ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברה בראשון לציון

הדברה בראשון לציון – המומחים שלנו לרשותכם

אם נתקלתם במזיק מטריד, עוקץ, מעופף או שגורם נזק – הדברה סנטר לשירותכם! אנו מעניקים שירותי הדברה בראשון לציון לכל לקוח פרטי ועסקי ובכל שטחי העיר ובעלות אטרקטיבית במיוחד.

הידע והניסיון של כל המדבירים שלנו, יאפשר לכם לקבל את התוצאה האיכותית ביותר במינימום זמן ולהבטיח לכם תקופה ארוכה, שקטה ונקייה ממזיקים. בנוסף, כל חברת הדברה בראשון לציון שעובדת איתנו עברה סינון קפדני הכולל בדיקת רישיון הדברה תקף מטעם המשרד להגנת הסביבה וכן את רמת השירות על סמך המלצות וחוות דעת ממאות לקוחות קודמים.

 

הזמינו מדבירים בראשון לציון ללא ריח
מחיר הכי משתלם לכל לקוח
מדביר בראשון לציון נגד מזיקים מחיר מ-180 ש"ח
אחריות על כל הדברה בכתב
הדברת מזיקים כמו נמלים וג'וקים בעזרת ג'ל לא רעיל
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
ריסוס לדירה בראשון לציון מהיום להיום

לקבלת הצעת מחיר הרימו טלפון:
055-970-5872

הדברה בראשון לציון

 

מדביר בראשון לציון 24 שעות – זמינות מלאה לכל קריאה! 

* רוב המזיקים שחיים ופועלים במרכז הארץ החם והלח כמו מכרסמים, ג'וקים, יתושים, פרעושים ועוד, הם יצורים ליליים. לכן במקרים מסוימים יהיה כדאי לבצע הדברה במרכז דווקא בשעות החשכה, כמו למשל במקרה של הדברת צרעות או פשפשים.

* בנוסף, פעמים רבות מזעיקים התושבים מדבירים בראשון לציון גם כדי לטפל בחרק שחשוד כארסי כמו עכביש, נדל או עקרב.

* במקרים אחרים, אלה מקומות שבהן ההדברה לא סובלת דיחוי כמו מסעדות שזקוקות להדברה מיידית נגד נמלים מהמטבח או תיקנים ממכונת הקפה. אפילו חולדה שהתגלתה באזור האשפה.

* לכן הסירו דאגה מליבכם משום שאצלנו תוכלו להזמין מדביר בראשון לציון בכל שעות היממה, כולל שישי, שבת, חגים ומועדים.

* המזיקים לא מתחשבים בימים מיוחדים ופועלים ללא הפסקה ולכן כל עיכוב בהדברתם עשוי לגרום נזק משמעותי לאדם, לרכוש ואפילו למוניטין העסקי.

* לכן ברגע שתפנו אלינו, נדאג לקשר אתכם אל מדביר מומלץ בראשון לציון שיעריך את חומרת המצב ובמידת הצורך יגיע אליכם מיד הן אם אתם זקוקים להדברת עסק והן אם אתם לקוח פרטי.

 

ריסוס נגד ג'וקים בראשון לציון בדירה

 

הדברה ירוקה בראשון לציון: זאת המומחיות שלנו

אחת משיטות ההדברה המתקדמות והיעילות כיום נגד מזיקים שונים היא הדברה ירוקה.

√ זהו שם כולל למספר שיטות הדברה שלא כוללות שימוש ברעלים ומכאן שאינן גורמות סכנה לבריאות האדם, לבעלי החיים או לסביבה.

√ הדברה ירוקה בראשון לציון מתבצעת כאשר אנו נדרשים להדברה ביתית, בייחוד בדירות עם ילדים קטנים ותינוקות, או למקומות שבהם עשויים להימצא אנשים בחשיפה גבוהה כמו גינות ציבוריות, בריכות שחייה, מוסדות עירוניים וכד'.

√ אנו מוסמכים לפעול במגוון שיטות הדברה בגישה הירוקה ונשמח להעניק לכם שירות מיידי ומחיר אטרקטיבי.

√ רוצים לדעת אילו מזיקים נחשבים לנפוצים ביותר בראשון לציון? תוכלו למצוא מידע על מזיקים בעיר באתר של עיריית ראשון לציון.

 

פירוק קן צרעות ענק שהיה בתריס גלילה בדירה בראשון לציון

פירוק קן צרעות בראשון לציון

 

הדברה בטוחה לילדים – איך אנחנו עושים את זה?

הבטיחות והבריאות שלכם ושל בני ביתכם חשובה לנו מאוד, ולכן אנחנו מצמצמים כל נזק אפשרי שעלול להיגרם – במיוחד לילדים שנמצאים בסכנה גדולה יותר עקב חשיפה לחומרי הדברה.

כך אנחנו עושים את זה:

1. הדברה ירוקה: אנחנו משתמשים בחומרי הדברה בעלי רמת רעילות נמוכה מאוד, אשר מפוקחים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

2. תקשורת ברורה: אנחנו נדריך אתכם מה עליכם לעשות כדי להימנע מכל נזק אפשרי לבריאות ילדיכם, כולל משך הזמן שהם יצטרכו לשהות מחוץ לבית, בהתאם לסוג ההדברה.

3. טיפול נקודתי: כשזה מתאפשר, אנחנו מבצעים טיפול נקודתי במזיקים, בין היתר בעזרת פיתיונות רעילים שמיועדים למזיקים בלבד ושנמצאים הרחק מהישג ידם של הילדים.

 

החשיבות של הדברה תקופתית

מזיקים יכולים להגיע לביתכם מבלי שתדעו, והם יתרבו לאורך מספר חודשים עד שתתחילו לשים לב שהם מופיעים במקומות מסוימים בבית בכמויות גדולות.

הדברה תקופתית מיועדת למנוע בעיה שכזו מראש, ויש לה יתרונות רבים, ביניהם:

√ בדיקה קבועה על ידי מדביר: כשאנחנו מבצעים הדברה מניעתית, אנחנו גם מחפשים סימנים למזיקים שיתכן כי אתם פספסתם, ונדע לזהות אותם בזמן ולטפל בהם בהקדם.

√ שמירה על ערך הנכס: יש לא מעט מזיקים שעלולים לפגוע במבנה של הנכס שלכם, כמו טרמיטים ואפילו נמלים שיכולים להתחפר בקירות. הדברה תקופתית תמנע את הנזקים האלה.

√ שמירה על בריאותכם: מזיקים מסוימים, כמו תיקנים או מכרסמים, עלולים להוות סכנה בריאותית, והדברה תקופתית תוודא שאתם תישארו בריאים ושלמים ללא כל חשש לבריאותכם.

√ חיסכון בטווח הארוך: הדברה מניעתית עולה הרבה פחות מאשר הדברה ברגע שבו כבר יש מזיקים, וברוב המקרים אתם גם מקבלים עליה אחריות.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    הדברת מזיקים בראשון לציון עם 100% הצלחה

    כיצד מבצעים הדברת מזיקים בראשון לציון? כדאי שתדעו שלכל סוג מזיק ישנה שיטת הדברה וחומרי הדברה שמתאימים רק לו. למעשה, כל שימוש שגוי בתכשירים או בדרכי הפעולה לא רק שלא יביאו לתוצאות הרצויות וירחיקו את המזיקים, אלא גם עשויים במקרים מסוימים להחריף את המתקפה או ההתפרצות!

    לכן חשוב תמיד שתבוצע הדברה בראשון לציון מטעם גורם מוסמך, מומלץ ומנוסה מאוד, שעבר הכשרות מתאימות מטעם המשרד להגנת הסביבה ויודע במדויק כיצד לפעול נגד כל אחד מסוגי המזיקים הקיימים.

    מהו שירות ההדברה הרצוי? אופן ההדברה של המזיק כמה עולה ההדברה לתושבי ראשל"צ?
    הדברת עכברים בראשון לציון במסעדה

    עכברים וחולדות עשויים להותיר סימנים להופעתם: גללים בפינות נסתרות ואשפה.

    ברוב המקרים יעדיף לוכד חולדות בראשון לציון לפזר מלכודות ולשחרר את המכרסם שנלכד בשטח פתוח, הרחק מהעיר. הדברת מכרסמים בראשון לציון כולל פיזור מלכודות ופיתיונות:

    300-550 ₪

    ריסוס נגד נמלים בראשון לציון בבית ובמעטפת של החצר למניעה

    רוב הנמלים אינן מזיקות לאדם, אך רעילות במגע עם כלי המזון של חיות המחמד ומהוות מטרד משמעותי.

    הדברת נמלים בראשון לציון מתבצעת לפי סוג הנמלה וחומרת ההתפרצות: ריסוס, איוד, הדברה ביולוגית ועוד. במקרה של נמלי אש, ישתמש המדביר בפיתיונות ג'ל מיוחדים. 250-700 ₪
    הדברת טרמיטים בראשון לציון מחנות רהיטים

    יש להזמין מדביר למקום ברגע שבו מזהים פגמים, נזקים ועיוותים בלתי מוסברים על חפצי העץ.

    כדי למנוע מהטרמיטים לכלות את דברי העץ, יש לחשוף את הקן שמתחת לאדמה באמצעות קידוח הרצפות. לאחר מכן המדביר יחדיר פנימה פיתיונות רעילים. בסיום יבוצע ריסוס למקום. 400-1,500 ₪
    הדברת צרעות בראשון לציון בתריס גלילה

    מנעו את גישת הילדים לשטח הקן והקפידו על סגירת חלונות ודלתות, עד להגעת המדביר.

    דבורים וצרעות יגיעו לאזורים לחים הכוללים מזון פוטנציאלי ויקננו בהם. הדברת דבורים בראשל"צ וצרעות תבוצע בשעות הלילה ותכלול פיתיונות רעילים וריסוס להריסת הקן. 300-600 ₪
    הדברת קרציות בראשון לציון בחצר עם בעלי חיים (כלבים וחתולים)

    כדי לוודא שכלבכם לא נגוע בקרציות בדקו את פנים האוזניים, את אזורי השחי והמפשעה ובין "האצבעות" בכפות הרגליים.

    אם הגינה חולית, המדביר יפזר מלכודות שיעזרו לו לזהות את סוג הקרצייה ולהשתמש נגדה בתרסיס המתאים. הגינה תיסגר למשך 6-8 שעות מסיום ההדברה. 300-600 ₪
    הדברת פשפשים בראשון לציון בבית עם 5 חדרי שינה

    יש להיצמד להוראות הכביסה והייבוש בשמש שיספק לכם המדביר ולפעול לפיהם מול כל דברי הטקסטיל בבית.

    פשפש המיטה הוא זן פשפשים ייחודי ששורץ בין חלקי המיטה ועוקץ באזורי הרגליים.

    חברת הדברה בראשון לציון תגיע להדברת פשפשים יסודית הכוללת שאיבה בקיטור וריסוס.

    אם מדובר בפשפשים בגינה, ניתן להשתמש בשמנים מיוחדים, ערפול או הדברה ביולוגית.

    550-2,500 ₪
    הדברת מעופפים סביב הבית

    נוכל לבצע טיפול מונע לחרקים המעופפים הקטנטנים בבתים פרטיים, בתי עסק וחנויות. אנו מספקים גם שירותי הדברה חודשיים לעסקים הסובלים ממזיקים אלו באופן מוגבר.

    טיפול יסודי נגד ברחשים זבובונים, יתושים, עשים ועוד שלל מעופפים הכולל ריסוס בחריצים, סדקים, פתחים, חלונות, פחי זבל, גרמי מדרגות ועוד. ריסוס בית בראשון לציון החל מ-250 ₪ לדירה קטנה
    הדברת ג'וקים בראשון לציון במטבח

    כדי למנוע הופעת ג'וקים חשוב להתקין רשתות על כל החלונות ולהקפיד על ניקיון יסודי גם בפינות נסתרות. לבתי עסק שיש בהם מזון נמליץ על פינוי תדיר של הקרטונים הריקים.

    ההדברה תבוצע לפי סוג הג'וק. אם זהו תיקן גרמני שלרוב פולש למקומות חשוכים ולחים כמו מתקני מים, מדיחי כלים וארונות, נעדיף להשתמש במלכודת דבק "פרומון" ללא רעל.

    אם זהו תיקן מזרחי או אמריקאי, ניתן לשלב מספר שיטות כמו ריסוס, איבוק, איוד, פיתיונות, הדברה אלקטרונית ועוד.

    300-650 ₪
    הדברה והרחקת נדלים מגינות ציבוריות ופארקים

    חשוב לציין שרוב הנדלים אינם ארסיים לאדם, אך חשוב להימנע מסיכונים מיותרים ולדווח מיד על כל הופעת נדלים.

    חברת הדברה תוכל להגיע לשטח הנגוע ולרסס אותו בתכשיר מיוחד המאושר לשימוש מטעם המשרד להגנת הסביבה, ללא ריח או נזק לאדם. 250-600 ₪
    טיפול בפגרים ונבלות

    אם אתם מריחים ריח נבלה חזק, יש לפעול במהירות. סביב הפגר מצטברים טפילים מסוכנים שעשויים להעביר מחלות ובכך לסכן משמעותית את בריאות האדם.

    אנו ערוכים לפינוי פגר מהיר הכולל חיטוי יסודי למקום. אם מדובר בריח של נבלה ממיקום לא ידוע, יבוצע איתור שעשוי לכלול פירוק חלקי של מערכות המבנה (קירות, רצפות, תעלת מיזוג וכד'). 180-650 ₪ לחיות קטנות בגישה קלה.

    אם זהו פינוי פגר של חיה משמעותית (סוס, פרה וכד') או בגישה מורכבת המצריכה סנפלינג, עלות הפינוי תהיה החל מ-800 ₪.

     

    חברת הדברה בראשון לציון מחירים החל מ-180 ₪

    * מאחר והתמודדות עם מזיקים היא עניין בלתי צפוי, אנו דואגים לגבות על הדברה בראשון לציון מחירים נמוכים כך שלעולם לא תישארו ללא מענה.

    * עלויות ההדברה שלנו מתחילות מ-180 ₪ לריסוס כולל נגד חרקים מהבית ויעלו בהתאם לגודל השטח המודבר והמורכבות בהתמודדות עם סוג המזיק עצמו.

    * כמו כן, קיים הבדל במחיר הסופי ביחס לשיטת ההדברה שתבוצע וניתן לראות דוגמאות נוספות למחירים שהמדבירים שלנו גובים במחירון הדברה מעודכן.

     

    איך להשיג על הדברה בראשון לציון המלצות איכותיות?

    אם אתם מחפשים חוות דעת על מדבירים בעיר, אצלנו תוכלו לקבל את המידע המקיף והשלם לגבי כל אחד מבעלי המקצוע. מאחר ולכל הדברה בראשון לציון המלצות שכרוכות בסוג ההדברה שבוצעה כלפי מזיקים שונים – חשוב שתבחנו את רמת השירות שכל אחד מהם סיפק.

    תוכלו למצוא המון מדבירים טובים באזור ראשון לציון לטיפול בג'וקים למשל, אבל כל עוד הם לא הומלצו מבחינת היחס האישי, האכפתיות, המענה לשאלות והשקיפות מול הלקוחות הקודמים, ייתכן שהם לא יהיו משביעי רצון בפועל.

     

    שנזמין לכם מדביר בראשל"צ כבר עכשיו?

    אם הנמלים השתלטו לכם על המטבח, יש לכם עכברים מתרוצצים בגינה, הילדים מתעוררים מלאים בעקיצות, או שאתם חושדים שיש אצלכם התרבות של מזיק מסוים – אל תחכו והתקשרו אלינו!

    חברת הדברה מובילה ומומלצת הדברה סנטר גאה להעניק שירותי הדברה נבחרים ואיכותיים לכל תושבי ראשון לציון ולהפנות אתכם למדבירים המומחים והמומלצים ביותר באזור מגוריכם. הודות למהירות התגובה שלנו וההקפדה על רמת השירות, תקבלו שירותי הדברה בראשון לציון למגוון רחב של מצבים אפשריים ופתאומיים וכל זאת במחיר זול, עם תוצאות מובטחות.

     

    הצטרפו לעוד אלפי ישראלים שבחרו בהדברה סנטר

    אלפי ישראלים שבעי רצון מהטיפול שהם מקבלים מאיתנו, ואתם מוזמנים להצטרף למשפחת הלקוחות שלנו ולזכות בשירותי הדברה עם מחירים שבאים לקראתכם ובשיטות וטכניקות שלא מציבות אתכם בשום סכנה.

    אלו הן כמה מהסיבות שהופכות אותנו לחברת ההדברה מס׳ 1 בעיר:

    1. שנים של ניסיון: מאחורינו עומדות שנים רבות של ניסיון, בהן התמודדנו עם כל מזיק אפשרי, ואנחנו כבר יודעים מה עובד ומה לא, ובאילו מקרים צריך להשתמש בכל שיטת הדברה כדי להגיע לתוצאות מובטחות.

    2. שקיפות מלאה: מהעלויות שאנחנו גובים ועד לשיטות ההדברה שבהן אנחנו משתמשים, אתם תקבלו את כל המידע שנדרש לכם כדי להבין מה מצפה לכם. אנחנו נענה בסבלנות על כל שאלה שיש לכם בכל נושא מבלי לחסוך בפרטים.

    3. המלצות מפה ועד מחר: תוכלו להתרשם משלל ההמלצות של הלקוחות שלנו כאן באתר, ולראות עד כמה הם יוצאים מרוצים מהשירות האדיב שאנחנו מספקים.

    4. שימוש בטכנולוגיות מתקדמות: אנחנו מעדכנים בלי הרף את שיטות ההדברה שלנו ונשארים בחוד החנית בכל הנוגע לטכנולוגיה וחומרי ההדברה היעילים והמתקדמים ביותר, מה שמספק לכם תוצאות מובטחות ומהירות.

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח