ייעוץ חינם

055-970-5872

חתול במכסה מנוע

חתול תקוע במכסה מנוע – חילוץ פרוותי

בימים הקרים של החורף, גם חתולי הרחוב הפרוותיים ביותר מחפשים מקום חם ומוגן לשהות בו. מה עושים אם יש חתול במכסה המנוע? איך בכלל אפשר לחלץ בשלום גור חתולים פחדן? כל מה שצריך לדעת על חילוץ חתולים ממכסה מנוע לפניכם.

 

צריכים לחלץ חתול במכסה מנוע?
שירותי חילוץ בזמינות מידית
הגעה מעכשיו לעכשיו לכל מקום
רישיון המשרד להגנת הסביבה
שירות בפריסה ארצית רחבה

לפרטים נוספים חייגו לטלפון:
055-970-5872

חתול תקוע במכסה מנוע

 

מה עושים אם יש חתול במכסה מנוע? עשה ואל תעשה

עשה אל תעשה
נותנים מכה קלה על הפגוש או מכסה המנוע ומחכים לראות אם יש תזוזה או לשמוע קולות של חתול מיילל.   בימים גשומים וקרים לא מתניעים את הרכב מיד, במיוחד אם הרכב חנה במשך מספר שעות.
מנסים לפתות את החתול או הגור לצאת מתוך המכסה ע"י קופסת טונה או אוכל בעל ריח חזק. לא מפחידים את החתול ולא גורמים לו להתחבא ולהיכנס עמוק יותר לחלקים הפנימיים של הרכב או מעל הגלגל.
אם לא מצליחים לחלץ את החתול מזמינים חברת הדברה שתסייע לכם לחלץ את החתול בשלום. לא נוסעים בשום מקרה כל עוד אתם יודעים שיש לכם חתול במכסה המנוע, גם אם אתם שומעים יללות באמצע הדרך.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    איך מחלצים חתול תקוע במכסה מנוע?

    מזון ומים – אם מדובר בגור חתולים שאיבד את אימו, הוא בטח יהיה רעב וצמא וללא יכולת לדאוג לעצמו. השתמשו בקופסת שימורים כמו טונה או מזון לגורים כדי לנסות לפתות את הגור לצאת בעצמו. הניחו את המזון מתחת לגלגלי הרכב בקרבת מכסה המנוע והתרחקו.

    קולות של אמא – ניתן להשתמש בסרטונים וקבצי שמע עם קולות של חתולים מייללים, אלו יגרמו לגור לחשוב שאימו בסביבה והוא יצא באופן עצמאי.

     

    מה עושים אם לא ניתן לחלץ את החתול?

    חתול זו חיה חששנית ועקשנית, ואם היא מסתתרת במכסה המנוע שלכם, כנראה שלא תצליחו לשכנע אותה לצאת בקלות, בעיקר אם היא נכנסה לשם מבחירה ועם בטן מלאה. מה עושים עם חתולים בוגרים שמנמנמים לכם במכסה המנוע? הזמינו חברת הדברה שזמינה 24 שעות ביממה כמו הדברה סנטר לחילוץ אפקטיבי ומהיר, כדי שתוכלו להמשיך בשגרת היום שלכם.

     

    למה לא כדאי לנסות לחלץ את החתול לבד?

    חתול זו חיה חשדנית והססנית שלא מתחברת במהירות לזרים, כך שבסביבה מאיימת כמו ברחוב סואן ורועש, היא תעדיף להתגונן כמה שיותר.

    אם אתם לא מבינים בחילוץ חתולים, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם שריטות או נשיכה כואבת, כי פעלתם בצורה שמתפרשת כאגרסיבית בעיני החתול.

    כך שבמקום לסכן את החתול ואת עצמכם מפני פגיעה ואפילו הידבקות במחלות, השאירו את המשימה למדביר מוסמך.

     

    למה חשוב לפנות בהקדם להרחקת חתולים?

    המנוע של הרכב נשאר חם למשך זמן ממושך יחסית, גם אם הרכב עומד. מעבר לזה הוא מספק מקום מוגן לחתול, כמו מאורה חשוכה ונסתרת בדיוק כמו שחתולים אוהבים.

    אם לא תזמינו מדביר להרחקת חתולים, החתול פשוט יבחר בכל ערב מחדש להסתתר במכסה המנוע שלכם, ובכל בוקר מחדש תמצאו את עצמכם מתעכבים או מאחרים כי יש לכם חתול במכסה המנוע.

    ברגע שהחתול יורחק באופן מקצועי, הוא ירגיש מאוים ויזכור לא לחזור בחזרה אל הרכב שלכם.

     

    כמה עולה חילוץ חתול במכסה מנוע?

    טווח מחירי החילוץ של חתול תקוע במכסה מנוע עלול להשתנות בהתאם למספר פרמטרים.

    באיזה שעה ובאיזה יום הזמנתם את המדביר, מה מידת הדחיפות שלכם, האם החתול מגיב בתוקפנות או שמדובר בגור חששן במיוחד? האם יש צורך להעביר את החתול להמשך טיפול וטרינרי או עירוני למטרת סירוס?

    טווח המחירים הממוצע נע בין 300-800 ₪ בהתאם למורכבות החילוץ. בכל מקרה חשוב לזכור שלא כל חתול מסוגל או רוצה לצאת ממכסה המנוע בעצמו, לכן זוהי משימה מורכבת הדורשת רגישות, סבלנות וכמובן ניסיון.

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח