זמן אחרי ריסוס אפשר להיכנס הביתה?

כמה זמן אחרי ריסוס אפשר להיכנס הביתה? התשובה תפתיע אתכם

האם תמיד צריך לצאת מהבית בשביל הדברה, כמה זמן אחרי ריסוס אפשר להיכנס הביתה, מה צריך לעשות אחרי ההדברה, ממה להימנע ומתי אפשר לשטוף את הרצפה לאחר ריסוס? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות.

אנשים רבים תוהים מתי בטוח לחזור הביתה לאחר ההדברה, אך למרבה המזל, כיום אתם אפילו לא תמיד חייבים לצאת מהבית. חומרי ההדברה שבהם משתמשים המדבירים הם ברמת רעילות נמוכה מאוד, נמצאים תחת פיקוח מתמיד של המשרד להגנת הסביבה ואינם מסכנים את בריאותכם בשום צורה, במיוחד אם נעשה שימוש באלטרנטיבות טבעיות.

ובכל זאת במקרים מסוימים תידרשו לשהות מחוץ לבית, וסביר להניח שמעניין אתכם לדעת כמה זמן אחרי ריסוס אפשר להיכנס הביתה. אם חשבתם שתצטרכו לשהות מחוץ לבית למשך יום שלם, התשובה בהחלט תפתיע אתכם.

 

כמה זמן צריך לחכות אחרי ההדברה כדי לחזור הביתה?
ייעוץ דרך הווטסאפ בחינם – לחצו כאן
ריסוס עם חומרי הדברה בטוחים
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
שירות בפריסה ארצית רחבה

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
055-970-5872

כמה זמן אחרי ריסוס אפשר להיכנס לבית

מתי אין צורך לעזוב את הבית בשביל הדברה?

אמנם לעיתים קרובות אכן תידרשו לעזוב את הבית, והמדביר יגיד לכם עוד לפני ההדברה כמה זמן צריך לחכות אחרי הדברה לפני שתוכלו לחזור. אך כל עוד המדביר לא עושה ריסוס לבית, אין כל צורך שתפנו את הדירה – אפילו אם יש לכם ילדים קטנים וחיות מחמד. ישנן שלל שיטות הדברה פרט לריסוס, כמו שימוש במלכודות או הצבת פיתיונות רעילים באזורים שאליהם אין גישה לבעלי חיים וילדים. שיטות שכאלה לא מסכנות את בריאותכם בשום צורה, ולא צריך לצאת מהבית עבור הדברה בעזרתן. מקרה נוסף שבו אין צורך לעזוב את הבית הוא כשמדבירים חדר אחד בלבד. פשוט צריך לדאוג שאף אחד לא ייכנס לחדר, וכן לאוורר אותו היטב.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    כמה זמן אחרי ריסוס אפשר להיכנס עם ילדים ובעלי חיים

    אם בכל זאת המדביר בחר לרסס בביתכם, תצטרכו לפנות אותו בעיקר כדי לאפשר לחומר ההדברה להתייבש. החומר נותר רטוב על הרצפה, וייקח לו רבע שעה עד שעה להתייבש, תלוי בעונה שבשנה. עם זאת, כשיש בבית ילדים קטנים או בעלי חיים, צריך לפנות אותם למשך זמן רב יותר. ילדים שזוחלים על הרצפה יצטרכו להישאר מחוץ לבית למשך 4 שעות לפחות, ואילו חיות מחמד יצטרכו לשהות מחוץ לבית למשך 6-8 שעות. הסיבה לכך היא שהריסוס למעשה מפזר חומר רעיל על הרצפה, ולמשך זמן זה, הילדים או חיות המחמד יכולים לגעת בו ולאחר מכן להכניס את הידיים או הרגליים לפה, מה שיסכן את בריאותם. עם זאת, לאחר 4-8 שעות אין כל סכנה לכך.

     

    חשוב להכיר – הוראות בטיחות לאחר הדברה בבית

    גם אחרי שתחזרו הביתה אחרי שבוצעה אצלכם הדברה מקצועית תצטרכו לשמור על כמה הוראות בטיחות, כשכל הדברה היא לגופה, והמדביר ייתן לכם הוראות ברורות שיסייעו לכם לשמור על בריאותכם. יש עם זאת כמה הנחיות בטיחות לאחר הדברה שנכונות בנוגע לכל סוגי ההדברות שנעשות בריסוס:

    1. אווררו היטב את הבית על ידי פתיחת החלונות.

    2. היפטרו מכל פריט מזון שנותר חשוף במהלך ההדברה.

    3. עקבו אחר מצבם הבריאותי של חיות המחמד שלכם וודאו שהן לא סובלות מעיניים צורבות, שיעול, קשיים בנשימה או דופק מהיר.

    4. אל תעבירו רהיטים או בגדים ממקום למקום – במיוחד אחרי טיפול בפשפשי מיטה.

     

    הנחיות לאחר הדברה והמלצות חשובות

    פרט להוראות הבטיחות, יש עוד כמה הנחיות שמומלץ לעקוב אחריהן כדי להימנע מאפשרות שההדברה תיכשל. על אף שאתם מקבלים אחריות על ההדברה ממדביר מומלץ, הפעולות הבאות יסייעו לכם למנוע הגעה חוזרת של מזיקים:

    √ אל תנקו את הבית מיד – עליכם לתת לחומר ההדברה זמן לעבוד.

    √ היפטרו מניירות שנותרו פזורים במהלך ההדברה, כמו למשל עיתונים, שכן הם עלולים למשוך מזיקים.

    √ תקנו סדקים, חורים, פתחים ונזילות, שכן מזיקים יכולים להגיע מהם או להתמקם בהם.

    √ נקו את הגינה מערימות עלים וענפים, וגזמו ענפים שקרובים מדי לגג –כל אלו יכולים להביא אליכם מזיקים.

     

    כמה זמן אחרי הדברה אפשר לשטוף את הבית?

    כאמור, מומלץ להימנע מלטאטא או לשטוף הבית מיד לאחר ההדברה – אפילו אם נראה לכם שנותר לכלוך אחריה ושהבית שלכם מטונף. טאטוא הרצפה עלול לגרום לחומר ההדברה לעלות לאוויר, ואילו שטיפתה תגרום לו להישטף ובכלל לא לבצע את פעולתו. מומלץ לחכות שבוע עד שתשטפו את הבית, לכן כדאי לנקות אותו לפני הגעת המדביר ולא אחריו.