ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברה לפני כניסה לדירה

הדברה לפני כניסה לדירה תחסוך לכם המון בטווח הארוך

למה צריך להדביר דירה לפני שנכנסים אליה, מה היתרון בהדברה לפני אכלוס, האם צריך להדביר גם דירה חדשה מקבל"ן, האם צריך לרסס פרקט מחוטא וכמה עולה הדברה לפני כניסה לדירה? את כל התשובות תמצאו כאן.

רוב האנשים מזמינים מדביר מומלץ לביתם רק כשכבר נהיה מאוחר מדי, כלומר אחרי שהמזיקים הספיקו להגיע, הקימו קנים והתחילו לעשות צרות. תוכלו לחסוך לעצמכם הרבה כאבי ראש ואף כסף אם תדבירו את הבית לפני שזה יקרה, והזמן הטוב ביותר לעשות זאת הוא רגע לפני שאתם נכנסים לאכלס את הדירה. הדברה לפני כניסה לדירה תהיה זולה באופן משמעותי מהדברת דירה מאוכלסת, היא תהיה יותר נוחה עבורכם ותסייע למדביר לבצע את העבודה הטובה ביותר במינימום זמן ומאמץ. רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת שתראה לכם כמה באמת תוכלו לחסוך? הרימו טלפון לחברת הדברה סנטר ותגלו כבר עכשיו כמה יעלה לכם להדביר את הבית לפני שתיכנסו אליו.

 

הזמינו הדברה לפני אכלוס (דירה ריקה)
אחריות על כל הדברה בכתב
הדברת טרמיטים, נמלים, ג'וקים, חולדות ועוד
חומרי הדברה שאושרו ע"י המשרד להגנת הסביבה
שימוש בשיטות הדברה מתקדמות
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
שירות בפריסה ארצית רחבה

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
055-970-5872

הדברה לפני כניסה לבית

למה חובה להדביר דירה לפני שנכנסים אליה?

אתם לא יודעים במאה אחוז מי גר בדירה שאתם נכנסים אליה, כיצד הוא שמר עליה ומה מצבה מבחינת מה שקורה בתוך הקירות או מתחת לרצפה. יתכן שמדי שנה צצים ג'וקים או נמלים בדירה ואיש לא טרח להתריע אתכם בנוגע לכך ולעולם גם לה הזמין הדברת מזיקים, או שבמקרה גרוע יותר – יכול להיות שיש קן שלם של טרמיטים מתחת לבית ושאפילו בעל הבית לא היה מודע לכך. אם תעשו הדברת דירה לפני כניסה תוכלו להימנע מכל ההפתעות הלא נעימות האלה.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    היתרונות של הדברה לפני אכלוס

    כשמדבירים בית צריך להזיז חפצים רבים ולוודא שבני הבית לא יהיו בו למשך זמן ההדברה ושעה אחריה. אך כשמדובר בבית שאינו מאוכלס ומרוהט, אין צורך להתעסק בבעיות שכאלה, והמדביר יכול לבצע את עבודתו במהירות ועל הצד הטוב ביותר. במקרים מסוימים יש אף רהיטים שלא ניתן להזיז בבית מאוכלס, וכך אפשר להימנע מהבעיה הזו ולהדביר את הרצפות והפנלים כמו שצריך, ללא שום חשש שנותר אזור לא מרוסס. בסוף ההדברה לא יהיה אפילו מזיק אחד קטן שישרוד בבית, ויתרה מכך – אם המדביר יגלה ליקויים מסוימים שעלולים למשוך מזיקים בהמשך, הוא יתריע אתכם בנוגע אליהם על מנת שתוכלו לבצע את התיקונים הנדרשים בזמן.

     

    למה חשוב להדביר דירה חדשה?

    אף על פי שדירות ישנות פגיעות הרבה יותר למזיקים, בעיקר בגלל מצב הקירות והרצפה שמאפשר להם לחדור לתוכם ולהקים בהם קנים, מומלץ שלא לחסוך על הדברת דירה חדשה. הנה משהו שלא ידעתם – רוב החולות לבניית בתים שבהם משתמשים הקבל"נים בישראל נגועים בטרמיטים, ואת הנזק שהחרקים הקטנטנים האלה עושים תראו רק כעבור שנים רבות, וכמובן – אחרי שכבר ייעשה. אם תזמינו הדברת טרמיטים ותדבירו את הדירה מיד לפני כניסתכם אליה, תוכלו להתמודד עם הבעיה הזו ביעילות עוד לפני שהנזקים יתחילו להיווצר, וזה יחסוך לכם עשרות אלפי שקלים על תיקונים עתידיים שלא תצטרכו לעשות.

     

    ריסוס דירה לפני פרקט למניעת מזיקים

    רצפת פרקט היא בחירה נהדרת לכל בית, אך מצד שני, היא נוטה למשוך הרבה יותר חרקים ומזיקים, ובפרט מזיקי עץ. אמנם סביר להניח שהעץ שאתם מקבלים מחוטא נגד מזיקים, אך אם אין לכם דרך לוודא זאת, מומלץ מאוד להזמין חברת הדברה שתעשה את זה בשבילכם. למעשה, העץ עצמו עלול להביא איתו מזיקים שיתפשטו בכל רחבי הבית שלכם, לכן כדאי להזמין ריסוס דירה לפני פרקט, וזאת כדי לוודא שגם במקרה שבו קיבלתם עץ זול ומלא במזיקים, לא תצטרכו להתמודד עם חרקים שיסתובבו לכם בין הרגליים.

     

    כמה עולה הדברה לפני כניסה לבית?

    המחיר להדברה ישתנה על פי גודל הדירה, האם היא חדשה או ישנה והאם היא מרוהטת או לא. אם תספקו לנו את הפרטים האלה בשיחת טלפון, נוכל כבר באותו הרגע לתת לכם הצעת מחיר משתלמת ללא כל התחייבות מצדכם. באופן כללי העלות מתחילה ב-250 שקלים, ולעיתים רחוקות תעלה יותר מכמה מאות שקלים בודדים. לא עולה לכם לשאול כמה תשלמו על השירות שלנו, אז אל תהססו – התקשרו אלינו וגלו מיד כמה תוכלו לחסוך איתנו.

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח