ייעוץ חינם

055-970-5872

איך להרוג רימות זבובים

רימות זבובים למה הם באים ואיך הורגים אותם?

בכל בית שבו לא שומרים על ניקיון עלולות לצוץ רימות. הן מגיעות יחד עם הזבובים, מאחר שהן למעשה הצאצאים שלהם, ובהמשך יתפתחו בעצמן למעופפים כמוהם. המעגל הזה ימשיך לחזור על עצמו עד שתמצאו את מקור הרבייה של הזבובים ותטפלו בו, או עד שתצליחו להרחיק לחלוטין את המזיקים מביתכם. אנחנו בחברת הדברה סנטר מעוניינים לעזור לכם ללמוד כל מה שאפשר על החרקים האלה, לכן הכנו לכם את המדריך הבא, בו תוכלו ללמוד כיצד להרוג את הרימות לבד ולמה ומתי כדאי לכם להזמין הדברה מקצועית.

 

צריכים להיפטר מרימות זבובים דחוף?
הזמינו מדביר מהיום להיום דרכנו

לזיהוי רימות מידי דרך הווטצאפ לחצו כאן
חיסול הרימות שלא מפסיקות לחזור
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
שירות בפריסה ארצית רחבה

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
055-970-5872

איך להרוג רימות זבובים

איך להרוג רימות זבובים לבד?

יש כמה שיטות ביתיות שבעזרתן תוכלו לנסות להיפטר לבד מהרימות:

מלח: הרימות זקוקות למים כדי לשרוד, ומלח מייבש אותן. אם מצאתם רימות על הרצפה, פשוט שפכו עליהן כמויות גדולות של למלח, כמו על חשופיות, וכשהן מתות טאטאו אותן והיפטרו מהן.

אדמה דיאטומית: האבקה הזו יכולה להיפטר מרימות בשטיח למשל או בכל חפץ עם סיבים שבו מצאתם אותן. פזרו מספיק אבקה כך שתכסה את הרימות, והיא תייבש אותם כמו המלח. זהו חומר שבטוח לשימוש בבית עם חיות מחמד, והוא יכול לחסל גם פרעושים.

מים רותחים: קחו סיר גדול, הביאו בו מים לרתיחה ושפכו לתוך פח האשפה שבו מצאתם רימות. מומלץ לעשות זאת גם בצנרת, מאחר שייתכן שמגיעים זבובים גם משם.

חומץ: הרימות לא יכולות לחיות בסביבה חומצית, ותוכלו לרסס עליהן ישירות תערובת של מים וחומץ ביחס של 1:3 לטובת המים. תנו לתערובת הזו שעה ותראו שאחריה הרימות כולן מחוסלות.

 

מה באמת הורג רימות של זבובים לתמיד?

כל השיטות האלה אכן עוזרות ועובדות, אך הן רק מטפלות בתסמין אחד של בעיה גדולה יותר, והיא הזבובים שבמטבח שלכם. אם אתם באמת רוצים לחסל את כל הרימות ולוודא שלא יגיעו עוד חדשות, עליכם להדביר את הזבובים, ואת זה יכול לעשות רק מדביר מוסמך. אותו מדביר יטפל כמובן גם ברימות הקיימות, וזאת עם חומרים ידידותיים לסביבה שמאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

 

מתי חייב מדביר כדי לחסל את הרימות?

אם ניסיתם להרוג את הרימות בעצמכם ולא הצלחתם להשתלט על הנגיעות, זה סימן לכך שהמשימה הזו גדולה מדי עליכם. הרימות מגיעות בהמוניהן, ואם אתם רואים אותן מסתובבות לכם בבית ולא נמצאות כולן במקום אחד, זה כבר סימן לכך שהן מתכוננות להפוך לגולם ואז לזבוב בוגר. עליכם לטפל בבעיה הזו בזמן כדי למנוע את האפשרות הזו, ולא תצליחו לעולם לעשות את זה לבד ובשיטות ביתיות. עליכם להיעזר במדביר שיעשה זאת תוך זמן קצר וביעילות.

 

איך מדביר הורג רימות זבובים?

המדביר מרסס את כל השטח שבו נמצאו לא רק רימות, אלא גם זבובים, וזאת למעשה במטרה לפתור את הבעיה מהשורש שלה. הרימות עצמן הן לא הצרה שלכם, אלא הזבובים שמביאים אותן, והם אלו שבאמת נחשבים למזיקים. בנוסף לכך, המדביר יוכל לתת לכם טיפים ועצות שיעזרו לכם למנוע את הבעיה להבא.

 

רימות זבובים שחוזרים כל הזמן – מה עושים?

אם הזמנתם מדביר ואחרי זמן מה הרימות חזרו, זה סימן לכך שלא הקפדתם על אחת ההוראות שהוא נתן לכם.

כך תוודאו שהרימות לא יחזרו אחרי ההדברה:

1. זהו את מקור הנגיעות: המדביר כבר יוכל ליידע אתכם מה מושך את הזבובים ואת הרימות, וכך תדעו מה עליכם לנקות באופן קבוע – פח הזבל או הניקוז למשל.

2. שמרו על הניקיון: ככל שיהיו פחות אתרי רבייה שמושכים את הזבובים, כך יהיו לכם פחות רימות בבית, אם בכלל. דאגו לזרוק את הזבל לפני שהוא עולה על גדותיו, אחסנו מזון באריזות אטומות ובמקרר, והיפטרו מלכלוך, נוזלים ופירות רקובים מיד כשאתם רואים אותם.

3. הציבו מלכודות דבק: אם שום דבר לא עוזר והזבובים פשוט מרגישים כמו אורחים רצויים בית שלכם, הציבו מלכודות דבק שיימשכו אותם אליהם וילכדו אותם.

4. הזמינו הדברה תקופתית: המוצא האחרון שלכם הוא להזמין חברת הדברה מדי זמן מה – לפי תקופות הנגיעות החמורות. הוא יסייע לכם למנוע את האפשרות שיתפתחו בביתכם רימות ושיציפו אותו זבובים.

 

אתם שואלים – אנחנו עונים לכם בכיף!

איך הורגים רימות בצורה טבעית?

אדמה דיאטומית היא מינרל טבעי (סיליקה) שיכול לייבש את גופן של הרימות ובכך לחסל אותן. הוא בטוח לשימוש גם בסביבה שיש בה בעלי חיים כמו כלבים או חתולים.

איך הורגים רימות עם אקונומיקה?

ערבבו אקונומיקה עם מים ביחס של 1:10 לטובת המים. את התמיסה תוכלו לשפוך באתרי הרבייה שבהם מתפתחות רימות, למשל בצנרת, אך יש להיזהר כשמשתמשים בכימיקל עוצמתי שכזה.

איך מדביר הורג רימות?

מדביר מרסס את הרימות עם חומרים ירוקים שמאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה. יתכן שידביר גם באזורים נוספים פרט למקום שבו נמצאו הרימות כדי לחסל את הזבובים שהביאו אותן.

מתי צריך להזמין מדביר לטיפול ברימות?

כשהשיטות הביתיות לא עובדות או אם הרימות לא מפסיקות לחזור, עליכם להזמין מדביר.

נכתב על ידי
דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח