ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברת תיקן פסים חום

הדברת תיקן פסים חום בצורה מקצועית גם בבית וגם בחוץ

לא נעים לחיות ליד ג'וקים ולא נעים אפילו להסתכל עליהם. עם זאת, ניסיון להיפטר מהם לבד לא ישיג את המטרה. הפתרון היחיד הוא לפנות עוד היום אל המומחים של הדברה סנטר ולקבל שירות מקצועי של הדברת תיקן פסים חום בהתראה קצרה ובמחיר משתלם.

 

הזמינו הדברה נגד ג'וק עם פסים במחיר זול
אחריות בכתב על כל הדברה
הדברה נגד תיקן פסים בעזרת ג'ל או ריסוס
טיפול בג'וקים חומים עם פסים בבית, בחצר, במשרד ועוד
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
שירות בפריסה ארצית רחבה

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
055-970-5872

הדברת תיקן פסים חום

מה זה תיקן פסים ואיך מזהים אותו?

השלב הראשון של הדברה מקצועית נגד כל סוגי החרקים הוא לזהות אותם. התשובה לשאלה מה זה תיקן פסים למשל היא לא רק שיש לו פסים על הגב, אלא שיש לו עוד כמה מאפיינים מיוחדים:

√ אורך הגוף של תיקן בוגר הוא 15 מ"מ

√ הצבע שלו חום-בהיר עם פסי רוחב חומים על החזה והכנפיים

√ לזכר גוף צר וכנפיו בולטות, לנקבה גוף רחב והכנפיים שלה קצרות יותר (לא מכסות את הבטן)

√ הזכר מסוגל לעוף והנקבה לא.

מבחינת מחזור חיים, ג'וק חום הוא בעל גלגול חסר וההתפתחות שלו נמשכת 6-7 חודשים. הטלת הביצים מתבצעת בתיק קטן וכהה באורך 5 מ"מ, בכל תיק 16 ביצים ונקבה יכולה להטיל 5-9 תיקים בעיקר במקומות מסתור וחריצים.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    איפה נמצא בדרך כלל תיקן פסים?

    תיקן פסים חום מתחיל את חייו במקומות מסתור או חריצים בבית, בגינה, בחצר, על הגג ובמקומות חשוכים וקרירים. לאחר מכן הוא חי צמוד למגורי אדם ומחסנים, כי הוא אוכל כל וגם קרטונים ונייר. בנוסף, אפשר למצוא אותו בתוך מגירות, מאחורי מסגרות של תמונות, בארונות בגדים, בספריות ובפתרונות אחסון מעץ.

     

    איך מדבירים תיקן פסים בשיטות מקצועיות?

    רדיפה אחרי הג'וק עם הכפכף מוגבלת ביעילותה. במקום זה, מיישמים עבור תיקן פסים הדברה בשני שלבים: ניטור ואז שילוב בין ריסוס וג'ל. מה קורה בכל שלב? הנה הפרטים המלאים:

    שלבי ההדברה מה עושים? כמה זמן זה נמשך תוצאות משוערות
    ניטור המדביר מגיע לבית הלקוח כדי לבדוק איפה התיקנים נמצאים, תוך שימוש במדבקות פיתיון באזורים חשודים כשעה במקרים של נגיעות נמוכות המדבקות משמשות הדברה כי התיקנים לא יכולים לזוז. במקרים של נגיעות גבוהות, ניתן לבדוק מאיפה התיקנים יוצאים ולהתמקד שם בהדברה
    ריסוס מרססים את כל הבית בהדברה כללית. משתמשים בחומרי הדברה כימיים 10-15 דקות לכל חדר השמדת תיקנים גלויים וחיסול קני תיקנים. יצירת תנאים בלתי אפשריים למחיה לתיקנים נוספים
    הנחת ג'ל פיזור פיתיון רעיל שהתיקן אוכל ומת. מתאים למושבות ואפשר לשים אותו גם על מכשירים חשמליים ומנועים, כי הוא לא גורם לקצר כמו ריסוס 30-40 דקות לכל חדר הדברה קניבלית: תיקנים נוספים אוכלים את התיקן שמת מהרעלה וכך גם הם מושמדים
    חזרה על הפעולה ביקור חוזר למריחת ג'ל במקומות נוספים, גם אם לא נראו בהם תיקנים – בעיקר על רהיטים, בפתח הביוב והניקוז ולאורך הפאנלים 30-40 דקות לכל חדר הג'ל פחות אפקטיבי מהריסוס ותיקן פסים חום עלול לשהות במקומות לא נגישים. באמצעות ביקור חוזר של המדביר, ניתן להגביר את יעילות הההדברה

    מבחינת תדירות, מומלץ לבצע את ההדברה פעם בשנה ועדיף לתאם אותה בתחילת האביב ולקראת הקיץ. כמו כן, אפשר לשלב הדברת ג'וקים יחד עם הדברת נמלים.

     

    כמה עולה להדביר תיקן פסים חום?

    הדברה של תיקן פסים חום בבית פרטי של 4-5 חדרים תעלה 250-450 ש"ח. אם צריך למרוח את הג'ל במספר שכבות או לכל סבב הדברה נוסף, המחיר יהיה 250-350 ש"ח. לבסוף, עלות הדברת תיקן פסים חום מושפעת מגודל המקום ומספר החדרים.

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח