ייעוץ חינם

055-970-5872

פינוי יונה מתה

פינוי יונה מתה מעכשיו לעכשיו ובשיא המקצועיות

אף אחד לא אוהב לראות בעלי חיים מתים. מעבר לאי הנעימות ולרתיעה האינסטינקטיבית מהמפגש עם מוות, פגר של בעל חיים מכל סוג שהוא עלול להפוך תוך זמן קצר מאוד למפגע תברואתי, ובמיוחד כשמדובר על יונים שנושאות איתן חיידקים ונגיפים שעלולים לעבור לבני אדם ולגרום למחלות קשות. בהתאם חשוב מאוד לפנות באופן מידי פגרי יונים ועוד יותר חשוב להפקיד את המשימה של פינוי יונה מתה בידיים מקצועיות ומנוסות. חברת הדברה סנטר מספקת את השירות החיוני בכל רחבי הארץ ובזמינות מרבית.

 

הזמינו פינוי פגר של יונה מעכשיו לעכשיו
ביצוע ריסוס וחיטוי נגד התרבות החיידקים
פינוי נבלה של יונה מחיר מ-100 ש"ח
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
פינוי מכל מקום – מרפסת, גג, מסתור כביסה ועוד
שירות בפריסה ארצית רחבה

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
055-970-5872

פינוי יונה מתה

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    למה פינוי יונה מתה הוא משימה למדביר בלבד?

    גופה של יונה – במרפסת, בעליית גג, על הגג, בחצר, במסתור כביסה או בכל מקום אחר – מייצרת תמיד רגשות לא נעימים. אמנם לא מדובר במוות של חיית מחמד אהובה, אבל גם כך המחשבה על החיים שהיו ואינם עלולה להיות מכבידה מאוד ולכן ישנו רצון להיפטר מהפגר כמה שיותר מהר.

    מצד שני עבור רוב בני האדם המחשבה על לגעת בפגר מייצרת קושי עוד יותר משמעותי. כשלוקחים בחשבון את העובדה שהגופה עלולה להכיל חרקים שונים, כולל כאלה שלא תוכלו לראות אלא רק אחרי שכבר הרמתם את הפגר, ברור לגמרי למה עדיף להזמין חברת הדברה שמבחינתה פינוי גופת יונה הוא חלק משגרת העבודה.

    יונה מתה בחלון

     

    מה עושים כשיש יונה מתה במרפסת?

    בבתים רבים יש מרפסת שמש ו/או מרפסת שירות. בגלל שמדובר במקומות פתוחים, חלקית או באופן מלא, הסיכוי לנוכחות יונים בהן גבוה ולמרבה הצער ייתכן מצב שבו תמצאו במרפסת יונה מתה. בחלק מהמקרים מדובר ביונה חולה שהתעופפה אל המרפסת שלכם ושם הסתיימו חייה, ויש גם מצבים שבהם היונה נפגעה במרפסת – למשל התנגשה בחלון – ולכן מתה.

    בכל מקרה כדאי כמובן לפנות את הגופה באופן מידי. בדרך כלל הנגישות למרפסת מרבית ואין מכשולים או מגבלות ולכן איש המקצוע יוכל להגיע בקלות אל הפגר ולסלק אותו. לאחר פינוי פגר יונה מהמרפסת השלב הבא בשירות שלנו הוא ניקיון יסודי שלה – כדי שלא תישאר מזכרת לא נעימה מהגופה וגם על-מנת לוודא שהמקום בטוח לגמרי (מבחינת זאת שאין בו חרקים, טפילים וכו').

     

    איך מטפלים במצב של יונה מתה על הגג?

    כשיונה מתה על הגג, בין אם עקב תאונה ובין אם בגלל מחלה, סביר להניח שלא תהיו מודעים לכך אלא רק אחרי שכבר ייווצר מפגע ריח. בהקשר הזה חשוב להבין שהריח הדוחה שפוגע באיכות החיים הוא אינדיקציה לבעיה חמורה הרבה יותר – ריח של נבלה מעיד על כך שמתרחשים בה תהליכי ריקבון ושכבר יש בה נוכחות משמעותית של חיידקים ומזיקים אחרים. בהתאם במצבים אלה הזמינות של החברה שתבצע עבורכם את פינוי הפגר של היונה מהגג הופכת לקריטית. דגש נוסף הוא ניסיון בעבודה בגובה כולל רישיון מתאים.

     

    למה חשוב לשים לב כשמפנים יונה מתה בחצר?

    חתולי רחוב נוהגים לפעמים לנסות לתפוס ציפורים, בעיקר מתוך אינסטינקט ולאו דווקא כדי לאכול אותן. התוצאה עלולה להיות פגר של יונה בחצר ואפילו זרימה של דם מהגופה עקב הפציעה של היונה לפני שמתה. הפגר עלול למשוך אליו גם חרקים וגם חולדות ובנוסף כלבים וחתולים חשופים לזיהומים שונים ולכן חשוב להזעיק באופן מידי שירות פינוי פגרים. לאחר פינוי היונה המתה יתבצע ריסוס בחצר כדי למנוע הגעת חרקים ומזיקים אחרים ולחסל את המפגע שכבר נוצר.

     

    מה עושים אם יש יונה מתה מתחת לגג רעפים?

    עוד גורם מוות אפשרי ליונים הוא הסתבכות ברשתות שהותקנו כדי למנוע כניסה שלהן למקומות שבהם הן לא רצויות. כשהמוות מתרחש מתחת לגג רעפים הגישה למקום שבו נמצא הפגר עלולה להיות מורכבת ולכן השירות יהיה מעט יקר יותר. לאחר חילוץ הפגר חובה לבצע חיטוי יסודי של האזור וגם לוודא שלא הגיעו אליו עכברים.

     

    איך לפנות יונה מתה ממסתור כביסה?

    יונים אוהבות לקנן במסתורי כביסה ולכן כדאי לפנות ללוכד יונים שיתקין רשת המונעת מהן את הגישה למקום. במקרים שבהם יונה הסתבכה ברשת ולפני שהספקתם להזמין איש מקצוע שיחלץ אותה היא מתה נדרש כמובן שירות פינוי פגרים. גם כשמכל סיבה אחרת מוטלת גופה של יונה במסתור הכביסה חשוב לפנות אותה מיד. לצורך סילוק הפגר ניתן להיעזר בציוד ייעודי ובכל מקרה השירות יכלול גם ניקוי וחיטוי של המסתור. אם הייתה כביסה תלויה בזמן שהגופה של היונה הייתה מוטלת במסתור הכביסה מומלץ לכבס את כל הבגדים מחדש בתוכנית אגרסיבית במיוחד כדי שלא ידבק בהם הריח של הנבלה.

     

    מה חשוב לעשות כשמגלים יונה מתה בחלון בבית?

    כשיש פגר של יונה בבית או יונה מתה בכניסה לבית, חשוב להרחיק ממנה את הילדים וגם את חיות המחמד אם יש כאלה. כשהפגר נמצא בתוך הבית או בכניסה אליו קרוב לוודאי שהוא לא התחיל להרקיב אבל גם כך וליתר ביטחון מיד לאחר הפינוי נבצע עבורכם גם חיטוי.

    פינוי יונה מתה שנתקעה ברשת

    פינוי יונה מתה שנתקעה ברשת

     

    מה עושים עם פגר של יונה בתוך מזגן?

    זה אמנם קורה רק לעיתים נדירות, אך אם היחידה החיצונית של המזגן שלכם לא סגורה כמו שצריך, יונה יכולה לחדור לתוכה ולנסות להקים שם קן. יתכן אף שיסתתר שם פגר של יונה, ולא יהיה קשה להבחין בכך כשתפעילו את המזגן ותרגישו ריח רע ומוזר. פרט להזמנת מדביר שיפנה לכם את הפגר, חשוב לציין שכדאי מאוד שלא להפעיל את המזגן, מאחר שהאוויר שתנשמו יהיה מזוהם. אנחנו נפנה את הפגר ונחטא היטב את המזגן שלכם כך שלא יהיו ממנו עוד ריחות רעים או אוויר מזוהם.

     

    של מי האחריות לפנות פגר יונה בבניין משותף

    היה נחמד מאוד אם התשובה הייתה שהעירייה אחראית על כך, אך העובדה הפשוטה היא שהאחריות נופלת על ועד הבית. כמו כל בעיית תחזוקה אחרת שקשורה לבניין, פינוי הפגר זה שירות שוועד הבית צריך להזמין, ועליו לשלם עליו מכספי ועד הבית. זו לא אמורה להיות הוצאה גבוהה שתצריך השקעה נכבדת מכל דייר ודייר, וסביר להניח שלוועד הבית יש את הכסף לשלם על השירות. תוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר ולהגיש אותה לוועד הבית, או שתשאירו לנציג ועד הבית לדבר איתנו ישירות.

     

    פגר של יונה – הסכנות התברואתיות

    יונים לא רוצות כמובן להזיק לבני אדם אבל הן עלולות להעביר אלינו מחלות שונות – גם כשהן חיות וגם אחרי המוות. כך למשל יונים עלולות לשאת נגיף שגורם לבני אדם לדלקת מוח נגיפית (אנצפליטיס), מחלה מסוכנת שבין הסימפטומים שלה פרכוסים, הכרה מעורפלת, הפרעה בדיבור וחולשה באזורים שונים בגוף. מזהם אחר שיונים מעבירות אותו ממקום למקום הוא חיידק הסלמונלה, שנמצא לפעמים גם בביצים ובעופות. חיידק זה גורם לשלשולים קשים. מחלה אחרת שעלולה להתפתח עקב חשיפה לפגר של יונה היא דררת, שהסימפטום הראשוני שלה הוא דלקת עיניים ובהמשך היא מתפשטת גם לאיברים פנימיים כולל הריאות.

    בהתאם חשוב לטפל מידית במפגע – חברת הדברה סנטר מספקת שירות פינוי פגרי יונים בזמינות גבוהה בכל שעות היום ובכל ימות השבוע. עוד כדאי לדעת שאנחנו גובים עבור פינוי פגר יונה מחיר נמוך ואטרקטיבי במיוחד שכולל כאמור גם ניקוי, ריסוס וחיטוי – כך שתוכלו לחזור לשגרת חייכם בראש שקט באמת.

    פינוי פגר של יונה בסטודיו

    פינוי פגר יונה בסטודיו

    האם יונה מתה מעבירה מחלות?

    אם תנסו לפנות בעצמכם יונה מתה, אתם תסתכנו בהידבקות בסלמונלה. יש להיעזר באיש מקצוע שעוסק בפינוי פגרי יונים כדי להימנע מסכנה שכזו, שכן ברשותו ציוד המגן והחיטוי הנדרש.

    מה עושים עם גוזלים של יונה מתה?

    אם ידוע בוודאות שהוגזלים שייכים ליונה המתה, יש לפנות אותם לחוות גידול. כך או כך, אם ברצונכם לפנות גוזלים שמצאתם בסביבתכם, מרחיק יונים שיפנה עבורכם את היונה המתה יוכל גם לעשות זאת.

    איך יודעים שהיונה מתה?

    לעיתים רחוקות יונים מעמידות פני מתות או נכנסות למצב הלם אם הן חשות סכנה, ובמצב שכזה הן שוכבות ללא תנועה. נסו להבחין בסימני נשימה, ואם נראה שהיונה נושמת אז היא אינה מתה.

    האם יונה מתה מעלה ריח רע?

    יונה מתה תתחיל להירקב מהר מאוד ולהעלות ריח רע. יתכן אפילו שתרגישו שהריח יוצא דרך פתחי אוורור אם היונה מתה שם.

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח