ייעוץ חינם

055-970-5872

טרמיטים הדברה עצמית

טרמיטים הדברה עצמית – האם זה אפשרי?

זה מצב די שכיח לגלות טרמיטים בבית, או לפחות לגלות את הנזקים הרבים שהם משאירים מאחוריהם. ככל שתזניחו ולא תטפלו במצב, כך גם כמות הנזקים צפויה להתגבר, ואתם לא תאהבו את זה.

האם אפשר להדביר טרמיטים באופן עצמי? מה צריך לעשות שמגלים טרמיטים בבית ולמה כדאי להזמין מדביר מקצועי? מצאו את כל התשובות אצלנו.

 

האם אפשר להדביר טרמיטים לבד?
שלחו לנו תמונה לזיהוי המזיק – לחצו כאן
טיפול בכל סוגי הטרמיטים בריהוט מעץ, במשקוף…
רישיון המשרד להגנת הסביבה
שירות בפריסה ארצית רחבה

 

להזמנת שירותי הדברה חייגו לטלפון:
055-970-5872

טרמיטים הדברה עצמית

 

מה עושים אם מוצאים טרמיטים בבית? כך תפעלו שלב אחר שלב

אל תנסו לרסס בעצמכם – חומרי ההדברה שיש לנו בבית המיועדים להדברת חרקים כמו ג'וקים ונמלים אינם מתאימים נגד טרמיטים, כך שסתם תרססו חומר ריסוס ברחבי הבית ולא תשיגו את המטרה.

זיהוי סוג הטרמיט – רוב הסיכויים שלא תצליחו לזהות באיזה סוג טרמיט מדובר, ומה שיטת ההדברה המתאימה לו ביותר. כדאי לצלם את החרק מקרוב בצורה ברורה, ואם אין לכם אפשרות כזאת, אספו דגימות שהשאיר אחריו כמו כנפיים שבורות ושקופות.

הזמינו מדביר מקצועי – עכשיו שיש לכם תמונה או מזכרת מהטרמיט, מומלץ להזמין מדביר מקצועי ומנוסה בתחום. לאחר בדיקה יסודית המדביר יבחר בחומרי הדברה ושיטת ההדברה המתאימים ביותר, ויבצע בדיקה יסודית ברחבי הבית.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    להדביר לבד? אלו הסיבות שלא תצליחו לבצע הדברה עצמית לטרמיטים

    חוסר ניסיון וידע – כדי להדביר טרמיטים צריך להיות מומחה בתחום, להבין את אופי ודרך ההתנהגות שלהם, ולהתאים את שיטת ההדברה בהתאם למצב בשטח.

    זיהוי טרמיטים – יש מספר סוגים שונים של טרמיטים בבתים, כאשר לכל סוג יש לנקוט בשיטת הדברה אחרת, כדי למקסם את רמת היעילות.

    שימוש בחומרים כימיקלים – אסור להשתמש בחומרי הדברה כימיקליים ללא אישור וללא רישיון של המשרד להגנת הסביבה, זה גם עבירה על החוק וגם אתם עלולים לגרום לנזקים.

    הטיפול חייב להיות יסודי – הטרמיטים שראיתם לנגד עיניכם זו רק טיפה בים של טרמיטים. כדי לחסל את כל הטרמיטים אתם חייבים לעשות טיפול יסודי, וזה כולל הגעה לכל המושבות הנסתרות במעמקי הבית.

     

    אל תנסו זאת בעצמכם – מה קורה אם תנסו להדביר טרמיטים לבד?

    פגיעה במבנה וברהיטים – שימוש בחומרי הדברה שאינם מתאימים, או שימוש בחומרים כימיקליים שיש לנו בבית כמו אקונומיקה יכולים לפגוע ביסודות הבית וברהיטים, ולגרום לנזקים בלתי הפיכים.

    פגיעה בסביבה – שימוש לא נכון בחומרי הדברה, שימוש מופרז או מינונים לא נכונים עלולים לפגוע בכם, בכל הנפשות בבית ובסביבה עצמה.

    בזבוז זמן – כל עוד אתם לא יודעים כיצד לטפל בטרמיטים שחיים במושבות ומכילים עשרות אלפי פריטים, אתם מבזבזים זמן ואנרגיה ופועלים לשווא.

     

    הדברת טרמיטים עם מדביר מקצועי ומוסמך – למה זה כל כך חשוב?

    הטרמיטים הם חרקים שחיים במושבות במקומות נסתרים בבית, מתרבים במהירות וגורמים לנזקים רבים שיכאבו לכם בכיס. כדי להיפטר מטרמיטים בצורה יעילה חייבים להשתמש בשיטות הדברה מתוחכמות ומתאימות למצב, ורק מדביר מורשה יכול לבצע זאת. חברת הדברה סנטר מציעה שירות הדברה נגד טרמיטים בשילוב מנצח של שלושה שלבים: איתור וזיהוי סוג הטרמיט, איתור וזיהוי המקומות שבהם נמצאים המזיקים, ושימוש בשיטת ההדברה המתאימה ביותר.

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח