ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברה בגבעת שמואל

הדברה בגבעת שמואל נגד מזיקים שונים במחיר זול

הבית שלנו הוא חממה מצוינת עבור מזיקים. הבית מספק להם מחסה חם, הגנה, מקום נוח להתרבות, מזון ומים, ולכן הם אוהבים מאוד לשהות בו. מספר המזיקים שקיימים הוא גדול ולכל אחד מהם שיטת הדברה המתאימה לו. אם זיהיתם אצלכם בבית מזיק מסוג מסוים או מספר מזיקים, זה הזמן להזמין שירותי הדברה בגבעת שמואל.

 

הזמינו מדבירים בגבעת שמואל מעכשיו לעכשיו
מחיר הכי טוב בישראל
הדברת מזיקים בגבעת שמואל
מחיר מ-180 ש"ח

אחריות בכתב על כל הדברה
הדברת חרקים בעזרת ג'ל ללא ריח
מדביר בגבעת שמואל עם רישיון
כניסה מהירה לבית לאחר ההדברה

לקבלת הצעת מחיר הרימו טלפון:
055-970-5872

הדברה בגבעת שמואל

איפה מוצאים מדביר בגבעת שמואל מורשה ובעל תעודה?

מדבירים בגבעת שמואל משתמשים במגוון חומרים ושיטות להדברת מזיקים, מעופפים, חרקים ומכרסמים. עליהם להכיר היטב את המזיקים השונים, נראותם ודרך חייהם על מנת להיפטר מהם ובשיטה שהכי מתאימה. רק מדביר בגבעת שמואל מורשה, מנוסה וגם מקצועי יוכל לבצע את ההדברה בדרך איכותית, באחריות ועם תוצאות לאורך זמן. אצלנו בהדברה סנטר ניתן להזמין אליכם מדבירים מורשים בעלי תעודה מטעם המשרד להגנת הסביבה שעובדים במקצועיות ועומדים בקוד האתי של ארגון מדבירי המזיקים בישראל.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    הדברה ירוקה בגבעת שמואל ללא ריח

    כשחושבים על הדברה, לרוב חושבים על הדברה הכוללת שימוש בחומרים מסוכנים ועם ריח חזק, אך כיום קיימת גם אפשרות להדברה ירוקה ללא ריח ועם שימוש מינימלי וזעיר בכימיקלים. חומרי ההדברה הירוקים נבחרים על פי סוג המזיק שאותו יש להדביר. כמו כן, השימוש בהדברה ירוקה היא עדיפה ויתבצע שימוש בהדברה שאינה ירוקה רק כאשר אין דרך אחרת להיפטר מהמזיק. הדברה מקצועית הנעשית בעזרת חברת הדברה בגבעת שמואל מנוסה תתבצע בצורה איכותית ועם חומרים ירוקים כאשר זה מתאפשר.

     

    אילו מזיקים ניתן להדביר באמצעות הדברה ירוקה?

    הדברה בגבעת שמואל המתבצעת בדרך ירוקה משמשת מדבירים עבור מזיקים מסוימים שהדברה זו מתאימה עבורם. כך לדוגמה, כאשר מעוניינים להדביר נמלים, הכי נכון להשתמש בפיתיונות ג'ל עם חומרים ידידותיים לסביבה. הדברה ירוקה דומה, הכוללת ג'ל עמילן תירס מורעל מותאמת עבור התיקן הגרמני שחומרי ריסוס כימיקלי אינם מביאים להריגתו. יש עוד מזיקים שניתן להדביר באמצעות הדברה ירוקה, מומלץ להתייעץ עם המדבירים המקצוענים שלנו. מעבר לכך, אם יש לכם ילדים קטנים שזוחלים או חיות בית, לרוב ימליץ המדביר על הדברה ירוקה ללא ריסוס אם זה אפשרי.

     

    איך נפטרים ממכרסמים בגבעת שמואל?

    בנושא של מכרסמים, הקוד האתי אומר כי מומלץ לתפוס עכברים וחולדות בעזרת פיתיונות אשר אינם מביאים להריגתם, מאפשרים ללכוד אותם ולהחזירם חזרה לטבע. הדברת עכברים בגבעת שמואל מחייבת היכרות מעמיקה עם המכרסמים הקטנים והבנה היכן הם עשויים להסתתר בתוך הבית. במקרה של הדברת חולדות בגבעת שמואל, יש לבדוק מעבר לאזור הבית, גם באזור הצנרת והביוב שבהם חולדות מאוד אוהבות לשהות. מדביר איכותי ומקצוען ידע לזהות את גללי המכרסמים וידע האם מדובר בחולדה או עכבר.

     

    ריסוס בית בגבעת שמואל כאשר מדובר בצרעות, פרעושים וג'וקים

    יש מזיקים המחייבים הדברה בעזרת ריסוס. כך לדוגמה, הדברת צרעות בגבעת שמואל מחייבת ריסוס של הקן, על מנת שהמדביר יוכל להוריד אותו מבלי להיפגע מהן. גם פרעושים מחייבים ריסוס נגד פרעושים בגבעת שמואל, כאשר במקרה זה משתמשים בחומר ריסוס אחד עבור פרעושים בוגרים וחומר ריסוס אחר המעכב גדילה של הזחלים. עוד מזיק שמצריך הדברה בעזרת ריסוס הוא התיקן. הדברת ג'וקים תיעשה על פי סוג התיקן כי לא כל ריסוס פועל על כל סוג של תיקן. המדביר שיגיע לביתכם יזהה את סוג התיקן וכך יתאים עבורו הדברה נכונה.

     

    הדברת טרמיטים בגבעת שמואל באמצעות חומר נוזלי ופיתיונות ג'ל

    הבעיה עם טרמיטים שהם מגיעים אל הבית שלכם דרך הריצוף במידה ולא נעשתה הדברה בגבעת שמואל בעת הבניה. כאשר הם מגיעים הם נכנסים לתוך רהיטים מעץ ולמעשה אוכלים אותם. דרך ההרחקה היעילה והמהירה היא באמצעות חומר נוזלי המייצר שכבת הגנה על הרהיט ולא מאפשר להם לחדור אליו חזרה. אם יש צורך בהדברה של הטרמיטים מתחת לריצוף או באזורים נקודתיים, ניתן להשתמש בפיתיונות ג'ל רעילים. הכי חשוב, ברגע שזיהיתם טרמיטים בבית, אל תהססו והזמינו מדביר לפני שהם יהרסו לכם אזורים ורהיטים רבים בבית.

     

    הדברת פשפש המיטה בגבעת שמואל בעזרת קיטור

    פשפש המיטה הוא מטרד רציני שמגיע אליכם הביתה ממקומות ששהיתם בהם כמו בתי מלון וצימרים. ברגע שהוא נכנס אליכם הביתה הוא מתביית על המזרונים שלכם, על פינות הקירות וגם על השקעים ולא מפסיק להתרבות. הוא גורם לאלרגיות בעור וגרד ולכן ברגע שזיהיתם אותו או שאתם חווים גרד בגוף, אין לחכות, יש להזמין הדברת פשפשים בגבעת שמואל. דרך ההדברה הנכונה עבור פשפש המיטה היא בעזרת שאיבה שלהם וקיטור. אנו משתמשים בקיטור 250 מעלות שמדביר את הפשפש וגם את הביצים שלו. מומלץ גם לכבס את הבגדים בחדרים שבהם הפשפש היה בכביסה המכוונת לשישים מעלות ומעלה.

     

    האם ניתן לבצע הדברה כללית בבית?

    התשובה היא כן. המדבירים המקצוענים שלנו יבצעו זיהוי של המזיקים שקיימים אצלכם בבית ויבצעו הדברה מקצועית באמצעות ריסוס או פיתיונות ג'ל במקרה הצורך. את ההדברה כדאי לבצע פעם בשנה ובמיוחד לקראת האביב, בו יוצאים כל המזיקים מכל החורים לאחר החורף הקר. טווח המחירים להדברה עונתית מתחיל ב-250 שקלים ועשוי להגיע ל-500 שקלים. עלות ההדברה תלויה בכמות החדרים, סוג הריסוס שיש לבצע והאם יש מזיק שיש צורך להדביר בדרך ייחודית לו.

     

    הדברה בגבעת שמואל מחירים נוחים

    זקוקים להדברת מזיקים במחיר נוח? אצלנו בהדברה סנטר תוכלו למצוא שירותי הדברה במחיר זול יחד עם שירות מקצועי ואיכותי. ריכזנו עבורכם בטבלה מטה דוגמאות לשירותים שביצענו, איך הם התבצעו בפועל ומה המחיר שגבינו.

    מה מדבירים מה בוצע כמה זה עלה
    ריסוס נמלים בגבעת שמואל בדירת שלושה חדרים ביצענו הדברת נמלים במטבח באזור השיש ומצאנו את קן הנמלים שהסתתר בחור קטן בין המטבח לקיר. 300 ₪
    הדברה בקיטור של פשפש המיטה בכל שקעי הבית ובמזרוני החדרים זיהינו מכת פשפשים בשקעי הבית ובמזרון מיטת ההורים ומזרון בחדר שינה נוסף. ביצענו הדברה בעזרת קיטור 250 מעלות. 550 ₪ לחדר
    הדברה והסרה של קן צרעות בחלון חדר הילדים ביצענו ריסוס המותאם לצרעות, ריססנו את הקן ולאחר שווידאנו כי כל הצרעות כבר אינן בחיים, הסרנו את הקן מהחלון. 350 ₪
    ריסוס נגד ג'וקים בגבעת שמואל בחדר הכביסה זיהינו את סוג הג'וק, התאמנו ריסוס שממית אותו וריססנו בכל אזורי החדר. 300 ₪
    הדברת עכברים בעליית גג בבית פרטי שמנו מלכודות עכברים עם פיתיונות אוכל, תפסנו ארבעה עכברים ושחררנו אותם בטבע רחוק ממקומות מגורים. 350 ₪
    הדברת פרעושים במיטת הכלב ובספה בפינת הטלוויזיה ביצענו הדברת פרעושים בריסוס מסוג אחד המשמיד את הפרעושים הבוגרים וריסוס שני המשמיד את הזחלים. מכיוון שמדובר במיטת הכלב וספת ישיבה, השתמשנו בחומרי הדברה ירוקה. 350 ₪
    הדברת טרמיטים שחדרו לשולחן הקפה מעץ שנמצא בסלון השתמשנו בנוזל אשר מרחיק את הטרמיטים מהרהיט. 350 ₪
    הדברת עש המזון באמצעות ריסוס ביצענו זיהוי של הארון שבו נמצא האש, ביקשנו מבעל הדירה לזרוק אריזות אוכל פתוחות ולבדוק שהשקיות הסגורות לא ניזוקו. לאחר מכן, שמנו מדבקות פרומון אליהם העש נדבק וביצענו ריסוס של האזור. 400 ₪

     

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח