ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברה בנס ציונה

הדברה בנס ציונה באחריות מלאה – תוצאות תוך זמן קצר

נס ציונה היא מקום שנעים מאוד לחיות בו. היא ירוקה, מטופחת, נקייה ושלווה, גם אחרי שהפכה ממושבה לעיר והתרחבה באופן משמעותי. אם יש הפרעה כלשהי לשגרה המוצלחת, כדאי לטפל מיד במפגע, ובמיוחד אם מדובר בג'וקים, נמלים, זבובים, רימות, צרעות, פשפשים, עכברים או כל בעל חיים בעייתי אחר. הדברה סנטר מציעה מגוון רחב של שירותי הדברה בנס ציונה, עם אחריות בכתב על כל פעולה ובמחירים הכי משתלמים שיש.

 

הזמינו חברת הדברה בנס ציונה מעכשיו לעכשיו
מחיר הכי משתלם בארץ
הדברה ללא ריח מחיר מ-180 ש"ח
אחריות בכתב על כל הדברה
אפשרות לחזור לדירה זמן קצר לאחר ההדברה
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
ריסוס לדירה בנס ציונה מהיום להיום

לקבלת הצעת מחיר הרימו טלפון:
055-970-5872

הדברה בנס ציונה

ריסוס בית בנס ציונה – דגשים חשובים

חברת הדברה בנס ציונה פועלת בדרכים רבות כדי לסלק מהבית או העסק ובעצם מהחיים שלכם את החרקים והמזיקים – אבל במקרים רבים הבסיס הוא עדיין ריסוס. חשוב להדגיש שאנחנו משתמשים אך ורק בחומרים שקיבלו את אישור המשרד להגנת הסביבה. כמו כן אנחנו מקפידים להתעדכן באופן קבוע לגבי חומרי הדברה חדשים ומתקדמים שמתאפיינים ברעילות נמוכה מבלי לפגוע באפקטיביות שלהם.

בנוסף תקבלו מאיתנו הנחיות מפורטות ומדויקות כיצד להתנהל לפני ואחרי הריסוס, כדי שתוכלו להיות בטוחים לחלוטין, כולל בבתים שיש בהם תינוקות, ילדים, נשים בהריון, חיות מחמד ואוכלוסיות רגישות אחרות.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    איך מבצעים הדברה ירוקה בנס ציונה?

    הביקוש לביצוע הדברה בנס ציונה בשיטה שמוגדרת כירוקה, כלומר הדברה ידידותית – לסביבה וגם לבני האדם – נמצא במגמת עלייה מתמדת. המונח "הדברה ירוקה" הוא שם כולל למגוון דרכי פעולה:

    √ אפשרות אחת היא ריסוס של חומרים ידידותיים לסביבה.

    √ אפשרות שנייה היא פיתיונות בצורת ג'ל שיכולים למשל לדכא את התיאבון של החרק או לשבש את מערכת העיכול שלו כך שהוא מת תוך זמן קצר.

    √ אפשרות נוספת היא לכידה, למשל באמצעות מלכודות דבק לזבובונים – מוגדרת כהדברה ירוקה.

    עוד כדאי לדעת שהמחקר בתחום מייצר כל הזמן עוד ועוד פתרונות, כולל גם שימוש בבעלי חיים ובצמחים לסילוק החרקים הלא רצויים.

     

    הדברה בנס ציונה מחירים הוגנים לכל כיס

    מדבירים מומלצים בנס ציונה הם גם אלה שמציעים מחיר זול בנוסף להדברה מקצועית. הדבר מובן לחלוטין, ולכן אנחנו מתחייבים לתת הצעת מחיר אטרקטיבית בהתאמה מלאה לכל צורך ספציפי. בטבלה הבאה תוכלו להתרשם מהמחירים שאנחנו גובים, על בסיס מספר דוגמאות נבחרות למקרים שבהם הוזמנו כדי לטפל במפגעים שונים:

    השירות המקום הפעולה המחיר
    הדברת פשפשים מיטת תינוקת בווילה השמדת הפשפשים שהתגלו וביצי פשפשים שמצאנו בסמוך למיטה בעזרת קיטור. לא ביצענו ריסוס כדי לא לחשוף את התינוקת לחומרים שעלולים להזיק לה 500 ש"ח
    ריסוס נגד פרעושים בנס ציונה דירת 4 חדרים שהתגלו בה פרעושים רבים בנוסף לריסוס היסודי עם שני סוגי חומרים – נגד הבוגרים ונגד הביצים – התבצעו גם שאיבה בכל החדרים וכביסה של בגדים ומצעים נגועים 350 ש"ח
    הדברה נגד נדלים חצר של בית פרטי בנס ציונה זוג צעיר קנה בית פרטי בנס ציונה והחליט לטפל בחצר המוזנחת. התגלו שם נדלים (שמוכרים גם כ"מרבי רגליים"). זהו מזיק שעלול להיות ארסי ולכן אסור להתקרב אליו בלי ידע מקצועי – אנחנו ביצענו הדברת נדלים באמצעות ריסוס יסודי. 400 ש"ח
    הדברת חיפושית טבק מכולת בנס ציונה זיהינו את המקומות הנגועים והצבנו מלכודות מבוססות פרומונים כדי לא לחשוף את המזון לחומרים רעילים 350 ש"ח
    ריסוס נגד ג'וקים בנס ציונה בית קפה שסבל ממכת תיקנים עקב ביוב פתוח מחוץ לעסק במטבח של בית הקפה פיזרנו פיתיונות עם חומר רעיל, בשטחי הישיבה ביצענו ריסוס יסודי בשעות הלילה אחרי שהמקום נסגר ובנוסף טיפלנו בביוב. כמו כן דיווחנו לעיריית נס ציונה כדי שיתקנו את המפגע 400 ש"ח
    הדברת קרציות פארק בנס ציונה בחנו את השטח והבנו שמדובר בקרציות קשות, ובהתאם השתמשנו בחומרי הדברה נגד סוג ספציפי זה. הכניסה לפארק נחסמה ל-6 שעות 450 ש"ח
    הדברת צרעות בנס ציונה ארגז תריס בדירת 3 חדרים הדברה שבוצעה בשעות הערב כשכל הצרעות בקן וכך המפגע חוסל לגמרי 350 ש"ח

     

    איך להיפטר באמת מפשפש המיטה?

    פשפשי מיטה כבר כמעט והוכחדו מהעולם, אבל כשהמין האנושי התחיל לטייל באופן אינטנסיבי החרק הערמומי התחיל לנוע יחד איתו ולעבור ממקום למקום – וכיום יש עלייה של ממש בכמות המקרים שבהם נדרשת הדברת פשפש המיטה בנס ציונה.

    כדי להיפטר מהחרק, שהגוף הפחוס שלו מאפשר לו להתחבא בכל מקום כמעט – כולל סדקים בקירות, מתחת למזרון, בתוך שקעים חשמליים, חריצים בחיפוי הרצפה ועוד – יש צורך בפעולה משולבת: גם שאיבה בעוצמה גבוהה, גם כביסה בטמפרטורה של לפחות 60 מעלות, גם שימוש בקיטור וגם ריסוס עם חומרים שקוטלים פשפשים בוגרים ומעכבים גדילה של ביצים ונימפות. עוד לפני הכל נבצע ניטור מקיף כדי למצוא את כל הנקודות הנגועות בבית.

     

    איך נכון לבצע הדברת מכרסמים בנס ציונה?

    כשמזמינים שירות הדברת עכברים בנס ציונה, ההמלצה בדרך כלל תהיה לכידה. רק כשיש כמות גדולה מאוד של עכברים, או נסיבות מיוחדות, הטיפול יכלול פיזור רעל באמצעות תיבות האכלה שמונעות גישה אל הרעל מבעלי חיים אחרים.

    באופן דומה גם הדברת חולדות בנס ציונה היא כמעט תמיד לכידה של המכרסם. הלכידה מבוססת על היכרות מעמיקה עם מאפייני ההתנהגות של העכברים והחולדות, ובפרט המקומות שבהם הם נוטים להתחבא והנתיבים שבהם הם נעים כשהם בבית או בעסק.

    כשנמצאים צעד אחד לפני המכרסם, המלכודות מוצבות בדיוק במיקומים הנכונים שכך הוא לא יצליח להתחמק מהם. בחלק מהמקרים אפשר גם ללכוד את העכבר או החולדה ביד כך שתיפטרו מהם מיד. לבחירתכם האפשרות להרוג את המכרסם או להשאיר אותו בחיים ולשחרר אותו במקום פתוח מחוץ לנס ציונה.

     

    הדברת טרמיטים בנס ציונה כולל קידוחים ברצפה

    טרמיטים הם חרק בעייתי במיוחד. הם לא עוקצים ולא מעבירים מחלות, ובעצם בכלל לא רואים אותם – אבל את הנזקים שהם גורמים מרגישים מצוין. הטרמיטים נעים במנהרות שהם חופרים מתחת לרצפה או לאדמה בחצר, ולכן הסימן העיקרי שמסגיר אותם הוא תלוליות בוץ בחוץ וערימות חול בבית. כשהם מגיעים למשקופים הטרמיטים עלולים לכרסם אותם ולערער את היציבות שלהם עד כדי צורך בשיפוץ מקיף. הדברת טרמיטים בנס ציונה כוללת טיפול במשקופים באמצעות הזרקת קצף מיוחד שפוגע בחרקים ובדרך כלל גם קידוח חורים ברצפה – צמוד לקירות – כדי שאפשר יהיה להחדיר חומרי הדברה ייעודיים למנהרות של הטרמיטים.

     

    מה הופך מדביר בנס ציונה למבוקש ומומלץ?

    כשמחפשים מדביר בנס ציונה לכל מטרה שהיא חשוב לוודא שיש לו רישיון בתוקף מטעם המשרד להגנת הסביבה. פרמטר נוסף הוא היכולת המקצועית ובמיוחד ההתאמה המדויקת של הפתרון לאופי הבעיה ולהעדפות שלכם – למשל כשנדרשת הדברה ירוקה. אמינות היא מרכיב שאסור להתפשר עליו, ובחלק גדול מהמצבים זמינות גבוהה היא יתרון משמעותי. עם הדברה סנטר אתם מקבלים את כל המרכיבים האלה, ובנוסף אחריות בכתב ומחירים משתלמים מאוד.

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח