ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברה בכפר יונה

הדברה בכפר יונה – להיפטר מהמזיקים אחת ולתמיד!

גם מי שמחבב בעלי חיים לא רוצה לגלות אצלו בבית חרקים ומזיקים אחרים. באופן דומה נוכחות של ג'וקים, נמלים, חרקי מזון, פשפשי מיטה, פרעושים, חולדות, צרעות ועוד סוגים של בעלי חיים שעלולים לגרום נזקים בעסקים או במוסדות ציבור מחייבת הזמנת שירותי הדברה בכפר יונה. עם הדברה סנטר תוכלו להיפטר מהצרה תוך זמן קצר, ובאחריות מלאה.

 

הזמינו הדברה בכפר יונה נגד מכרסמים ומזיקים
מחיר הכי זול ומשתלם
מדביר מהיום להיום מחיר מ-180 ש"ח
חברת הדברה מקצועית עם 15 שנות ניסיון
אחריות על כל הדברה בכתב
הדברת מזיקים בעזרת ג'ל לא רעיל
מדביר בכפר יונה עם רישיון המשרד להגנת הסביבה

לקבלת הצעת מחיר הרימו טלפון:
055-970-5872

הדברה בכפר יונה

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    כמה עולה הדברה נגד מזיקים בכפר יונה?

    כולם רוצים שירות הדברה שהוא גם מקצועי וגם לא יקר מדי. בהתאם כשנוצר צורך להזמין חברת הדברה בכפר יונה מחירים גבוהים מדי עלולים להוות מכשול. אנחנו מודעים לכך ומציעים שירותי הדברה מקצועיים במחיר הוגן ומשתלם, כפי שתוכלו לראות בטבלה הבאה (שכוללת דוגמאות לעבודות שביצענו בשנה האחרונה):

    שירות מקום אופן הפעולה המחיר
    הדברת תיקנים גרמנים מטבח בבית פרטי מצאנו כמות גדולה מאוד של תיקנים גרמנים (הג'וקים הקטנים והבהירים) בתוך מכונת הקפה. בנוסף היו תיקנים באחד הארונות. הטיפול כלל פיזור של פיתיונות מורעלים – מיקרו קפסולות שמכילות תירס וכן חומר שמחסל את התיקנים 220 ש"ח
    הדברת חולדות בכפר יונה דירת 3 חדרים בשכונת יפה נוף חולדה שחדרה דרך החלון והתחבאה בחדר הילדים. תפסנו אותה באמצעות לוכדן ושחררנו אותה בשטח פתוח מחוץ לכפר יונה 300 ש"ח
    הדברת נמלים אדומות גן ילדים בכפר יונה השתמשנו בפיתיונות בצורת ג'ל, שפוזרו גם בתוך הגן וגם בחצר, ולכן לא היה צורך בריסוס. הטיפול הראשוני חיסל כ-90% מהקן. לאחר כשבועיים חזרנו והשלמנו את סילוק המפגע כך שלא נשארה במקום אף נמלת אש 270 ש"ח
    הדברת קרציות בכפר יונה דירת גן במרכז העיר קודם כל זיהינו את סוג הקרציה כדי לדעת באיזה חומר להשתמש. לאחר מכן ביצענו ריסוס גם בשטח הבנוי וגם בחצר 330 ש"ח
    הדברת רימות חנות אשפה שנשארה בטעות בחנות שהייתה סגורה שבוע לרגל חופשה הובילה להופעת רימות רבות. ביצענו ריסוס עם חומר מקצועי שלא נגיש לקהל הרחב וכן חיטוי יסודי של החנות 400 ש"ח
    ריסוס נגד פרעושים בכפר יונה גינה ציבורית ריסוס עם שני סוגים של חומרים – גם מעכבי גדילה למנוע התפתחות פרעושים וגם חומר שקוטל פרעושים בוגרים 480 ש"ח

     

    מה חשוב לבדוק לגבי מדביר בכפר יונה?

    מחיר זול ומשתלם הוא כאמור שיקול חשוב, אבל לא מספיק. כשאתם מזמינים מדביר בכפר יונה כדאי מאוד לוודא שיש לו רישיון בתוקף מטעם המשרד להגנת הסביבה, ושבנוסף יש לו ניסיון רחב היקף – כמו המדבירים שלנו. הניסיון והרישיון מבטיחים גם שימוש בחומרים שקיבלו את כל האישורים, כך שאתם לא מסתכנים שלא לצורך, וגם הדברה אפקטיבית. עוד דגש חשוב הוא זמינות גבוהה, כדי שלא תצטרכו לחיות עם המטרד שפוגע באיכות החיים שלכם עוד זמן רב.

    אנחנו מתנהלים ביעילות רבה ולכן יכולים להבטיח זמני הגעה מהירים – וכמובן לקיים את ההבטחה. במקרי חירום, כמו למשל כשיש צורך לבצע הדברת צרעות בכפר יונה, נגיע גם מעכשיו לעכשיו כולל בשעות הערב ובסופי שבוע וחגים.

     

    האפשרויות השונות של הדברה ירוקה בכפר יונה

    חברת הדברה בכפר יונה מציעה מגוון רחב מאוד של שיטות פעולה ולא רק ריסוס של הבית או העסק. יש לכך מספר סיבות, כשהסיבה העיקרית היא הביקוש שהולך וגדל לשיטות הדברה ירוקות. ככל שנשתמש בפחות כימיקלים, כך העולם יהיה בריא יותר, ועוד יתרון הוא שאין צורך לפנות את הבית בזמן שמבצעים את ההדברה.

    בין האופציות הנפוצות של הדברה ללא ריסוס: הצבת מלכודות מסוגים שונים – למשל מלכודת דבק לחרקי מזון או מלכודת כלוב כדי לבצע הדברת עכברים בכפר יונה, קפסולות שיש בהן חומר שפוגע בחרק (למשל נגד תיקנים גרמנים), הדברה אורגנית (שמבוססת על חומרים ידידותיים לסביבה) וגם הדברה ביולוגית בעזרת צמחים או בעלי חיים אחרים.

     

    על מה חשוב להקפיד כשחובה לבצע ריסוס בית בכפר יונה?

    לצד כל השיטות של ההדברה הירוקה, שמיושמות על ידינו בהצלחה רבה, יש גם מקרים שבהם הדברה בכפר יונה מחייבת ריסוס. במקרים כאלה תקבלו מאיתנו הנחיות מפורטות לפני שנגיע אליכם, כך שנוכל להשלים את הריסוס במינימום זמן – ולאפשר לכם לחזור לשגרה בהקדם.

    דגש חשוב נוסף הוא כשיש בבית תינוק, פעוטה, אישה בהריון, חיית מחמד או אדם שסובל ממחלות בדרכי הנשימה. במקרים אלה נשתמש בחומרים ברמת רעילות מינימלית (וכמובן כאלה שהם אפקטיביים גם ככה). לפני החזרה לבית או לעסק חשוב לאוורר אותו היטב וכמו כן יש להימנע משטיפת הבית במשך 48-72 שעות. במידת הצורך נבצע גם ריסוס מחוץ לבית – למשל ריסוס נגד ג'וקים בכפר יונה כולל גם הדברת ביובים שסמוכים לבית.

     

    הדברת פשפש המיטה בכפר יונה – רק אחרי ניטור מקיף

    אם התעוררתם בבוקר והתחלתם להתגרד, ולאחר מכן זיהיתם סימני עקיצות גדולים יחסית בפנים, בגב או בגפיים – יש לכם בבית פשפשי מיטה. זהו חרק שעוקץ בני אדם ומוצץ להם את הדם עוד מהימים שהמין האנושי חי במערות, אם כי מצד שני שיטות הפעולה נגדו השתכללו מאוד.

    אנחנו מבצעים פעולה משולשת: שאיבה בעוצמה גבוהה, קיטור בטמפרטורה גבוהה כדי לחסל את הביצים של החרק שיודע לזהות את המיקום המדויק של בני אדם באמצעות חיישנים משוכללים במיוחד וריסוס. במידת הצורך נחזור אליכם פעם נוספת לאחר כ-15 ימים כדי להשלים את המלאכה ולוודא שאף ביצת פשפש לא שרדה ואף פשפש מיטה לא נשאר חי. עוד לפני הכל נבצע סריקה יסודית של הבית כדי לאתר את כל מקומות המסתור של הפשפשים.

     

    הדברת טרמיטים בכפר יונה עם 100% הצלחה

    אחד האתגרים הגדולים ביותר של מדבירים בכפר יונה הוא להתמודד עם טרמיטים. הסיבה לקושי היא שהטרמיטים לא אוהבים להיחשף ולכן הם נעים במנהרות שהם חופרים לעצמם – כך שהם בעצם נסתרים מהעין. רק מדבירים מנוסים מאוד יודעים לזהות את הסימנים של החפירות ולאתר את כל הטרמיטים שכידוע אוהבים לאכול עץ ולכן עלולים לגרום נזקים בלתי הפיכים לתשתיות שונות.

    במקרה של טרמיטים בחצר ניצור מחסומים כימיים בין החצר לבין הבית וכמובן נטפל במפגע שבחצר. אם כבר יש טרמיטים בתוך הבית סביר להניח שנצטרך לקדוח חורים ברצפה ודרכם להזרים חומר הדברה אפקטיבי. לאחר מכן נסתום את החורים שקדחנו לצד הקירות.

     

    הזמינו הדברה בכפר יונה – הקדימו תרופה למכה!

    הזמנת הדברה בכפר יונה מתרחשת כשיש אצלכם בבית או בעסק חרקים או מזיקים אחרים, ובמקרה כזה חשוב לפעול באופן מידי, לפני שאותם מזיקים או חרקים לא רצויים מתרבים והבעיה מחמירה. בנוסף, גם אם אין אצלכם כרגע חרקים כדאי לבצע בתחילת הקיץ הדברה מונעת – גם הדברה נגד נמלים וגם נגד ג'וקים – וכך להבטיח לעצמכם קיץ נקי, שקט ומהנה.

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח