ייעוץ חינם

055-970-5872

פינוי קן ציפורים

פינוי קן ציפורים כולל ניקוי וחיטוי – במחיר משתלם

למה חשוב לפנות קן ציפורים בזמן, מה צריך לעשות לפני פינוי קן ציפורים, האם ציפורים באמת יכולות לקנן במזגן ואיפה עוד כדאי לחפש קנים של ציפורים? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות.

כשמדברים על מזיקים, ציפורים הן לא היצור הראשון שאתם חושבים עליו, אך הן עושות הרבה יותר נזקים ממה שרבים משערים. אפילו אם יש בסך הכול קן יונים על עץ שמצל על הרכב שלכם בחניה, מומלץ שתזמינו פינוי קן ציפורים, משום שהלשלשת החומצית שלהן תגרום לנזקים לצבע של הרכב. אצלנו בחברת הדברה סנטר תוכלו להזמין מדבירים שיפנו את קן הציפורים, ינקו את השטח ויחטאו אותו מפני מזיקים ובקטריות, וכל זאת במחיר הכי משתלם שיש. הרימו אלינו טלפון, קבלו הצעת מחיר וגלו כמה תוכלו לחסוך איתנו על פינוי הקן של הציפור שמטרידה אתכם – רק אצלנו פינוי לקן הציפור החל מ-250 ₪!

 

הזמינו פינוי קן ציפורים מהיום להיום
מחיר הכי זול – בהתחייבות!
הזזת קן יונים + שחרור גוזלים בטבע
פינוי קנים ממזגנים, מסתור כביסה ועוד
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
שירות בפריסה ארצית רחבה

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
055-970-5872

פינוי קן ציפורים

למה פינוי קן ציפורים חשוב כל כך?

הציפורים המקננות עושות נזקים רבים ושונים. לא רק שחלקן עלולות להרעיש ולהטריד את מנוחתכם, אלא שהן יכולות להזיק לביתכם או לבית העסק שלכם בדרכים מגוונות, במיוחד כשהן מקימות בסביבתם קן. מומלץ להזמין חברת הדברה מקצועית המתמחה בפינוי קני יונים כמה שיותר מוקדם על מנת למנוע את כולם:

√ נזקים לנכס – יונים שמקננות על גג רעפים עלולות לגרום לניתוק רעפים, לחסום מרזבים ולשלשל על הגג, מה שיגרום לחלודה באלמנטים שונים שעל הגג או תחתיו.

√ משיכת מזיקים – קן ציפורים במסתור כביסה עלול למשוך לסביבתכם פרעושים, כיני יונים, פשפשים וקרדיות.

√ תקיפת לקוחות – ציפורים מסוימות עלולות להיות תוקפניות מאוד ואף לתקוף עוברי אורח שמגיעים לבית העסק שלכם, במיוחד בעונת הרבייה, כשהן מגנות על הגוזלים שלהן.

√ לכלוך – הציפורים משאירות לא רק לשלשלת, אלא גם נוצות וזרדים שהן הביאו כדי להקים את הקן שלהן. כל אלה משאירים לכלוך שבסופו של דבר נדבק לאזור שבו הן קיננו, וצריך להתאמץ כדי להסיר אותו.

כל אלו בסופו של דבר יצריכו מכם השקעה כספית בטיפול בבעיות שנוצרו – זאת בנוסף לפינוי הקן. לכן אל תהססו להזמין פינוי קן ציפורים מגג רעפים, מסתור כביסה, חלון, מזגן או כל אזור אחר שבו הוא הוקם עוד לפני שמתחילות בעיות שכאלה. זה יחסוך לכם הוצאות שיידרשו מכם בהמשך.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    מה לעשות לפני פינוי קן ציפורים מהחלון?

    בעוד שציפורים רבות מעדיפות לקנן על עצים, אחרות יבחרו להקים את הקן שלהן על אדן החלון, במסתור הכביסה, על הגג או אפילו בתוך המזגן החיצוני. לא משנה איפה מצאתם קן של ציפור, הדבר הראשון שעליכם לעשות זה להזמין מדביר להזזת קן יונים שגם יפנה לכם אותו, אך עוד לפני כן כדאי לבצע עוד כמה פעולות שיעזרו למדביר לעשות את עבודתו כמו שצריך.

    1. ודאו שהקן אינו פעיל – הזמן המומלץ ביותר עבור סילוק קן ציפורים זה כשהוא עוד נמצא בתהליכי הקמה. עם זאת, יתכן שלא תבחינו בבנייתו עד שהציפורים כבר יתמקמו בו. אם כבר יש בקן ביצים, מומלץ שלא תנסו להזיז את הקן. צרו קשר איתנו ונדריך אתכם מה לעשות במקרה שכזה.

    2. בדקו האם יש בקן ביצים – יתכן שתראו ביצים בקן אך לא את הציפורים ההורים. למעשה ציפורים רבות ממתינות זמן מה לפני שהן מתחילות לדגור על הביצים, וזה יכול לקחת עד שבועיים. יתכן גם שהציפורים הבוגרות פשוט עזבו את הקן לזמן מה כדי לחפש מזון או כדי לאפשר לביצים להתקרר מעט.

    3. חכו עד לסוף תקופת הקינון – אם יש לכם קן ציפורים בחלון ואתם דווקא מעוניינים לראות את הגוזלים גדלים אט אט, תוכלו להמתין עד שתסתיים תקופת הקינון. עם זאת, לאחר מכן תצטרכו להזמין מדביר שיסייע לכם לנקות ולחטא את האזור, וכן להקים אמצעי הרחקת ציפורים מהחלון כדי שזה לא יקרה שוב, כמו למשל דוקרנים.

     

    היזהרו מפני קן ציפורים בצינור מזגן

    ציפורים רבות מוצאות את דרכן לתוך המזגן החיצוני ומקימות שם קן, כלומר הן מכניסות לתוכו גורמים זרים שלא אמורים להיות בו. הן יעשו בתוך המזגן החיצוני גם את צרכיהן וישאירו שם לשלשת, כשהחיידקים שמצויים בה יצאו דרך המזגן, ואתם תנשמו אותם. לכן מומלץ מאוד לבדוק את המזגן החיצוני ולוודא שאין בו קן, ואם יש, להזמין מדביר לצורך שחרור ציפור מתוך המזגן ופינוי הקן שלה.

     

    שימו לב – חפשו קנים גם בתקרה

    רוב האנשים מחפשים את הקן על אדן החלון, על המזגן או ברחבי רצפת מסתור הכביסה, אך לא חושבים להרים את הראש ולהסתכל על התקרה או הקירוי של האזור שבו יש לשלשת יונים. יתכן שתמצאו קן סנונית בסמוך לתקרה, כשהציפור הזו משתמשת בבוץ כדי לבנות לעצמה קן בגובה. כמובן שגם קן כזה אפשר ורצוי לפנות בזמן, ואנחנו נוכל לעשות זאת עבורכם בשמחה. רק הרימו התקשרו אלינו, תקבלו הצעת מחיר של לוכד יונים שמתמחה גם בפינוי קנים ונגיע אליכם כבר היום לצורך פינוי קן הסנונית.

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח