ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברה בבית דגן

שירותי הדברה בבית דגן למגוון רחב של מזיקים

בית דגן הוא יישוב קהילתי באזור המרכז, למרות קרבתו לערים הגדולות, הוא שומר על הצביון הכפרי שבו. ביישובים בהם הצביון הוא כפרי, ניתן למצוא בתי קרקע ובנייני דירות עם מספר דירות מועט. בתי קרקע ובנייני דירות נמוכים הנמצאים באזורים כפריים עשויים לסבול מסוגים שונים של מזיקים כמו נמלים, עקרבים, פשפשים, פרעושים ועוד. אנשים במתגוררים בבתים אלו לא פעם זקוקים לשירות הדברה בבית דגן מקצועי. אצלנו בהדברה סנטר ניתן לקבל שירותי הדברה מגוונים לכל סוגי המזיקים.

 

הזמינו הדברה בבית דגן נגד מכרסמים ומזיקים
מדביר מהיום להיום מחיר מ-180 ש"ח
חברת הדברה מקצועית עם 15 שנות ניסיון
אחריות על כל הדברה בכתב
הדברת מזיקים בעזרת ג'ל לא רעיל
מדביר בבית דגן עם רישיון המשרד להגנת הסביבה

לקבלת הצעת מחיר הרימו טלפון:
055-970-5872

הדברה בבית דגן 24 שעות

מתי מזמינים מדביר בבית דגן?

בעלי בתים ודירות צריכים להזמין מדביר בבית דגן כאשר הם מזהים מזיקים שמסתובבים בביתם, גללים שלהם, סימני שתן, גלמים, ביצים וקליפות. רוב המזיקים שמחייבים הדברה מקצועית הם כאלו שמתרבים מהר מאוד ובכמויות, וחלקם אף מזיקים לאדם בצורה כזו או אחרת. מומלץ לא לחכות ומיד להתקשר אלינו, להתייעץ ולהבין האם כדאי לבצע הדברה ומתי.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    האם יש דבר כזה הדברה ירוקה בבית דגן?

    שימוש בכימיקלים בהדברה נחשב למוצא אחרון, כאשר דרכים ירוקות לא צלחו או במצב שמזיקים מסוימים מחייבים שימוש בהדברה שבה קיים חומר כימי. כיום, הפיתוח הטכנולוגי בתחום התפתח מאוד וגם אם מבצעים הדברה עם חומרים כימיים, כמות החומר תהיה קטנה מאוד, כמעט ולא מורגשת ולא מזיקה לאדם. אצלנו בהדברה סנטר משתמשים בחומרים ירוקים להדברה כמו שמנים, חומרים ברעילות נמוכה מאוד, חומצה בורית על בסיס בור שאינה מזיקה לאדם ועוד.

     

    ריסוס בית בבית דגן כאמצעי הדברה יעיל

    אחד האמצעים המוכרים להדברה הוא הריסוס. ריסוס לבית מבצעים כאשר יש לכם התפשטות של מזיקים קטנים בתוך הבית שמתרבים ללא הפסקה ואין יכולת להשתלט עליהם בצורה אחרת. ניתן לבצע ריסוס כאמצעי הדברה וניתן לבצע אותו גם כאמצעי מניעה לפני שמגיעה תקופת האביב. כאשר מבצעים הדברה בבית דגן באמצעות ריסוס, חשוב מאוד להיעזר בשירות הדברה מקצועי ובמדביר עם ניסיון שמכיר היטב את המזיקים השונים. הכרות עם המזיקים ושלבי חייהם היא מה שתאפשר להתאים את חומר הריסוס הנכון וגם תייצר את ההרחקה של המזיקים האלו לזמן ארוך.

     

    באילו דרכים ניתן לבצע הדברת טרמיטים בבית דגן?

    הטרמיטים הם יצורים קטנים שדומים לנמלים, אך הם למעשה שייכים למשפחת התיקנאים. הטרמיטים אוהבים עצים ולכן הם מזיקים לכל מה שעשוי מעץ בבית ובחצר. הם עשויים להתביית על משקופי הדלתות, שולחנות עץ, ארונות, שידות וכדומה. כדי להיפטר מטרמיטים עליכם להזמין שירותי הדברה מקצועיים. יש מקרים שבהם המדביר ישתמש בחומר נוזלי, אך ברוב המקרים הוא יעדיף להשתמש בפיתיונות ג'ל היוצרים מחסום רעיל בין הטרמיטים לרהיט הנגוע. כמו כן, ניתן לבצע הדברה מונעת ביסודות של בית או בניין לפני בנייתם.

     

    הדברת פשפשים בבית דגן בעזרת קיטור ושאיבה

    את הפשפשים ניתן לסווג לשני סוגים, פשפשי המיטה ופשפשים שמתפשטים בחצרות. פשפשי המיטה הם פשפשים שאוהבים לשהות על מזרונים ובדים. לעומת זאת, פשפשי החצר אוהבים גידולים חקלאיים. בשני המקרים הם מזיקים וכדאי להיפטר מהם כמה שיותר מהר. את פשפשי החצר מדבירים בעזרת ריסוס שלא מזיק לגידולים החקלאיים. במקרה של הדברת פשפש המיטה בבית דגן, בגלל שהם נמצאים בדרך כלל על הקפלים של מזרון המיטה, המדביר ישתמש בהדברה באמצעות קיטור ושאיבה של הפשפשים והביצים.

     

    למה חשוב להזמין הדברת מכרסמים בבית דגן בהקדם האפשרי?

    מכרסמים הם מטרד גדול מאוד בבתים, חנויות, מחסנים ואפילו רכבים. הם מתרבים מהר מאוד ובכמות גדולה והם מזיקים לאדם על ידי העברת מחלות באמצעות גללי הצואה שלהם והשתן. אחד המכרסמים הידועים בבתים הם העכברים. העכבר מגיע לבית שלכם כדי שיהיה לו מקום מחסה ואוכל ומים בשפע. הוא אוהב להסתתר במקומות חמימים המאפשרים לו ליצור מחילות. מקרר, מזגן ומנוע הרכב הם בהחלט מקומות אהובים עליו, הבעיה שהוא מכרסם את האזור, יוצר תעלות והורס לכם את הציוד. במקרה שיש לכם עכבר באחד מהאזורים שהזכרנו או אזור אחר בבית, בחנות או במחסן, כדאי שתזמינו הדברת עכברים בבית דגן ותימנעו את ההתרבות שלו וההרס של החפצים.

    החולדה היא עוד מכרסם שמהווה מטרד רציני. החולדה היא חכמה מאוד, גדולה, מתרבה מהר ומאוד מזיקה לאדם. היא אוהבת מאוד ביובים, מגיעה עד לנצרת הבתים, הורסת צינורות ויוצרת מחילות. אם מצאתם חולדה בבית, זה מצב מחייב לקריאה לעזרה של שירותי הדברת חולדות בבית דגן. אל תחכו שהחולדה תתרבה. היא מעבירה מחלות, עלולה לנשוך את בני הבית ולכרסם כל דבר שעומד בדרכה. את החולדה אתם תראו בפעילות לרוב בשעות הלילה ולכן דרכנו ניתן להזמין לוכד חולדות או מדביר לאורך כל היממה.

     

    הדברה בבית דגן מחירים לפי שירות

    אז כמה יעלה לכם שירות הדברת מזיקים? בנושא של עלות ההדברה ניתן לומר כי יש מחירים מגוונים. אצלנו בהדברה סנטר השירות הוא אמין, זול ונעשה במקצועיות ללא פשרות. ריכזנו עבורכם בטבלה הבאה דוגמאות להדברות שהיינו בהם בזמן אמת. תוכלו להתרשם מדרך ההדברה שלנו ומהמחירים המשתלמים.

    מה מדבירים מה ביצענו איך ביצענו כמה גבינו
    ריסוס נגד נמלים בבית דגן הדברת נמלים במטבח זיהינו את מסלול ההליכה וקני הנמלים הפעילים. הדברנו את הקן והמלכה למניעה של הטלת ביצים נוספות 300 ₪
    הדברת פשפשי המיטה במזרון בית הדברת פשפשי המיטה במזרון ביצענו שאיבה של המזרונים על מנת להיפטר מהפשפשים והביצים שלהם. לאחר מכן ביצענו הדברה באמצעות קיטור 550 ₪
    הדברת חולדות הדברת חולדות בגג רעפים עלינו לגג הבית, שמנו פיתיונות רעילים ואמצעי לכידה 700 ₪
    הדברת עכברים לכידה והדברה של מספר עכברים מתוך מחילה שיצרו מאחורי המקרר הזזנו את המקרר, שמנו פיתיונות ומלכודות 450 ₪
    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח