ייעוץ חינם

055-970-5872

אקונומיקה נגד טרמיטים

אקונומיקה נגד טרמיטים – זה באמת עוזר?

אקונומיקה זהו נוזל שימושי שנמצא בכל בית, ומספק לנו שלל פתרונות מבריקים בעיקר בתחום הניקיון. אך האם הוא באמת יעיל להשמדת טרמיטים בבית?

טרמיטים זו תופעה מציקה ומזיקה, אך שימוש לא אחראי בחומרים מבוססי כימיקליים עלול לגרום ליותר נזק מאשר להביא תועלת. האם כדאי להשתמש באקונומיקה להדברת הטרמיטים, ואיך אפשר להיפטר מהם? בדקו במאמר שלנו.

 

האם אפשר להיפטר מטרמיטים באמצעות אקונומיקה?
שאלו מומחה לטיפול בטרמיטים – לחצו כאן
השמדת קן טרמיטים בשיטות הדברה מתקדמות

למעלה מ-15 שנות ניסיון בהדברת טרמיטים
רישיון המשרד להגנת הסביבה
עובדים בכל הארץ

 

להזמנת הדברה דחופה חייגו לטלפון:
055-970-5872

אקונומיקה נגד טרמיטים

 

האם אקונומיקה יעילה לטרמיטים? 3 דברים שכדאי לדעת

1. לא ניתן להגיע לכולם – טרמיטים מעדיפים לחיות בסביבה לחה ונסתרת, כך שהסיכוי שתצליחו להגיע למקום המסתור שלהם, ובעיקר למושבה כולה, הוא קלוש.

2. מסוכן לבית ולסביבה – שימוש בחומר האקונומיקה מכל סיבה שהיא חייב להיעשות בצורה מבוקרת. למרות הרצון העז לחסל את הטרמיטים, אתם עלולים לסכן את עצמכם, את שאר דיירי הבית ואת מבנה הבית.

3. מינון גבוה – מאחר וטרמיטים נמצאים מתחת לרצפות ובאדמה, עליכם להחדיר כמות גדולה של אקונומיקה. חריגה מהמינון המומלץ תגרום לריח חזק בבית, לגירויים בעיניים ותחושות לא נעימות נוספות.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    מה עושה האקונומיקה לטרמיטים? האם היא באמת יעילה?

    אקונומיקה בצורה ישירה – אם תתיזו אקונומיקה על כל יצור חי או צומח, סביר להניח שתפגעו בו. החומר הפעיל באקונומיקה רעיל ומסוכן, בעיקר אם מגיע בצורה ישירה ובכמות גדולה.

    חיסול מושבת הטרמיטים – גם אם תצליחו לפגוע במספר טרמיטים באזור הנגלה לעין, רוב הטרמיטים חיים במושבה בתוך החלקים הפנימיים של הבית או הרהיט, כך שלא תצליחו להגיע אליהם עם החומר.

    רמת היעילות – אקונומיקה לא תוכננה לפגוע בטרמיטים, כך שרמת היעילות היא קטנה, כמו גם בחיסול הטרמיטים שאינם גלויים לעין. בנוסף, האקונומיקה אינה מיועדת לחדור לתוך חומרים כמו עץ, רצפה, קיר או משקוף.

     

    5 סיבות שבגללן אקונומיקה לא יכולה לפתור בעיית טרמיטים

    1. חומר מתאדה – האקונומיקה זהו נוזל שמתייבש ומתאדה במהירות. כך שגם אם החומר פעיל ואפקטיבי, זה לא יחזיק לזמן רב.

    2. חומר שאינו מחלחל – האקונומיקה אינה יכולה להגיע למקומות המסתור שבהם חיים הטרמיטים. אם המושבה מתקיימת במעמקי העץ או הרצפה, לאקונומיקה אין סיכוי לחדור ולהגיע עד לשם.

    3. אינו פוגע במושבה – החומר יכול לפגוע בטרמיטים רק בצורה ישירה, כך שכל מושבת הטרמיטים, המכילה אלפים ואף עשרות אלפי פריטים, אינה נפגעת כלל.

    4. מגדילה את הנזק – שימוש באקונומיקה באופן מופרז עלול לגרום לנזקים נוספים, כמו לפגוע ברהיטים מעץ, לגרום לכתמים קשים ולפגוע במבנה.

    5. פוגעת בסביבה – החומר המצוי באקונומיקה מתאים לשימוש במינונים קטנים ולא להשמדת כמות גדולה של מזיקים. שימוש מופרז בחומר עלול לגרום לנזקים בריאותיים לאדם כמו שאיפת אדים, גירויים ופגיעה בסביבה כולה.

     

    מה הדרך הטובה ביותר להיפטר מהטרמיטים? כך עושים זאת בדרך מקצועית

    הזמינו מדביר מוסמך – חברת הדברה סנטר מנוסה בהדברת טרמיטים בהצלחה, כך שתוכלו לקבל ייעוץ והכוונה, כולל פתרונות הדברה יעילים.

    בצעו בדיקה יסודית – כדאי להזמין בדיקה יסודית של כל מבנה הבית מחברת הדברה שאפשר לסמוך עליה, כי יש סיכוי שיש לכם מושבות נוספות של טרמיטים.

    הדברה מקצועית – המדביר יקבע על פי המצב בשטח באיזו שיטת הדברה כדאי להשתמש, בכמה מושבות מדובר ומה מיקומם.

    ניטור ובדיקה – גם לאחר ביצוע ההדברה המקצועית כדאי לבצע בדיקה וניטור נוסף כדי להעריך את המצב בשטח לאחר מספר חודשים.

    עצות מקצועיות – המדביר ידאג להעביר לכם טיפים ועצות מעשיות שיעזרו לכם לשמור על בית נקי מטרמיטים בעתיד, כמו הרחקת פסולת שעשויה מעץ, ניקיון סביב שטח המבנה ותיקון נזילות מים.

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח