ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברת כיני יונים

הדברת כיני יונים כחלק מטיפול כולל בבעיית יונים

לא נדיר למצוא כינים של יונים בבית שבסביבה שלו יש יונים. זאת, בנוסף לבעיות של רעש, לכלוך וזוהמה. אילו פתרונות קיימים לבעיות שיונים עלולות לעורר? איך נראים קרציוני יונים? איך מזהים כיני יונים? איך מטפלים בכיני יונים? מה עושים במקרה של עקיצות כיני יונים? מה זה הדברת יונים וכמה עולה הדברה כזאת?

היונה היא ציפור מעניינת שרבים מזהים אותה עם נאמנות, שלום ומגוון רחב של מסרים אחרים. עם זאת, היונה יכולה להיות גם בעייתית מאד וזוג יונים, ועל אחת כמה וכמה להקת יונים, יכולים להפוך למטרד בעייתי. הבעיה היא שיונים מביאות איתן גם מזיקים אחרים – כינים שעלולים להזיק לאדם. כיני יונים וקרציות, מעבר לחוסר הנעימות שהם מעוררות, עלולות לגרום לנזקים בריאותיים משמעותיים לכל מי שנחשף אליהן. מדבירים מומלצים של הדברה סנטר, מומחים להדברת מזיקים בכלל וכן הדברת כיני יונים בפרט, מסייעים לכל מי שזקוק לטיפול בכיני יונים לבצע את המלאכה בצורה הטובה והמקצועית ביותר. הדברת כינים של יונים, לפיכך, זה לא רק עניין אסתטי אלא עניין בריאותי חשוב.

 

הזמינו הדברה נגד קרציוני יונים – לצמיתות!
טיפול נגד כיני יונים מחיר מ-250 ש"ח
מטפלים במקור הבעיה – טיפול ביונים כולל פינוי הקן
אחריות על כל הדברה בכתב
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
שירות בפריסה ארצית רחבה

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
055-970-5872

הדברת כיני יונים לצמיתות

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    איך נראים קרציוני יונים ואיך מטפלים בהם?

    הטפיל שנהוג לקרוא לו קרציוני יונים הוא למעשה סוג של קרצייה, המאפיין עופות בכלל. הקרציונים הם טפילים קטנים בגודל של פחות ממילימטר אחד. הסוג הזה של קרציות אכן מגיע לבתים רבים ולמבנים שונים במגוון דרכים, אבל בעיקר על ידי סוגים שונים של ציפורים. ואם להתמקד עוד יותר – ציפורים שנוהגות לקנן בקרבת בני אדם. כשמתייחסים לשאלה איך קרציוני יונים מגיעים אלינו, התשובה הפשוטה ביותר היא, אם כן, שהיונים הן הנשאיות העיקריות שלהם. לפיכך, ביצוע הדברת כיני יונים והרחקת יונים בכלל פותרים חלק ניכר מהבעיה.

     

    כיני יונים בספה

     

    איפה מסתתרים קרציונים בבית?

    הקרציונים נמשכים למקומות חמימים ולחים, ובבית הם יהיו לעיתים קרובות בסביבת החלונות, הפינות שבין הקירות לתקרה, ובמקרים חמורים גם על המצעים שבמיטה. אם היה קן ציפורים בחלון של חדר מסוים, סביר להניח שיהיו קרציות יונים בבית בעיקר בחדר זה, אך הן בהחלט יכולות להתפשט לאזורים אחרים בחיפוש אחר מזון. אם אתם סובלים מגירודים, חפשו נקודות אדומות שזזות על הקירות, התקרה או המיטה. אם מצאתם, אלו הם בוודאות הקרציונים שעקצו אתכם.

     

    איך מזהים כיני יונים ואיך להיפטר מהם?

    כיני יונים הן סוג נוסף של טפילים המופיע בדרך כלל ביחד, או בסמוך להופעה של היונים במקום כל שהוא. כאשר מדובר בנושא של קרציוני יונים זיהוי אפשרי, אם כי בקושי, גם בעין בלתי מזוינת. את כיני היונים לא ניתן לזהות, אלא באמצעות שימוש באמצעי הגדלה. לשאלה איך נראים כינים של יונים התשובה היא, שמדובר ביצורים בגודל של קצת פחות מחצי מילימטר. הצבע של הכינה הוא ירקרק צהבהב, ואחרי שאכלה לשובע (כלומר מצצה דם) הצבע שלה הופך לאדום. לבני האדם ולחיות הבית מביאות איתן כיני יונים סכנות רבות. בין השאר, הן יכולות להפיץ מחלות ובעיות אחרות. ביצוע הדברת כיני יונים סמוך ככל האפשר לגילוי הבעיה יכול לפתור אותה במהירות וביעילות ולאפשר לדיירים בבית סביבה בטוחה ממחלות.

     

    זיהוי קרציוני יונים במיקרוסקופ

     כינים של יונים

     

    כיני יונים על הגוף  – איך הן מגיעות לשם בכלל

    כאשר יש יונים בסמוך למבנה, בין אם מדובר במבנה מגורים ובין אם במבנה עסקי, מתבצעת לעיתים קרובות ההרחקה שלהן, ובצדק גמור. הבעיה היא שגם לאחר שהן מורחקות, עלולות להתגלות כיני יונים על הגוף של חלק מהדיירים במקום. הכינים יכולות להגיע למצעים, שמיכות וסדינים, ולחיות שם תקופה ארוכה יחסית – עד שלושה חודשים. מי שנמצא במקום ושוכב על המצעים או משתמש בהם, יזכה ככל הנראה לביקור עוקצני של היצורים האלה. הדברת כיני יונים צריכה להתבצע על ידי חברת הדברה עם ניסיון, להיות יסודית ולטפל בכל הבעיות האפשריות. זאת על מנת שלא יהיה צורך לבצע הדברה נגד מזיקים שוב בעתיד.

     

    פשפשי יונים

     

    כיני יונים במיטה – האם זה אפשרי?

    הכינים של היונים עוברות מהיונים לחלל הפנימי בבית כאשר המיטות, הסדינים והמצעים של המיטות הם מקומות מסתור מצוינים. ניעור המצעים ושמירה על הניקיון יכולים לסייע, אבל לא לפתור את הבעיה. סיום הבעיה של כיני יונים במיטה יכול להגיע אך ורק באמצעות שירותי הדברה מקצועיים.

     

    איך מזהים כיני יונים

     

    איך מתבצע טיפול מקצועי נגד כינים?

    הדברה מקצועית של כיני יונים וטפילים אחרים כמו קרציון העופות שהצליחו להיכנס לבית חייבת להתבצע בצורה המקצועית ביותר. לכיני היונים יש כושר הישרדות גבוה מאד, וניקיון שגרתי או אפילו הדברה שבעלי הבית יכולים לבצע בעצמם, לא תמיד עוזרים. שימוש בחומרים שונים ותרסיסים מקלים, אבל לא מחסלים את הבעיה. בנוסף, אם לא מתבצע טיפול כולל ביונים ולא מרחיקים אותן ביעילות ובאופן שלא יניח להן לחזור, הבעיה תחזור על עצמה בתוך זמן קצר. חשוב שתזכרו כי כשמבצעים נגד קרציוני יונים טיפול הוא צריך להיות יסודי באותה המידה.

     

    קרציוני יונים

     

    ריסוס נגד כיני יונים – מה זה ואיך זה יכול לעזור?

    טיפול בכינים ובקרציות של יונים צריך להתבצע ביסודיות ולהגיע לכל פינה. טיפול באמצעות חומר ריסוס נגד כיני יונים הוא לרוב האמצעי הטוב והנוח ביותר להדברה. החומר מגיע לכל מקום בקלות, ולרוב ההשפעה המתמשכת שלו מחסלת את הבעיה הקיימת. עם זאת, תרסיס נגד כיני יונים, כמו גם כל טיפול אחר, חייב להיות מלווה בטיפולים משלימים אשר יחסלו את הבעיה בצורה יסודית. בנוסף, חשוב לטפל במקומות השהייה של היונים ובמקומות שהן בנו שם את הקן שלהם. אז איך להיפטר מכיני יונים? באמצעות טיפול יסודי ומתמשך שכולל בין היתר ריסוס עם חומרי הדברה, ומעקב של מדביר מוסמך שיבדוק שהבעיה לא חוזרת.

     

    ככה נראים קרציונים על הגוף

    כיני יונים על הגוף

     

    איך לטפל בעקיצות קרציוני יונים ואיך מונעים אותן?

    עקיצות קרציונים, בדומה לעקיצות של חרקים אחרים, מהוות מטרד הרבה יותר מאשר בעיה משמעותית. אבל גם מטרד כזה עלול להציק. הטיפול במטרד של עקיצות כיני יונים מתבצע באמצעות חומרים ייעודיים לטיפול בעקיצות. במקרים נדירים מאד, שבהם הנעקץ הוא בעל רגישות גבוהה, יש לדאוג לטיפול רפואי נאות. במרבית המקרים שבהם התגלו בבית קרציוני יונים עקיצות הן הבעיה הפחות חמורה. הבעיה היותר חמורה היא היכולת של קרציונים להתפשט ולמרר את חיי הדיירים לאורך זמן. לכן חשוב לחזור ולהדגיש שרק פניה לחברת הדברה מומלצת ואמינה יכולה לפתור את הבעיה מהשורש.

     

    כיני יונים במרפסת בקרבה לקן יונים

    כיני יונים במרפסת

     

    ניקוי כיני יונים והרחקת הגורם המשמעותי והמטריד ביותר

    חלק ממגוון הפעולות השונות שנדרשות לטהר את הבית או המבנה מהיונים הבעייתיות הוא ניקוי כיני יונים. עם זאת, בגלל שהיצורים הללו עשויים לשרוד תקופה ארוכה אחרי שהיונים כבר עזבו, חשוב לבצע את פעולת הניקוי ביסודיות ובמקצועיות, הן מהחלקים הפנימיים של הבית והן ממקומות אחרים שבהן יש, או יכולות להיות, כיני יונים.

     

    כמה עולה הדברת כיני יונים?

    התשובה לשאלה הזו אינה חד משמעית. זאת משום שהבעיה של כיני יונים היא רק חלק מבעיה כוללת יותר, של להקות יונים המתנחלות להן לעיתים קרובות ממש על החלונות בבית או בקרבתו. ההדברה של טפילי יונים או כיני יונים עצמה, אם מדובר בחלל פנימי ממוצע, יכולה לעלות כמה מאות שקלים, או מעט יותר לפי חומרת הבעיה. אבל כשמדובר בטיפול שורש בבעיה של קרציונים, העלויות עשויות להיות גבוהות יותר. בנוסף, חשוב לנקוט בצעדים שימנעו את החזרה של יונים לאזורי הקינון שלהן בקרבת הבית.

    אם יש לכם עניין לבצע הדברת מזיקים יעילה ואיכותית, הרחקת יונים, ניקוי כיני יונים ופעולות נוספות שישפרו את ההיגיינה בבית או בעסק, זה המקום הנכון עבורכם. כדאי ליצור קשר כעת באמצעות האתר או בטלפון, והמדבירים של הדברה סנטר ילמדו את הבעיה ויציעו את הפתרון, או שילוב של פתרונות ואמצעים, שיסייעו לפתור אותה בצורה יסודית.

     

    כינים של יונים עזרה דחופה – מה עושים?

    אל תהססו והזמינו כבר עכשיו מדביר שיטפל לכם בדחיפות בכיני היונים. ככל שתדחו את הטיפול אתם רק תאפשרו לכינים האלה להתפשט לכם יותר בתוך הבית, והן יציקו לכם לא פחות מיתושים בקיץ או פשפשי מיטה. אנחנו מספקים כנגד כיני יונים טיפול דחוף בריסוס, כשביכולתנו להיות אצלכם תוך שעה אחת בלבד, וההדברה עצמה נעשית תוך זמן קצר. שעה אחרי ההדברה תוכלו לחזור לבית נקי לחלוטין מכיני יונים – כולן ימותו מיד.

     

    שאלות ותשובות על טיפול בקרציונים

    באילו מקרים נדרשת הדברה של כיני יונים?

    בדרך כלל הכינים נמצאות במקום שהיה בו קן יונים, והן נשארו שם גם אחרי פינוי הקן. לפעמים נוכחות של יונים במקום מסוים מייצרת גם בעיית כינים (שנקראים גם קרציוני יונים ועלולים לעקוץ בני אדם).

    איך מתבצעת הדברת כיני יונים?

    השיטה האפקטיבית ביותר היא ריסוס של חומרים ייעודיים נגד הכינים.

    האם הדברה נגד כיני יונים כוללת אחריות?

    כן כמובן. לפנים הבית יש אחריות, יש צורך לטפל גם בבעיית יונים במידה ויש.

    איפה עלולים להסתתר כיני יונים?

    בכל מקום בבית, כולל באזור המיטה.

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח