ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברה בגן יבנה

הדברה בגן יבנה לכל סוגי המזיקים והמכרסמים

בכל בית, לא משנה אם מדובר בבית קרקע, דירת גן או דירה בבניין, תמיד יהיו מזיקים שיגיעו אליה וימצאו בה פינה חמה וטובה להישאר ולהתרבות. סוגי המזיקים שקיימים הם רבים ורוב האנשים לא מכירים את כל הסוגים והמינים. מי שכן מכירים את סוגי המזיקים השונים היטב, הם ללא ספק המדבירים. אם נתקלתם במזיק מסוים בביתכם, זה הזמן להתקשר אל חברת הדברה בגן יבנה לזיהוי המזיק וההדברה שלו.

 

הזמינו הדברה בגן יבנה מעכשיו לעכשיו
מחיר הכי משתלם שתמצאו
מדביר מקצועי עם ניסיון מחיר מ-180 ש"ח
אחריות על כל הדברה בכתב
הדברת מזיקים מסוגים שונים בעזרת ג'ל לא רעיל
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
חזרה מהירה לבית לאחר ההדברה

לקבלת הצעת מחיר הרימו טלפון:
055-970-5872

הדברה בגן יבנה

אילו סוגי הדברה בגן יבנה אפשר להזמין דרכנו?

כאשר מזמינים הדברה בגן יבנה, ישאלו אתכם בחברת ההדברה האם אתם מעוניינים בהדברה למזיק מסוים או הדברה כללית. הדברה כללית היא הדברה שמבצעים בדרך כלל בתחילת עונת האביב. זו בדיוק התקופה בה יוצאים המזיקים השונים מתוך המחילות ומתחילים לחפש אוכל. הדברה נוספת שקיימת היא הדברה המיועדת למזיק מסוים. כלומר, מדביר בגן יבנה מגיע אליכם הביתה, מזהה את המזיק הספציפי ומתאים את סוג ההדברה אליו.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    איך מדביר בגן יבנה בוחר את שיטת ההדברה המתאימה ביותר?

    הדברה מותאמת למזיק היא הדברה שבה המדביר מגיע אל הלקוח, מזהה את המזיק, מזהה את מקום מושבו והמקומות השונים שבהם הוא נמצא. על פי המידע שאסף הוא מתאים את חומר ההדברה ואת שיטת ההדברה. יש מזיקים שניתן להדביר בעזרת ריסוס, יש מזיקים שיש להדביר בעזרת פיתיונות ג'ל ויש מזיקים שהם למעשה מכרסמים וכאן יש לפעול בעזרת מלכודות. חברת הדברה בגן יבנה עם ניסיון מקצועי בתחום תדע להתאים את שיטת ההדברה הנכונה והמתאימה.

     

    איך תדעו כי מדובר במדביר מקצוען?

    בענף ההדברה יש המון חברות המבצעות הדברה. חלקן מבצעות הדברה למזיקים מסוימים וחלקן מבצעות הדברות לכל סוגי המזיקים הנפוצים. כאשר אתם בוחרים חברת מדבירים בגן יבנה, חשוב לבדוק האם הם מדבירים את סוג המזיק שנמצא אצלכם בבית והאם יש להם רישיון הדברה. כאשר לחברה יש רישיון הדברה, היא מומחית להדברת מזיקים מסוגים שונים והיא גם מבצעת זאת ברוב המקרים בעזרת חומרים ירוקים שאינם מזיקים לאדם.

     

    מהי הדברה ירוקה בגן יבנה?

    כאשר שומעים את המילה הדברה, לרוב חושבים על חומר רעיל מאוד. בעניין זה חשוב להכיר כי כיום חברות ההדברה, ברוב המקרים, משתמשות בחומרי הדברה ירוקה. אין זה אומר שמדובר בחומר שאינו רעיל כלל, אלא שבתוך החומר קיים חומר רעיל באחוז מאוד קטן שאינו מזיק לבני אדם. בצורה זו ביצוע הדברה ירוקה הוא פחות מסוכן ומאפשר לכם לחזור אל ביתכם לאחר זמן קצר. הדברה שאינה ירוקה תתבצע רק במקרים חריגים מאוד.

     

    באילו מקרים יש לבצע ריסוס בית בגן יבנה?

    ריסוס לא מתאים לכל המזיקים. מדביר מזיקים מומחה ידע לזהות את סוג המזיק ולהתאים עבורו את חומר הריסוס. אם מדובר במצב של הדברת צרעות בגן יבנה, תחילה יבצע המדביר ריסוס על קן הצרעות ורק לאחר מכן יסיר את הקן. אם מדובר בקיני נמלים, המדביר יזהה את הקן ויבצע בו ריסוס על מנת להרוג את המלכה שממשיכה להטיל ביצים כאשר היא חיה. כיום מבצעים גם ריסוס נגד פרעושים בגן יבנה ויש גם סוגים שונים של ג'וקים שניתן להדביר באמצעות ריסוס.

     

    הדברת טרמיטים בגן יבנה שנמצאים בתשתיות הבית

    אנשים רבים שומעים את המילה טרמיטים ובטוחים כי הם נמצאים רק על רהיטי עץ בבית. אז זהו שרהיטי עץ הם בהחלט מקום רלוונטי עבורם, אך לא רק! גם משקופים מעץ, מטבחי עץ ותתפלאו לשמוע, טרמיטים מצויים לעיתים גם מתחת לבלטות. מדובר על טרמיטים שהגיעו ליסודות הבנייה יחד עם החול, הם שוהים בתוכו ויוצאים מהם באמצעות מחילות קטנות וכך למעשה גם מגיעים לרהיטים שבבית. על מנת להיפטר מהם, יש לבצע הדברת טרמיטים מקצועית.

     

    מה לעשות עם מכרסמים בבית?

    עוד מזיק שקיים בבתים הוא ללא ספק המכרסם. נכון, המכרסם שונה מהדברה של זחלים או הדברת מעופפים, כאן מדובר על חיה בפני עצמה. מכרסמים נפוצים בבתים הם כמובן עכברים וחולדות. הבעיה עם מכרסמים אלו, שהם מכרסמים כל דבר שנמצא בבית שלכם, מעבירים מחלות, מותירים שתן וצואה בכל מקום ומתרבים. הדברת עכברים בגן יבנה היא דבר מחייב וכמובן שגם הדברת חולדות בגן יבנה היא חובה. אם ראיתם אחד מהם בביתכם, זה הזמן להזמין מדביר.

     

    הדברת פשפש המיטה בגן יבנה באופן יסודי

    פשפש המיטה הוא מזיק שנחשב לצרה אמיתית. מהרגע שנכנס אל ביתכם, אין סיכוי שהוא יעלם סתם כך מרצונו. הוא מגיע, מתביית על מקום שאתם נגישים לו, כלומר הדם שלכם, כי הוא למעשה ניזון ממציצת דם ושם הוא מתחיל להתרבות. אם ראיתם על גופכם עקיצות אדומות קטנות ומגרדות ללא הטבה, זה הזמן לקרוא למדביר שיבדוק האם פשפש המיטה נמצא אצלכם.

     

    מה עושים עם ג'וקים בגן יבנה?

    ג'וקים הם ללא ספק אחד המזיקים היותר מגעילים שיש. כאשר אנו רואים ג'וק, רובנו ניקח נעל על מנת להרוג אותו. כאשר מדובר בג'וק אחד שחמק והגיע אל ביתכם, זה משהו אחד, אך מכת ג'וקים זה כבר סיפור אחר. לא כולם יודעים, אך קיימים בארץ ובעולם 4,400 מינים של תיקנים. לכל תיקן יש את חומר ההדברה שפועל עליו. ריסוס נגד ג'וקים בגן יבנה לא יעבוד על כל סוגי הג'וקים ולכן חשוב להתייעץ עם מדביר על הדברת ג'וקים שתביא את התוצאות הרצויות.

     

    הדברה בגן יבנה מחירים ללא תחרות

    כמו שאתם מבינים, יש כיום סוגים שונים של מזיקים וסוגים מגוונים של חומרי הדברה שמתאימים עבורם. אם אתם מחפשים הדברה במחיר זול, זה הזמן לפנות אלינו בהדברה סנטר. תוכלו להתרשם ממקצועיות העבודה והמחירים בטבלה הבאה:

    קריאת עבודה העבודה שביצענו העלות שגבינו
    הדברת שיירות נמלים קטנות במטבח הבית בגן יבנה הגענו לבית שיש בו כל הזמן שיירות נמלים באזור המטבח. בדקנו היטב היכן נמצאים קיני הנמלים, ביצענו הדברה של השיירות וגם ריסוס אל תוך קיני הנמלים. 350 ₪
    הדברת קן צרעות בגן יבנה מפינת חלון של בניין בקומה השנייה לפני שהסרנו את קן הצרעות, ביצענו ריסוס על הקן עד שלא נשארה בו צרעה אחת חיה. לאחר מכן, הסרנו את כל הקן במלואו. 350 ₪
    לכידה של חולדה מאחורי המקרר ביצענו בדיקה שאין ממצאים לחולדות נוספות, הגענו לכך שהחולדה נמצאת מאחורי המקרר. שמנו מלכודת עם פיתיון אורגני וחיכינו ללכידה. לאחר מספר שעות, יצאה החולדה ונתפסה. 400 ₪
    הדברת תיקן אמריקאי בחדר הכביסה ביצענו ריסוס המותאם לתיקן האמריקאי שהוא למעשה התיקן הנפוץ ביותר. כמו כן, ביצענו את הריסוס גם באזור הביוב והצנרת שמשם לרוב הם מגיעים. 350 ₪
    הדברת פשפש המיטה בגן יבנה ב-2 חדרים של בית, כולל חדר הילדים ביקשנו מבעלי הבית לכבס כל בגד, וילון ומצעים שנמצאים בחדר בחום של 60 מעלות. לאחר מכן ביצענו שאיבה וריסוס בקיטור על מנת להרוג גם פשפשים חיים וגם ביצים שעוד לא בקעו. 450 ₪
    הדברת פרעושים בספה של דירה ובמשטח הרביצה של הכלב ביצענו ריסוס עם חומר הדברה ידידותי לסביבה שלא יזיק לכלב. בסיום ההדברה הדיירים שטפו את הרצפה לפני שהם החזירו את הכלב הביתה. 400 ₪
    הדברת טרמיטים מיסודות הבית הנחנו פיתיונות ג'ל בחורים קטנים מאוד שקדחנו ביסודות על מנת להרוג את הטרמיטים ולמנוע את יציאתם אל רהיטי הבית. 450 ₪
    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח