ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברה במכבים רעות

הדברה במכבים רעות – כדי שלא תצטרכו לסבול מהמזיקים

רובע מכבים רעות בעיר מודיעין הוא דוגמה מצוינת לתכנון מדויק שמוביל לאיכות חיים גבוהה. תורמים לכך גם הקרבה למרכז הארץ ומצד שני השטחים הפתוחים הרבים בסביבה. אחד המצבים שעלולים לפגוע באיכות החיים הוא נוכחות של חרקים או מזיקים אחרים – בדירה, במוסד ציבורי או בעסק. במקרים כאלה הפתרון הוא הדברה במכבים רעות, וליתר דיוק הפקדת המשימה החשובה בידי המדבירים המנוסים של חברת הדברה סנטר.

 

הזמינו הדברה במכבים רעות בשיטות ירוקות
מחיר הכי זול בישראל
מדביר מהיום להיום מחיר מ-180 ש"ח
חברת הדברה מקצועית עם 15 שנות ניסיון
אחריות על כל הדברה בכתב
הדברת מזיקים בעזרת ג'ל לא רעיל
מדביר במכבים רעות עם רישיון המשרד להגנת הסביבה

לקבלת הצעת מחיר הרימו טלפון:
055-970-5872

הדברה במכבים רעות במחיר זול

מה חשוב לבחון לגבי מדביר במכבים רעות?

הדברות מכל הסוגים מחייבות בקיאות מקצועית – גם מבחינת ההיכרות עם החרקים השונים וגם מבחינת ההיכרות עם כל שיטות ההדברה, כולל אלה החדשניות, ועם כל חומרי ההדברה, כולל אלה המתקדמים ביותר הקיימים כיום. רק ידע מקיף מבטיח זיהוי מדויק של כל חרק ובהתאם בחירה נכונה בשיטת הפעולה היעילה ביותר.

דגש חשוב נוסף בבחירת מדביר במכבים רעות הוא זמינות. יש מקרים שבהם הגעה מידית היא חובה – למשל כשיש צורך בביצוע הדברת צרעות או בלכידת חולדה – וגם כשיש אצלכם חרקים אחרים מן הסתם תרצו להיפטר מהם תוך זמן קצר ככל האפשר.

שיקול אחר הוא האמינות, אחריות מלאה על כל עבודה היא חובה וגם המחיר תמיד נלקח בחשבון כשמחפשים מדבירים מומלצים במכבים רעות. עם הדברה סנטר אתם יכולים לסמן V גדול על כל הסעיפים הללו, ולדעת בוודאות שמובטח לכם יחס עלות תועלת משתלם מאוד.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    איך מתבצעת הדברה נגד פשפש המיטה במכבים רעות?

    פשפשי מיטה הם חרקים שכבר כמעט ונעלמו מהעולם – ואז חזרו, ובגדול. הסיבה העיקרית לכך היא הגלובליזציה: ככל שבני האדם מטיילים יותר ברחבי העולם, כך הם מסייעים לחרק הקטן עם הגוף השטוח והצימאון לדם להתפשט ממדינה למדינה וגם במכבים רעות ניתן להיתקל בו.

    הדברת פשפש המיטה במכבים רעות כוללת קודם כל סריקה יסודית בכל רחבי הבית. הסיבה לכך היא שמדובר בחרק שמצליח להסתתר גם במקומות מפתיעים כמו שקעי חשמל. השלב הבא הוא שאיבה עוצמתית, לאחר מכן תתבצע הדברה יסודית בעזרת קיטור חם שאפקטיבי מאוד נגד ביצי פשפשי המיטה ולבסוף נרסס את החדרים הנגועים עם חומרים מעכבי גדילה (להשמדת הביצים ששרדו את הקיטור) וחומרים שפוגעים בפשפשים הבוגרים. במידת הצורך נחזור אליכם כעבור שבועיים כדי להשלים את המלאכה סופית.

     

    מה השיטה המומלצת לביצוע הדברה נגד טרמיטים במכבים רעות?

    עוד חרק שהפגיעה שלו קשה במיוחד, אולי אפילו הקשה מכל – בגלל הנזקים החמורים לתשתיות ורכוש. הדברת טרמיטים במכבים רעות כוללת בדרך כלל קידוח של חורים ברצפה. הסיבה לכך היא שהטרמיטים נעים במחילות שהם חופרים לעצמם ורק החדרת חומרי הדברה דרך חורים ברצפה מאפשרת לפגוע בהם. כשיש נוכחות של טרמיטים במשקופים יוזרק ג'ל ייעודי אל תוך המשקוף כדי להציל אותו. אם מתגלים טרמיטים בחצר של בית במכבים רעות, ההדברה כוללת גם הקמת מחסומים (כימיים) למניעת כניסתם אל שטח המגורים וגם חיסול של הקן שבחצר.

     

    איך מתבצעת הדברת מכרסמים במכבים רעות?

    הדברת עכברים במכבים רעות היא ברוב המקרים לכידה שלהם. גם כשמתגלה חולדה בדרך כלל ההמלצה היא לא להשתמש ברעל אלא פשוט ללכוד אותה. אם יש מספר רב של חולדות, למשל בעסק, ניתן לבצע הדברת חולדות במכבים רעות גם באמצעות תיבות האכלה שבתוכן כמובן רעל.

    כשמתבצעת לכידה, אופציה אחת היא ללכוד את המכרסם ביד או באמצעות מוט מיוחד, מיד כשהלוכד מגיע אליכם. אם לא ניתן לבצע לכידת עכברים מידית, נציב מלכודות בנקודות אסטרטגיות כך שהמכרסמים יילכדו בהן תוך זמן קצר.

    שירות מקצועי כולל גם זיהוי של נקודות התורפה שדרכן הגיעו המכרסמים ומתן המלצות למניעת הופעת חולדות או עכברים נוספים.

     

    האפשרויות המגוונות של הדברה ירוקה במכבים רעות

    רמת החיים הגבוהה במכבים רעות והמודעות לחשיבות השמירה על הסביבה וגם ההגנה על בני הבית או העובדים הובילו לכך שכיום יש ביקוש רב מאוד להדברה ירוקה. חברת הדברה במכבים רעות שמבצעת רק ריסוסים לא תוכל כמובן לספק שירות איכותי באמת. בין הדרכים שבהן אנחנו משתמשים כשמזמיני השירות מבקשים הדברה ירוקה: הדברה ביולוגית, הדברה אורגנית שמבוססת על חומרים ידידותיים לסביבה שמחקים באופן מדויק מרכיבים טבעיים, מלכודות דבק (לחרקי מזון), מלכודות כלוב (לעכברים וחולדות) ועוד. חשוב להדגיש שבזכות השיטות הללו ניתן לבצע הדברות ירוקות ביעילות גבוהה ובמחיר זול.

     

    מה חשוב לדעת לקראת ריסוס בתים במכבים רעות?

    כמובן שיש גם מקרים רבים שבהם ההדברה היא פשוט ריסוס בית במכבים רעות. במקרים אלה אנחנו משתמשים בחומרים בעלי רעילות נמוכה ככל האפשר, כדי שלא תצטרכו לדאוג, וכמובן שמדובר בחומרים אשר מאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה.

    בנוסף תקבלו מאיתנו הנחיות מפורטות להתנהלות אחרי הריסוס – כך שהחשיפה לכימיקלים שנועדו לחסל את המזיקים תהיה מינימלית מבחינתכם. בבתים שיש בהם פעוטות, ילדים, קשישים, נשים בהריון, אנשים בעלי מחלות כרוניות וחיות מחמד ההדברה תתבצע באופן זהיר במיוחד.

     

    כמה עולים שירותי הדברה מקצועיים במכבים?

    כשיש חרקים או מזיקים בבית או בעסק, יש גם רצון עז להיפטר מהם מהר ככל האפשר. מצד שני כשמחפשים שירותי הדברה במכבים רעות גם העלות נלקחת בחשבון.

    אנחנו גובים עבור כל הסוגים של הדברה במכבים רעות מחירים נוחים במיוחד ואפילו נמוכים. כל הצעת מחיר תלויה במספר רב של פרמטרים, ולכן נוכל לספק לכם הצעה אטרקטיבית רק לאחר שנברר אתכם את כל הפרטים הרלוונטיים, אבל עוד קודם לכן תוכלו להתרשם גם מאיכות העבודה שלנו וגם מהתמחור המשתלם – בעזרת דוגמאות אחדות לשירותים שסיפקנו במשך יותר מ-15 שנות הפעילות של החברה:

    הפעולה דרך הביצוע מחיר
    ריסוס נגד ג'וקים במכבים רעות בבית ספר ריסוס יסודי בכל שטח בית הספר ובכיתות לאחר שהמקום סבל ממכת ג'וקים משמעותית. ביצענו את העבודה ביום שישי בצהריים בסוף יום הלימודים 350 ש"ח
    הדברת נמלים בבית פרטי ברעות איתרנו את הקן בסמוך לבית ובעזרת ריסוס חיסלנו אותו, כך שלא הגיעו יותר נמלים אל הבית 250 ש"ח
    לכידת חולדה במסעדה ברעות החולדה התחבאה במחסן של המסעדה. הצבנו מלכודת כלוב ותפסנו אותה למחרת. שחררנו אותה בשטח פתוח הרחק מהישוב והמלצנו לבעל העסק על איטום הפתח שדרכו נכנס המכרסם 350 ש"ח
    ריסוס נגד פרעושים במכבים רעות בדירת 4 חדרים ריסוס יסודי בכל החדרים באמצעות 2 סוגי חומרים – אחד לחיסול הפרעושים הבוגרים והשני ייעודי כנגד ביצי פרעושים 300 ש"ח
    הדברת תולעים בבית דו משפחתי שתי המשפחות סבלו בעבר מתולעי גשם שחורות. ההדברה בוצעה לקראת תחילת העונה הגשומה כדי למנוע את חזרת המפגע 250 ש"ח
    הדברת צרעות במכבים רעות בבית כנסת המתפללים זיהו קן צרעות בחור בקיר של בית הכנסת. הגענו בשעות הערב כשכל הצרעות בקן, ובאמצעות איבוק חיסלנו את המפגע והעברנו מהמקום את הקן 350 ש"ח
    הדברת עש המזון בדירה הדיירים שהו כחודש בחו"ל, וכשחזרו גילו בארון המטבח כמויות גדולות של עש המזון. השתמשנו במדבקות שמכילות פרומון ייעודי וכמו כן ביצענו ריסוס 240 ש"ח
    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח