ייעוץ חינם

055-970-5872

הדברה למפעלי מזון

הדברה למפעלי מזון – שירות בפריסה ארצית רחבה

אילו מזיקים יש במפעלי מזון, איך מדבירים במפעלי מזון וכמה עולה הדברה למפעלי מזון? כאן תמצאו את כל התשובות.

על אף שמפעלי מזון עובדים כיום ברובם בעזרת מכונות אוטומטיות, יש פעולה אחת שאי אפשר להשאיר לרובוטים, והיא הדברה. בעיית המזיקים היא חמורה מאוד במפעלי מזון, שכן יש בהם את כל הגורמים שמושכים חרקים ומכרסמים, ואם אכן ישנה בעיה שכזו שנחשפת לציבור, הדבר עלול להוות פגיעה חמורה בשם של היצרן. לכן אין לעכב הדברה למפעלי מזון כשזה נדרש, ולמזלכם אנחנו בחברת הדברה סנטר זמינים עבורכם בכל יום ובכל שעה לצורך הדברה. אנחנו גם מתגאים במחירים זולים ומשתלמים, ומספקים שירותי ניטור וכן הדברה מכל הסוגים הנדרשים – כולל ריסוס, ערפול ואיוד – עם הרישיונות המתאימים מטעם המשרד להגנת הסיבה. הרימו אלינו טלפון וקבלו כבר עכשיו הצעת מחיר משתלמת.

 

הדברה למפעלי מזון מהיום להיום
הדברה במגוון שיטות יעילות כולל ריסוס וערפול
חזרה מהירה לשגרת העבודה לאחר הריסוס
אחריות על כל הדברה בכתב!
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
שירות בפריסה ארצית רחבה

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
055-970-5872

הדברה למפעל מזון

אילו מזיקים נפוצים במפעלי מזון?

כל יצור חי דורש מזון כדי לחיות, ועקב כך, המזיקים שמגיעים למפעלי מזון הם לא תמיד שונים מאלו שתמצאו בבתים, כמו למשל זבובים, נמלים או ג'וקים. עם זאת, יש מזיקים שייחודיים למפעלי מזון, כמו חדקונית האורז, חיפושית הקמח, שחרורית הקמח ועוד… כמובן שגם מכרסמים יכולים להימצא במפעל מזון, שם הם עלולים להטיל את מימיהם ולהשאיר את הצואה שלהם, מה שפוגע כמובן במוצרי המזון המיוצרים במפעל. הדברה למפעל מזון מצריכה ידע נרחב בכל אחד מהמזיקים האלה ואחרים, וכן בטיפול הנדרש להם – היכן לאתר אותם, כיצד לבצע הדברת מזיקים ומה לעשות עם המזון הנגוע.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    איך מתבצעת הדברת מפעלי מזון?

    ההדברה צריכה להיעשות בכפוף להנחיות של משרד הבריאות, ומי שמבצע את ההדברה נדרש להיות בעל רישיון מתאים. באזורים מסוימים במפעלי מזון, כמו למשל באזור פס הייצור, ניתן לבצע ריסוס, אולם יש לעצור את העבודה המתרחשת שם למשך מספר ימים. באזורים אחרים צריך להימנע מריסוס לחלוטין, שכן הוא יפגע בתוצרי המפעל. כך לדוגמה במחסני אחסון המזון יתבצע ערפול או איוד, בהתאם לסוג המזיק שאותו מדבירים, ולעיתים ניתן להיעזר גם במלכודות.

     

    כמה עולה הדברה במפעלי מזון?

    אמנם הדברה למפעל נשמעת כמו תהליך יקר, אך אנחנו מודעים לכך שתספגו נזק כלכלי רק מפאת העובדה שצריך לעצור בו את העבודה. לכן איננו נוטים לגבות ממפעלים מחירים יקרים על הדברה, ואנחנו למעשה דואגים לכם למחירים הזולים ביותר בארץ לכל סוגי ההדברות. רק אצלנו ניתן להדביר מפעל בעלות של 300-850 ₪, ואם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר מדויקת לפי המזיקים שנמצאים במפעל שלכם, תוכלו ליצור איתנו קשר כבר עכשיו ותקבלו אותה בטלפון. אם צריך נגיע לבחון את המזיקים בעצמנו כדי לקבוע את אסטרטגיית ההדברה באופן היעיל והנכון ביותר, ואנחנו מבטיחים לכם שתוך זמן קצר תוכלו להחזיר את המפעל לקדמותו – ללא המזיקים שפקדו אותו.

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח