ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברה בבית עם תינוק

מה חשוב לדעת על הדברה בבית עם תינוק?

אחד הדברים החשובים שכל מי שמזמין הדברה חייב לעשות הוא להפנות את תשומת ליבו של המדביר לעובדה שבבית נמצא גם תינוק. בנוסף, גם בעלי הבית והדיירים בו צריכים לנקוט משנה זהירות במקרים כאלה. הדברה בבית עם תינוק איננה עניין פשוט, אבל אם נוהגים נכון הכל בא על מקומו בשלום. המדבירים המקצועיים של הדברה סנטר ינחו את הדיירים במבנה מה לעשות כדי לשמור על הבטיחות והבריאות של התינוק. מה הבעיה המרכזית בביצוע הדברה בבתים שבהם יש ילדים קטנים או תינוקות? מה חייבים בעלי הבית לעשות לפני ההדברה ולאחריה? את כל תשובות תוכלו למצוא כאן ועכשיו!

 

האם ריסוס בדירה עם תינוק זה אפשרי?
הדברה בטוחה לתינוקות – ייעוץ בחינם בווצאפ
ריסוס עם חומרי הדברה מאושרים
אחריות על ההדברה בכתב
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
שירות בפריסה ארצית רחבה

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
055-970-5872

הדברה בבית עם תינוק

 

הבעיות שיש לקחת בחשבון כשמבצעים הדברה בדירה עם תינוקות

שתי הבעיות המרכזיות שעלולות להתעורר בהקשר לביצוע הדברה בבית עם ילדים קטנים או תינוקות הן:

1. הילדים מבלים זמן רב על הרצפה: ילדים קטנים, ועל אחת כמה וכמה תינוקות, מבלים חלק ניכר מהזמן שלהם על הרצפה. הם יושבים על הרצפה או שוכבים עליה כשהם משחקים, כשהם מכינים שיעורים או סתם כי בא להם. כאשר מבוצעת הדברה בבית,  מפוזרים חומרים שעלולים להיות רעילים ולהזיק לילדים. מספיק שילד או תינוק נגע בטעות ברעל ואחר כך הכניס יד לפה, כדי לגרום נזקים.

2. הילדים אוהבים לטעום כל דבר: תינוקות, וגם ילדים בשלבי ההתפתחות המוקדמים שלהם, אוהבים להכניס כל דבר לפה. כשהם כבר הולכים, הסיכוי להיתקל בחומר רעיל הוא קטן יחסית. אבל תינוקות שעדיין זוחלים עלולים בהחלט לראות פיתיון כל שהוא ולהכניס אותו לפה.

 

ריסוס בבית עם תינוק ואיך לעשות זאת נכון

בבית שיש בו תינוקות או ילדים קטנים, שיטת ההדברה המועדפת צריכה להיות ריסוס. אף שגם חומר הריסוס הוא רעיל, עדיין עדיף חומר נוזלי שמתייבש ולא פיתיון שתינוק או ילד קטן עלול לאכול, או ג'ל או כל דבר דומה אחר. ואכן, ריסוס בבית עם תינוקות הוא סוג ההדברה המועדף על מדבירים מיומנים. אם בעלי בית או דירת מגורים מעוניינים לבצע הדברת נמלים או מזיקים אחרים שלא באמצעות ריסוס, המדבירים מסבירים לבעלי הבית את המשמעויות של הדברה מהסוג האמור. הדוגמה הטובה ביותר היא הדברה של נמלים או מזיקים באמצעות פיזור ג'ל, שאם ילד קטן או תינוק בולע אותו זה עלול להיות ממש לא נעים.

 

השלבים בביצוע הדברה בתוך בית שיש בו תינוק

כאשר יש כוונה לבצע הדברה או ריסוס בבית עם תינוק, חשוב לבצע את הטיפול בצורה מסודרת. להלן השלבים המומלצים בדרך להיפטר מבעיית מזיקים בבית:

זיהוי הבעיה: זיהוי מדויק של הבעיה ושל המיקום שלה מהווה צעד חשוב הפתרון הבעיה.

הכנת הבית: בגלל שמדובר בבית שיש בו תינוק, חשוב להכין את הבית. בין השאר, להרחיק מהאזור המטופל בגדים וציוד אחר השייכים לתינוק.

יציאה מהבית בזמן ההדברה: חשוב שכל הדיירים, ובמיוחד תינוקות, לא יהיו נוכחים בזמן הריסוס. באופן עקרוני, ההמלצה היא לצאת מהבית לכמה שעות לאחר ההדברה.

שטיפת הבית אחרי הריסוס: אחרי הריסוס חשוב לשטוף היטב את הבית. זאת על מנת למנוע מהתינוק ומהילדים בכלל אפשרות לזחול על רצפה ספוגה בחומרים רעילים או להכניס לפה חפצים שמונחים על רצפה שלא נשטפה כהלכה.

אם יש לכם עניין בביצוע הדברה איכותית בבית עם ילדים או תינוקות, אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת והמדבירים של הדברה סנטר יחזרו אליכם בהקדם להמשך התהליך וביצוע ההדברה.