ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברה בבאר יעקב

הדברה בבאר יעקב ושמירה על איכות החיים

אחד הדברים המעיקים והמציקים ביותר הוא הנוכחות של מזיקים שונים באזור המגורים או העבודה. הדברה בבאר יעקב מסייעת להילחם בהם ולשפר את איכות החיים של התושבים והדיירים. למרבה הצער, המזיקים נוכחים באזורים עירוניים וכפריים כאחד. המדבירים של הדברה סנטר מתמחים בזיהוי המזיקים ויישום הדרך הטובה ביותר להיפטר מהם. מהם סוגי המזיקים המטרידים ביותר? אילו שיטות הדברה קיימות ואיך הן מיושמות? מה ההבדל בין הדברת עכברים וחולדות לבין הדברת חרקים מעופפים ומזיקים אחרים? מהם המחירים הנהוגים להדברת מזיקים? היכן אפשר למצוא מדבירים מקצועיים? גלו כבר עכשיו!

 

הזמינו חברת הדברה בבאר יעקב עם המלצות
הדברה ללא ריח מחיר מ-180 ש"ח
אחריות בכתב על כל הדברה
אפשרות להיכנס לבית שעה אחרי ההדברה
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
ריסוס בית בבאר יעקב כולל חצר מהיום להיום

לקבלת הצעת מחיר הרימו טלפון:
055-970-5872

הדברה בבאר יעקב במחיר זול

איך אפשר לטפל בסוגי מזיקים שונים?

באזורים עירוניים וכפריים כאחד יש, כאמור, כמה וכמה סוגים של מזיקים. הדברת מזיקים היא משימה לא פשוטה שדורשת ניסיון ויעד מעמיק בתחום. אילו מזיקים ניתן למצוא בבאר יעקב לעיתים קרובות?

ג'וקים (תיקנים): התיקנים נמנים עם המזיקים היותר נפוצים וניתן להיתקל בהם בכל מקום. העדר טיפול נאות והדברה עלול לגרום לגידול ניכר שלהם. בדרך כלל התיקנים נמצאים בתוך תעלות ביוב. לעיתים הם מגיעים לתוך הבית ויכולים להתמקם במקומות שונים, כולל בתוך המזגן ובתוך סדקים בקירות.

נמלים: הנמלים שורדות בכל מקום. הנמלה המלכה מקימה את הקן, וממנו יוצאות הנמלים העובדות ללקט מזון. הקן של נמלים יכול להיות בתוך הבית, בתוך קיר פגום או אפילו מתחת לבלטות שאינן מונחות כהלכה.

פשפשים: נוכחות של פשפשים בבית עלולה להפוך את החיים לבלתי נסבלים. הפשפשים מתמקמים בתוך מצעים, בתוך מזרנים ואפילו בשקעי חשמל בבית. הם יוצאים בלילה ומטרידים כל מי שנמצא במרחב בעקיצות שלהם.

חולדות: חולדות מגיעות לתוך הבית דרך קירות סדוקים, דרך חלונות או דרך צנרת הביוב. חולדה יכולה לשרוד גם בתנאים קיצוניים ולאכול כל דבר. אבל הבעיה העיקרית בחולדות היא ההתרבות המהירה שלהן.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    שיטות הדברה בבאר יעקב ואיך הן מיושמות

    שיטות ההדברה השונות מותאמות לסוג המזיק שבו הן אמורות לטפל. שיטות ההדברה העיקריות כוללות ריסוס ושאיבה של המזיקים, לכידה באמצעות מלכודות, פיזור חומרים רעילים והחדרת חומרים רעילים לתוך הקן של המזיקים, כשהדבר אפשרי. בטבלה להלן נביא לידיעתכם כמה מקרים שונים שבהם בוצעה הדברה מוצלחת.

    טבלת עבודות הדברה שבוצעו לפי סוג המזיק:

    סוג העבודה שבוצע אופן הביצוע מחיר
    ריסוס נגד נמלים בבאר יעקב בשלב ראשון אותר המיקום של קן הנמלים. בשלב הבא פוזר ג'ל רעיל, במטרה לגרום לנמלים להחדיר אותו לקן. בהמשך, בוצע ריסוס נגד הנמלים, במטרה לחסל את הקן באופן סופי ומוחלט. המחיר נקבע לפי סוג המבנה והמקום של הקן. מחיר הדברה יכול לנוע בטווח שבין 500 ₪ ועד למחיר של 900 ₪.
    הדברת תיקנים הדברת תיקנים מתבצעת באמצעות ריסוס המקומות שבהם הם נמצאים. אופי הריסוס תלוי בסוג התיקן. בנוסף, יש מדבירים שמפזרים פיתיונות רעילים במקומות שבהם ריכוז התיקנים גבוה. מחיר הדברת תיקנים יכול לנוע בטווח שבין 450-600 ₪, תלוי בגודל הבית. הדברה בחצר – 300 ₪ ומעלה, תלוי בסוג התיקן.
    הדברת פשפשים ההדברה כוללת זיהוי מקום המסתור של הפשפשים, שאיבה חזקה וריסוס. המחיר הממוצע להדברה הוא 500 ₪ לחדר, אם אין גם מזיקים אחרים.
    הדברת צרעות בבאר יעקב הדברת צרעות מחייבת לרוב חיסול הקן בשלמותו. הדברה כזאת מחייבת מקצועיות ומיומנות גבוהה וכן לבוש מיוחד. מחיר הדברת צרעות הוא 300-600 ₪, תלוי במורכבות ההדברה.
    הדברת עכברים בבאר יעקב המדביר יזהה את מסלול התנועה של העכברים ויפזר מלכודות לאורך המסלול הזה. כשיילכדו העכברים, המדביר יעביר אותם למקום אחר. מחיר הדברת עכברים – 450-900 ₪. המחיר תלוי בגודל המבנה ובחומרת הבעיה.

     

    מדביר בבאר יעקב שמשתמש בשיטות הדברה מתקדמות

    כפי שכבר הבנתם, שיטת ההדברה תלויה לחלוטין בסוג המזיק. מדביר מקצועי יודע לזהות את המזיקים ולהתאים את שיטת ההדברה הנחוצה. לפעמים מזוהה יותר ממזיק אחד, מה שמשנה את התמונה ואת אופי העבודה. חברת הדברה בבאר יעקב מתמחה בהדברת כל סגי המזיקים, כולל היותר בעייתיים שבהם. מדבירים בבאר יעקב יודעים לטפל גם במקרים מיוחדים, שבהם המזיקים מתנהגים באופן שונה מהמקובל. דוגמה טובה למצב כזה היא הדברת צרעות שבנו את הקן ממש סמוך לבית, מה שמחייב הסרה זהירה ומהירה שלו.

     

    הדברה ירוקה בבאר יעקב והפחתת הפגיעה הסביבתית

    במהלך השנים המציאו חברות שונות האמונות על הדברת מזיקים מגוון רחב של חומרים רעילים באיכות גבוהה ובמחיר זול. הבעיה בחלק ניכר מהחומרים הללו היא הפגיעה הסביבתית הקשה שהם גורמים. אבל כיום המצב שונה בתכלית, חלק ניכר מחומרי ההדברה הם ירוקים ונועדו לפגוע באופן נקודתי במזיק. כל מדביר בבאר יעקב מכיר את מגוון החומרים ויודע איך ומתי אפשר להשתמש בהם. שימוש בחומרים ירוקים נועד, בין השאר, גם להפחית את הפגיעה בחיות המחמד.

     

    ריסוס בית בבאר יעקב נגד תיקנים ופשפשים

    כאשר מבצעים הדברת ג'וקים ופשפשים, עשוי מדביר מקצועי להשתמש בחומרי ריסוס שונים בהתאמה לסוג המזיק. בתום ריסוס נגד ג'וקים בבאר יעקב או נגד פשפשים נדרשים בדרך כלל דיירי הבית שלא להיכנס אליו למשך כמה שעות. זאת במטרה לתת לחומר הרעיל הזדמנות לעשות את העבודה ולהשיג תוצאות טובות.

     

    איך מונעים נזקים למוצרי עץ? בעזרת הדברת טרמיטים בבאר יעקב!

    אחד המזיקים היותר משמעותיים שהתגלו בשנים האחרונות בתחומי ישראל הוא הטרמיט. מדובר במזיק קטן אבל הרסני. המזיק הזה פוגע בעיקר בעצים או בחלקי עץ במבנים וברהיטים. הדברה של טרמיטים דורשת ניסיון, מיומנות ויכולת לזהות את הבעיה ולפתור אותה. על מנת לחסל את כל אוכלוסיית הטרמיטים ואת הקן שלהם, יש להזריק חומר מיוחד עמוק לתוך האדמה ובמקביל לעשות שימוש בג'ל מיוחד אותו הטרמיטים מעבירים למלכה שלהם. הדברה נגד טרמיטים באופן שכזה עוזרת להשמיד את מלכת הטרמיטים, וכך נפסקת הפעילות של הקן.

     

    איך מדבירים חולדות?

    לרוב, מדבירים מקצועיים אינם ממליצים בהכרח על ביצוע הדברת חולדות בבאר יעקב. הדרך המועדפת על מדבירים היא לכידת החולדות והוצאה שלהן מהמבנה. הרעלת החולדה עלולה להסתיים בכך שהגופה לא תימצא, תרקיב ותסריח את כל הסביבה.

     

    הדברת פשפש המיטה בבאר יעקב ופתרון לבעיית הגירוד בלילה

    פשפש המיטה הוא אחד המזיקים היותר מטרידים. הוא אמנם איננו גורם לנזקים או למחלות, אבל הוא לא מניח למי שנמצא בסביבתו לישון בשקט. הוא עוקץ, מוצץ דם ומטריד. ריסוס נגד פשפשים הוא רק חלק מההדברה שצריכה להתבצע נגד המזיקים הללו. הטיפול המשולב יכלול שימוש בשואב אבק עוצמתי, קיטור ורק לאחר מכן יתבצע הריסוס. כל הפעולות הללו נדרשות על מנת להרוג את כל הדרגות של פשפשי המיטה ולא לתת להם להתפשט ולהתרבות.

     

    מה כוללים מחירי הדברה בבאר יעקב?

    מדבירים מקצועיים גובים עבור הדברה בבאר יעקב מחירים בהתאם לסוג המזיק, מספר החדרים בבית או במבנה הנגוע ומידת הקושי בביצוע ההדברה. בנוסף, מחירי הדברה עשויים להשתנות בהתאם לנתונים הספציפיים בשטח. המדביר יגיע למקום, יבדוק וילמד את הנתונים ורק לאחר מכן הוא יקבע את המחיר הנדרש עבור ההדברה. לדוגמה, ריסוס נגד פרעושים בבאר יעקב יעלה לכם הרבה פחות מהדברת טרמיטים – מדובר במזיקים שונים למידי ובשיטות הדברה שונות לחלוטין.

    כל דרך אחרת למתן הצעת מחיר עלולה לרמז על העדר מקצועיות. המדבירים של הדברה סנטר הם מיומנים שמכירים את העבודה וקובעים את המחיר בהתאם לנתונים בשטח. אם יש לכם עניין לבצע הדברה בבאר יעקב במהירות וביעילות, זה המקום הנכון עבורכם. צרו קשר כבר כעת והמדבירים של הדברה סנטר יחזרו אליכם בהקדם להמשך התהליך.

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח