ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברה בקרית אתא

הדברה בקרית אתא – לבית חופשי ממזיקים

בכדור הארץ חיים מיליוני סוגים של בעלי חיים, כולל מגוון רחב מאוד של חרקים. כל עוד הם עסוקים בענייניהם, אין לנו שום בעיה עם הנוכחות שלהם. הקושי מתחיל כשהם מגיעים לבתים, לחנויות, למשרדים או לגינות שלנו – ואז כבר נדרש פתרון מקצועי.

איך מתבצעת הדברה בקרית אתא? מתי אפשר להשתמש בשיטות ירוקות? למה חשוב הניסיון של המדביר? איפה מסתתרים פשפשים? איך נפטרים מעכברים וחולדות? כמה עולה הדברת ג'וקים במסעדה? הצוות הוותיק ומהמיומן של הדברה סנטר הכין לכם תשובות.

 

הזמינו הדברה בקריית אתא ללא ריח
מחיר הכי זול שיש
מדביר בקרית אתא מחיר מ-180 ש"ח
אחריות על כל הדברה בכתב
כניסה לבית זמן קצר מאוד לאחר ההדברה
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
שירותי לכידה, הדברה וטיפול למניעת מזיקים

לקבלת הצעת מחיר הרימו טלפון:
055-970-5872

הדברת בקרית אתא 24 שעות

איך בוחרים מדביר בקרית אתא?

אם גם אצלכם התנחלו חרקים לא רצויים או שהופיע מכרסם, אל תצפו שהבעיה תיעלם בלי התערבות של מדביר מקצועי. למעשה במקרים רבים הבעיה רק תחמיר, וזאת מהסיבה הפשוטה שחרקים מתרבים בקצב מהיר.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    מה חשוב לוודא כשמזמינים מדביר בקרית אתא?

    √ קודם כל שיש לו ניסיון. רק מדביר שכבר פתר בהצלחה בעיות דומות לזו שלכם – הדברת צרעות בקרית אתא, הדברת תיקנים גרמנים, ערצבים, רימות, פשפשי מיטה, עש מזון, עש בגדים, חולדות ויש עוד כמובן – יודע בדיוק מה צריך לעשות, ולכן יפתור עבורכם את הבעיה תוך זמן קצר.

    √ המרכיב השני הוא זמינות, כדי שלא תצטרכו להמשיך לסבול.

    √ מרכיב נוסף הוא אמינות ובאופן טבעי מחיר אטרקטיבי הוא יתרון משמעותי.

     

    הדברה בקרית אתא מחירים משתלמים ותמורה מלאה לכסף

    הדברה סנטר מבצעת הדברות כ-20 שנים. במהלך התקופה הארוכה הזו עזרנו לאינספור בני אדם, והקפדנו תמיד על מחיר זול ככל האפשר. בטבלה שלפניכם יש כמה דוגמאות בודדות לשירותים שסיפקנו, כך שתוכלו להתרשם בעצמכם מהמקצועיות ומהתמורה המלאה לכסף:

    סוג השירות מקום הפתרון שנבחר מחיר
    ריסוס נגד ג'וקים בקרית אתא מסעדה לאחר השלמת הריסוס בשטח המסעדה ובביובים, סיפקנו לבעל העסק המלצות לגבי התנהלות שתמנע הופעת חרקים נוספים בעתיד 250 ש"ח
    הדברת נמלים אדומות גן ציבורי הפעולה בוצעה בשעת בוקר מוקדמת, וכללה שימוש בפיתיונות ג'ל וריסוס 650 ש"ח
    לכידת חולדה בשכונת גבעת רם דירת גן החולדה התחבאה בתוך ערימת חפצים בחצר. מצאנו אותה מיד ולכדנו אותה ביד. לאחר מכן שחררנו אותה בשטח פתוח מחוץ לעיר 350 ש"ח
    ריסוס נגד פרעושים בקרית אתא בית פרטי ריסוס שכלל שימוש בשני סוגי חומרים – נגד פרעושים בוגרים ונגד ביצים וזחלים. הריסוס התבצע בכל החדרים, ובנוסף התבצעה שאיבה עוצמתית 350 ש"ח
    הדברת קרציוני יונים מחסן במפעל בקריית אתא הדברה בקרית אתא שכללה ריסוס יסודי והרחקת יונים על מנת שלא יביאו עוד קרציונים 400 ש"ח
    הדברת תיקן גרמני מטבח בדירת 3 חדרים הדברת מטבח באמצעות פיזור פיתיונות רעילים בתוך קפסולות זעירות במרקם של ג'ל 300 ש"ח

     

    ריסוס בית עם חומרים ברעילות נמוכה בקרית אתא

    במקרים שבהם חובה לבצע ריסוס בית בקרית אתא ההמלצה העיקרית שלנו היא על שימוש בחומרים בעלי רעילות נמוכה. בהקשר זה כדאי לדעת שיש היום חומרים אפקטיביים מאוד גם בלי להיות מסוכנים לבני אדם, וכמובן שאין שום סיבה להשתמש בחומרים שהמשרד להגנת הסביבה הוציא מחוץ לחוק.

    דגש שני הוא זהירות. אנחנו ננחה אתכם כמה זמן יש לשהות מחוץ לבית, וניקח בחשבון רגישויות ספציפיות – למשל אם יש אישה בהריון, ילדים קטנים או חיות מחמד (במקרה כזה תוכלו גם לוודא מראש עם וטרינר מנוסה שהחומרים שנשתמש בהם בטוחים). בנוסף נספק לכם הסברים ברורים לגבי אוורור הבית כדי שהחשיפה לכימיקלים תהיה מינימלית.

     

    שיטות הדברה ירוקה בקרית אתא

    כשהדבר אפשרי, מדבירים מומלצים בקרית אתא ממליצים על שימוש בשיטות ירוקות – הדברה שהיא גם ידידותית לסביבה וגם לבני האדם.

    כדאי לדעת שהאפשרויות רבות ומגוונות: מפיזור קפסולות זעירות עם פיתיונות רעילים דרך הצבת מלכודות וכלה באמצעים אחרים שונים. עוד קטגוריה חשובה היא הדברה ביולוגית שמבוססת על צמחים ובעלי חיים שמחסלים את המזיקים, וכך גם הדברה אורגנית – הדברה בקרית אתא באמצעות חומרים ידידותיים לסביבה שמחקים חומרים טבעיים.

     

    הדברת פשפשי מיטה בקרית אתא לאחר סריקה יסודית ומקיפה

    פשפשי מיטה, למרות שמם, עלולים להימצא בכל מקום בבית. הגוף השטוח שלהם מאפשר להם להיכנס לתוך חריצים קטנים בקיר, לתוך שקעים חשמליים, ריפודים של ספות, חרכים בארון הבגדים ועוד עווד מקומות. בהתאם השלב הראשון של הדברה מקצועית הוא סריקה מקיפה ויסודית בכל הבית – כדי לא לפספס אף פשפש בוגר ואף ביצה של פשפשים.

    לאחר מכן כוללת הדברת פשפש המיטה בקרית אתא שלוש פעולות: שאיבה רבת עוצמה שמחסלת חלק גדול מהפשפשים והביצים, שימוש בקיטור בטמפרטורה גבוהה שהורס את הביצים שניצלו מהשאיבה ולסיום ריסוס עם שני סוגים של חומרים – האחד נגד הפשפשים הבוגרים שעוד בחיים והשני מעכב גדילה של ניפמות וזחלים. במידת הצורך נבצע ביקור נוסף כשבועיים לאחר ההדברה להשלמת המלאכה ומניעת מציצת הדם.

     

    איך להיפטר מטרמיטים לפני שנגרם נזק בלתי הפיך?

    לא כל חברת הדברה בקרית אתא יודעת להתמודד עם טרמיטים – אנחנו כן. בניגוד לחרקים אחרים שאותם אפשר לראות, הטרמיטים נעים במחילות שהם חופרים לעצמם ולכן הם מסוכנים הרבה יותר. הנזק שהם עלולים לייצר לתשתיות ולרהיטים כבד מאוד, ועלול להגיע לאלפי שקלים.

    הדברת טרמיטים בקרית אתא כוללת בחלק מהמקרים קידוח של חורים ברצפה כדי שאפשר יהיה להגיע אל המחילות של החרק זולל העץ. הקידוח מתבצע בסמוך לקירות, במרווחים של כ-40 ס"מ, ולאחר הזרקת חומרי ההדברה החורים נסתמים. במקרים אחרים תיתכן הזרקה של קצף מיוחד לתוך משקופים כדי לחסל טרמיטים שהגיעו אליהם ומאיימים על שלמותם.

     

    הדברת מכרסמים בקרית אתא – גם בלי לפגוע בבעל החיים

    את החרקים שמגיעים לבתים ולעסקים אין ברירה אלא לחסל. לעומת זאת אם מגיע עכבר או מגיעה חולדה, יש לכם בחירה: ברוב המקרים הדברת עכברים בקרית אתא היא בעצם לכידה עכברים – ויש שני סוגי מלכודות, כאלה שממיתות את המכרסם וכאלה שמשאירות אותו בחיים. באופן דומה גם הדברת חולדות בקרית אתא מתבצעת באמצעות לכידה של החולדה, ולכן אפשר לתת לה לחיות ופשוט לשחרר אותה בשטח פתוח מחוץ לעיר.

    בכל מקרה נדרשים ניסיון ובעיקר היכרות טובה מאוד עם המכרסמים כדי לאתר את מקום המסתור שלהם. הבקיאות מאפשרת גם לזהות מראש לאן הם יגיעו וכך להקדים אותם, ללכוד אותם – ולהחזיר לכם את היכולת ליהנות משגרה שקטה ונעימה.

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח