ייעוץ חינם

055-970-5872

נמלים עם כנפיים

הדברת נמלים עם כנפיים במחיר משתלם – מהיום להיום

למה לפתע הופיעו אצלכם נמלים עם כנפיים, האם יכול להיות שמדובר בכלל בטרמיטים, איך להבריח אותן מהבית, כיצד מדביר יכול להציל אתכם מפניהן, כמה עולה ההדברה ואיך למנוע את הופעתן להבא? כל התשובות מחכות לכם כאן.

נמלה מעופפת נראית כמו גרסה מתקדמת ומפחידה יותר של הנמלה הרגילה שמתהלכת על הקרקע. אך למעשה לא מדובר במוטציה אבולוציונית מיוחדת, אלא בסך הכל בנמלה רגילה שנכנסה לתקופת הרבייה שלה. ובכל זאת, היא בהחלט מפחידה יותר, ובצדק, מכיוון שכשאתם רואים נמלים עם כנפיים זה לא רק מטרד שמרחף מעל ראשכם – תרתי משמע – אלא זה גם סימן לכך שהולכים להיות בסביבתכם הרבה מאוד קני נמלים חדשים. לכן מומלץ מאוד להדביר את הנמלים האלה עוד לפני שזה קורה, ודרך חברת הדברה סנטר תקבלו הצעת מחיר משתלמת וזולה לכך. הטלפון שלנו זמין לכם בכל שעה ובכל יום – גם בסופי שבוע – אז רק התקשרו אלינו, ספרו לנו איפה אתם נמצאים ונגיע אליכם להדברה מידית. אנחנו עובדים בפריסה ארצית רחבה.

 

הזמינו הדברת נמלים מעופפות עם כנפיים
הדברה נגד נמלה מכונפת מחיר החל מ-250 ש"ח
ריסוס בבית, בגינה ובעסק גם בקיץ וגם אחרי הגשם
מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
שירות בפריסה ארצית רחבה

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
055-970-5872

הדברת נמלים עם כנפיים

האם נמלה מעופפת עוקצת ולמה היא הגיע אלי בקיץ?

המראה הזה של נמלים מכונפות הוא למעשה תופעה שנקראת "מעוף הכלולות", שזה שלב בהתרבותם של חרקים רבים, ביניהם גם טרמיטים ומינים שונים של דבורים. במהלך התעופה שלהן, הנמלים מזדווגות עם זכרים, ולאחר מכן נוחתות באדמה כדי להקים לעצמן מושבה כמלכות. כדי שכל זה יקרה, צריכים להיות תנאים שמתאימים לכך, והם קיימים אך ורק בעונת הקיץ, בה חם ולח מספיק כדי לאפשר את הרבייה הזו. מסיבה זו אתם תראו בעיקר נמלים מעופפות בקיץ, בין החודשים יולי-אוגוסט. חשוב לציין כי נמלה עם כנפיים עוקצת, אמנם עקיצה לא כואבת במיוחד אך לאנשים רגישים ובעיקר לילדים זה יכול להכאיב.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    נמלים מעופפות בבית או וטרמיטים איך מבדילים?

    מה יכול להיות מפחיד יותר מנמלים מעופפות? טרמיטים מעופפים – ומי שנתקל בבעיה שכזו יודע בדיוק על מה אנחנו מדברים. הטרמיטים המעופפים יוצאים בדרך כלל מהמשקופים בהמוניהם, והם למעשה מעידים על כך שהעץ שבבית שלכם כבר מפורר ומחורר לחלוטין מבפנים. אז איך לזהות באיזה מזיק מדובר? אם אלו הן נמלים קטנות עם כנפיים באורך זהה ומחושים ישרים לחלוטין, אלו הם למעשה טרמיטים. לעומת זאת אם אלו הם חרקים מעופפים עם כנפיים שאינן זהות בגודלן ושיש להם מחושים מעוקלים, אלו הן נמלים.

    סימן זיהוי נוסף יכול להיות צבע המזיק, כשהטרמיטים הם בצבע לבן, צהוב או חום בהיר. שימו לב שאין להתבלבל בינם לבין נמלים אדומות עם כנפיים, שגם להן יש צבע בהיר יותר מאשר לנמלים השחורות המוכרות, אולם עדיין הוא כהה ביחס לגוון של הטרמיטים. כך או כך, הן במקרה של נמלים והן במקרה של טרמיטים, מדובר במעוף כלולות, כלומר חובה לבצע הדברת מזיקים לפני שהם מקימים קנים חדשים ונוספים בסביבתכם.

     

    איך להבריח נמלים עם כנפיים בבית?

    לא משנה איפה אתם גרים בארץ, אנחנו יכולים להיות אצלכם תוך פחות משעה. אך אם אתם מעוניינים לעשות דבר מה נגד נמלים עם כנפיים עוד לפני שנגיע, תוכלו לנסות לשאוב אותן עם שואב אבק. אם זה מתברר לכם כקשה מדי, רססו אותן עם תרסיס שעשוי ממים וסבון כלים ביחס של 1:2 לטובת המים, והוסיפו לו כמה טיפות של שמן מנטה. הסבון ייבש את גופן של הנמלים ויקשה עליהן להתעופף, ושמן המנטה יחנוק אותן. אם למשל אתם רואים נמלים עם כנפיים בקיר שעומדות ולא מתעופפות, תוכלו להדביר אותן בשיטה שכזו, אך ספק שתצליחו לטפל כך בכל הנמלים המעופפות. זה יעזור רק להקל מעט על הבעיה עד שיגיע מדביר מקצועי שיבצע הדברת נמלים מקצועית ויציל אתכם מהן.

     

    מה עושים נגד נמלים מעופפות בקיץ?

    מכיוון שהנמלים מתעופפות באוויר ולא מתהלכות על הרצפה, קשה מאוד לרסס אותן ולפגוע בכולן עם חומר ההדברה. לכן ריסוס נמלים מעופפות יעשה רק אחרי שהמדביר יישם חומר שמושך את המזיקים למקום אחד וגורם להן להתאגד בו. כשכל הנמלים יהיו מקובצות יחדיו, יהיה הרבה יותר קל לרסס אותן, וזה ייעשה עם חומר הדברה שמיועד לטיפול בנמלים, כמו למשל פרמנונה 250, שמכיל פרמתרין ופיפרוניל בוטוקסיד.

    דרך נוספת להדביר נמלה עם כנפיים היא בעזרת פיתיונות ג'ל, שאמנם עובדים לאט יותר, אך נחשבים ליעילים מאוד. הפיתיונות האלה יסייעו גם לחסל את הקן הפעיל, כשהנמלים הפועלות שעדיין מתהלכות על הרצפה יאכילו את המלכה שלהן בפיתיון, וכשהיא תמות כל הקן יפסיק לתפקד.

     

    כמה עולה להדביר את הנמלים האלה?

    למרבה ההפתעה, על אף שמדובר במצב מפחיד ומאיים, הדברת מעופפים בבית היא בדרך כלל זולה מאוד. אצלנו תזכו למחיר משתלם שנע בין 250-500 ₪, בהתאם לגודל הבית שלכם וכמות הנמלים המעופפות בו. כך שאם בכל זאת נמלים מכונפות הצליחו להקים קן בסביבתכם, אנחנו נחזור להדביר אותו ולסייע לכם להיפטר מהן בחינם.

     

    איך למנוע הופעה של נמלים מעופפות בבית אחרי הגשם?

    הדרך היחידה והיעילה למנוע את הופעתן של הנמלים האלה היא על ידי הדברת הקן שלהן עוד לפני שהן יגיעו למצב של רבייה. לוקח כמה שנים עד שקן נמלים מתמלא בפרטים ועד שהמלכה מתחילה להוליד נמלים מלכות וזכרים שירבו אותן, לכן אם ראיתם נמלים מתהלכות בביתכם, אל תתעלמו מהן וכן הזמינו הדברה בזמן – אפילו אם הן לא מפריעות לכם כרגע. אם לא תטפלו בקן, יגיע זמן שבו יופיעו בביתכם נמלים עם כנפיים אחרי הגשם, ואז תתמודדו עם צרה אמיתית.

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח