ייעוץ חינם

055-970-5872

ריסוס לפני אירוע

ריסוס לפני אירוע והגנה על האורחים מפני המזיקים

עריכת אירוע תחת כיפת השמים היא ללא ספק אטרקציה בפני עצמה. עם זאת, אירוע מהסוג הזה דורש הכנה מדוקדקת וכן קבלת אישורים מתאימים, אם לא מדובר במתחם מסודר שבו נערך האירוע. במהלך האירוע עלולים יתושים, זבובים, חרקים ומזיקים למיניהם להפריע לאורחים ולגרום להם עוגמת נפש.

לפיכך ריסוס לפני אירוע שמתבצע בצורה מקצועית על ידי מדבירים מיומנים הוא הפתרון הנכון. המדבירים של הדברה סנטר מתמחים בביצוע ריסוס והדברה לפני עריכת אירוע תחת כיפת השמים.

מהן הבעיות העיקריות בעריכת אירוע תחת כיפת השמים? מתי צריך לבצע הדברה או פעולה מונעת אחרת לפני האירוע? על מה חשוב להקפיד כשמבצעים הדברה כזאת? גלו כבר עכשיו!

 

ריסוס נגד מזיקים וחרקים לפני אירועים
לייעוץ בווצאפ בחינם לחצו כאן
ריסוס עם חומרי הדברה ירוקים ובטוחים
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
הכנה של חצר לאירוע – חיסול מלא של מזיקים

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
055-970-5872

ריסוס לפני אירוע בגן אירועים או בחצר

למה חשוב לבצע ריסוס לפני אירועים?

עריכת אירוע בשטח פתוח תחת כיפת השמים דורשת התארגנות מקצועית מאד. חשוב לארגן היטב את סביבת האירוע, לארגן את ההכנה וההגשה של המנות שהוכנו לכבוד האירוע ולבדוק שיש בשטח את כל המתקנים שיהפכו אותו לאטרקציה אמיתית. הדברה לאירוע היא אחד הדברים החשובים ביותר שיש לתת עליו את הדעת. הריסוס צריך להתבצע בצורה מקצועית במתחם האירוע ובסביבה הקרובה. זאת, כדי להפחית ככל שניתן את סכנת העקיצות מיתושים וחרקים אחרים. שהייה תחת כיפת השמים יכולה להיות חוויה אמיתית, אבל עלולה להפוך לסבל מתמשך בעיקר לאורחים שהם רגישים באופן מיוחד לעקיצות של יתושים וחרקים. ריסוס מקצועי פותר את הבעיה בקלות.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    מתי צריכה להתבצע הדברה לפני אירוע?

    עריכת אירוע דורשת הכנות מרובות ותזמון מדויק בין כל השלבים. ביצוע הדברה לפני אירוע צריכה להשתלב היטב במהלך העניינים. תחילה צריך לקבוע את גודל השטח שבו תתבצע ההדברה. בשלב הבא יש לבצע הדברה וריסוס יעילים, שימנעו את הנוכחות של התיקנים, הזבובים והיתושים לכל הפחות למשך זמן האירוע. מדבירים מקצועיים יודעים לתזמן את ההדברה. בנוסף, הם עושים שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה ולבני אדם, במטרה למנוע בעיות מיותרות בזמן האירוע עצמו.

     

    על מה חשוב להקפיד כשמבצעים ריסוס לפני אירוע?

    כשמבצעים הדברה לפני שעורכים התכנסות או אירוע כל שהוא, חשוב להקפיד על שלושה דברים:

    1. שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה שיעשו את העבודה מצד אחד אבל לא יורגשו על ידי האורחים מצד שני.

    2. חשוב לעשות הדברה במקומות שבהם מתפתחים בדרך כלל אותם חרקים – מקווי מים עומדים, מתחת לשיחים ועוד.

    3. חייבים לבצע את הפעולות הנדרשות בשטח שההיקף שלו ימנע את הגעת המזיקים לאזור האירוע בזמן שהוא נערך.

     

    איפה מזמינים הדברה לפני שעורכים אירוע?

    אם אתם עורכים אירוע תחת כיפת השמים, אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת והמדבירים המקצועיים של הדברה סנטר יחזרו אליכם בהקדם. הם יבצעו את עבודת ההדברה ביעילות ויאפשרו לאירוע שלכם להתנהל על הצד הטוב ביותר וללא הפרעות.