ייעוץ חינם

055-970-5872

מה הורג טרמיטים

מה הורג טרמיטים – הדרכים והשיטות שבאמת עובדות

הצעד הראשון של כל אחד בהיתקלות עם מזיקים הוא ניסיון הדברה עצמאי, אך האם אפשר להדביר את הטרמיטים בלי עזרת מדביר מקצועי, ואם כן, איך כדאי לעשות את זה? בואו לגלות מה הורג טרמיטים!

החיים יכולים להביא איתם הרבה הפתעות, וביניהן יש הפתעה אחת לא צפויה שאף אחד לא רוצה לקבל, והיא מכת טרמיטים בבית או בגינה. הטרמיטים הורסים לחלוטין כל פיסת עץ שנמצאת בדרכם, ואם לא תטפלו בבעיה בהקדם, אתם תמצאו את עצמכם עם נזקים בשווי אלפי שקלים ואף הרבה יותר. כדי להיפטר מהם אתם קודם כל צריכים להבין מה הורג טרמיטים ואיך כל חומר משפיע עליהם, ואנחנו בחברת הדברה סנטר החלטנו לערוך לכם את המדריך הבא, שיראה לכם איך באמת מחסלים טרמיטים.

 

מה מחסל טרמיטים עם 100% הצלחה?
פנו אלינו בווצאפ – מומחים להדברת טרמיטים
שימוש בחומרי הדברה מאושרים
אחריות על כל הדברה בכתב

מדביר עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
שירות בפריסה ארצית רחבה

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
055-970-5872

מה הורג טרמיטים

מה הורג טרמיטים ובאילו חומרים כדאי להשתמש?

המשרד להגנת הסביבה אינו מאשר שום תכשיר הדברה תעשייתי לשימוש ביתי נגד טרמיטים וללא רישיון הדברה. עם זאת, כן יש חומרים טבעיים שביכולתכם להשתמש בהם כדי לצמצם את רמת הנזקים שהחרקים האלה עושים, ותאמינו או לא – חלקם נמצאים במטבח שלכם. שימו לב כי מדובר בשיטה שבסך הכל תעזור לכם קצת לצמצם את הנזק, אך בכל מקרה תצטרכו להזמין הדברה בהקדם האפשרי.

אז מה הורג טרמיטים ויש לכל אחד בבית? פלפל קאיין למשל הוא אחד הסיוטים הגדולים ביותר של טרמיטים, כשהוא הורג אותם באופן טבעי על ידי פגיעה במערכת העצבים שלהם. אם מדובר באזור בעייתי קטן, פזרו בו בנדיבות פלפל קאיין עד שתפסיקו לראות שם טרמיטים.

 

    לקבלת הצעת מחיר
    והדברה ייעוץ בחינם

     

    האם K300 הורג טרמיטים?

    K300 מכיל מספר כימיקלים שמיועדים להדברה:

    Prallethrin: פירתרואיד שמיועד בעיקר לחיסול יתושים, עכבישים וצרעות.

    Lambda – Cyhalothrin: פירתרואיד שמיועד בעיקר לחיסול נמלים, חיפושיות, כנימות, ג׳וקים, פרעושים, זבובים, יתושים וקרציות.

    Pipronyl Butoxide: חומר שמחזק את השפעתם של חומרי ההדברה האחרים שבתרסיס.

    אף לא אחד מהחומרים האלה מיועד לחיסול טרמיטים, ועל כן ריסוס עם K300 לא יסייע לכם להיפטר מהמזיקים האלה.

     

    חיסול טרמיטים

     

    איך להרוג טרמיטים בגינה ללא נזק לצמחים?

    בדרך כלל קל הרבה יותר להדביר באופן ביתי טרמיטים בגינה מאשר בתוך הבית, וזאת על אף שמדובר בשטח נרחב וגדול. אם מזהים את האזורים הממוקדים שבהם פועלים הטרמיטים, אפשר לסלק אותם מהם ביעילות בעזרת שלל חומרים, כמו חומצה בורית, אותה בסך הכול צריך לפזר על השטח הבעייתי.

    רוצים לדעת איך הורגים טרמיטים בחצר בשיטה נוספת? ניתן להשתמש באותו האופן גם באדמה דיאטומית, והפתרון הזה אף מומלץ עבורכם יותר אם אתם מגדלים בעלי חיים שמסתובבים בגינה. האבקה הזו היא בעלת מבנה חלקיקי חד שחותך את גופם של הטרמיטים, ומאחר שהיא סופחת נוזלים, היא גורמת ללחות לצאת מגופם של הטרמיטים ובכך לא מאפשרת להם לשרוד. החומר הזה כה ידידותי לאדם ולבעלי חיים, שלמעשה ניתן להשתמש בו גם בתוך הבית במידת הצורך בלי שום חשש.

     

    האם אפשר להרוג טרמיטים עם ספריי ביתי?

    התשובה היא כן – אפשר להרוג את הטרמיטים עם תרסיסים ביתיים, ויש לא מעט שאתם יכולים להכין בעצמכם עם חומרים שכבר יש לכם בבית. עם זאת, חשוב לציין שלא משנה כמה תרססו ועם איזה חומר, לעולם לא תוכלו לחסל את הטרמיטים שנמצאים מאחורי הקירות, מתחת לרצפה ובתוך העץ עצמו. הריסוס מחסל אך ורק את הטרמיטים שמעל לפני השטח, והם אחוז קטן מאלו שאינכם יכולים לראות.

     

    איך להכין תרסיס קוטל טרמיטים?

    אנחנו ממליצים על 2 התרסיסים הביתיים הבאים:

    1. תרסיס שמן נים – כששמן הנים מגיע לקיבה של הטרמיטים הוא גורם להם לשכוח לאכול ולהתרבות, מה שמוביל אותם למוות בטוח, והוא גם מרחיק אותם בעזרת הריח שלו, כך שהוא יעיל הן להדברה והן להרחקה. כדי להכין את התרסיס ערבבו 5 מ"ל שמן נים עם 2 מ"ל סבון נוזלי ו-1 ליטר מים. ודאו שאתם קודם כל מכניסים את הסבון, ורק אז מערבבים לתוכו את שמן הנים. השתמשו בתרסיס מיד אחרי ההכנה, מכיוון שהחומרים הפעילים שבו יתפרקו אחרי כ-8 שעות.

    2. תרסיס חומץ לבן ולימון – אם יש חומר נגד טרמיטים שעובד בלי כישלון בצורת תרסיס, זה החומץ. סחטו 2 לימונים וערבבו את המיץ שלהם עם חצי כוס חומץ. העבירו את התערובת לבקבוק תרסיס ורססו על אדמת הגינה, מבנים מעץ (גדר או מחסן) וכל חריץ בקירות של הבית שלכם. עליכם לחזור על התהליך לאורך מספר ימים עד שתראו שהטרמיטים נעלמים.

     

    חומרים נוספים שיכולים להרוג טרמיטים

    שמן ציפורן: השמן הזה פחות יעיל משמן נים, אך אפשר להשתמש בו במקום בשמן נים בתרסיס. כל מה שצריך לעשות זה לערבב 3 טיפות של שמן ציפורן עם חצי כוס מים ולרסס באזור שבו מצאתם טרמיטים.

    שמן תפוזים: השמן הזה מכיל חומר שנקרא D-limonene, שגם הוא יכול לחסל טרמיטים.

    וזלין / אלוורה: הפנול שבווזלין יכול לחנוק את הטרמיטים, ואת אותה השפעה ניתן להשיג גם עם ג׳ל אלוורה. פשוט צריך למרוח אותם באזורים שבהם מצאתם טרמיטים.

    מלח: אם אין לכם שום חומר אחר שהצענו עד כה, בטוח יש לכם מלח בבית, ותוכלו להכין תרסיס של מי מלח ולרסס את הטרמיטים בעזרתו.

     

    האם אפשר לחסל טרמיטים עם חום?

    אפשר לחסל מזיקים רבים בעזרת חום, ובפרט עם קיטור. הטרמיטים מתים בחום של 55 מעלות, ואילו קיטור יוצר חום של מינימום 200 מעלות, כך שהוא בחלט יכול לחסל את הטרמיטים. הימנעו מלנסות לשפוך מים רותחים על הטרמיטים, מכיוון שזה יגרום לרטיבות בעץ, מה שבסופו של דבר ימשוך אליו טרמיטים נוספים ואף יגרום לו להירקב.

     

    איך להיפטר מטרמיטים בבית לטווח ארוך?

    אם קן הטרמיטים לא נמצא ישירות מתחת לבית שלכם, יכול מאוד להיות שתצליחו להיפטר מהמזיקים בעזרת השיטות הביתיות שהצענו לכם כאן. עם זאת, אם הקן אכן נמצא באדמה שמתחת לבית, הטרמיטים לא ייעלמו לעולם וימשיכו לצוץ ולהופיע, גם אם תנסו להדביר אותם בשיטות שלמדתם.

    אז איך נפטרים מטרמיטים בבית במקרה שכזה? הפתרון היחידי הוא הדברת טרמיטים מקצועית, שבה מחדירים את חומר ההדברה אל תוך האדמה וישירות לתוך קן הטרמיטים, ובכך מחסלים את המלכה והמלך שלהם. על הדברה שכזו אתם מקבלים אחריות למשך 5 שנים – הארוכה ביותר שאנחנו מעניקים מבין כל סוגי ההדברות שאנחנו מבצעים.

     

    איזה פתרון הורג טרמיטים לצמיתות?

    כשמדבירים את האדמה ישנה תקווה שחומר ההדברה יגיע לקן, אך כאמור זה לא תמיד אפשרי. כדי לחסל באופן מוחלט את הטרמיטים, צריך להשתמש בשיטת נמסיס החדשנית, שלה יש יתרונות רבים ביחס להדברת האדמה:

    הדברה ללא קידוחים: כדי להגיע לקן עם חומר ההדברה צריך לקדוח ברצפה. שיטת נמסיס לעומת זאת מצריכה בסך הכול הצבה של 2 תחנות בבית – תחנת ניטור ותחנת האכלה.

    חיסול מוחלט של הקן: בתחנת ההאכלה מחכים לטרמיטים פיתיונות רעילים, בהם הם מאכילים את כל הקן, כולל המלך והמלכה, גם אם הם לא מתחת לבית שלכם.

     

    שאלות ותשובות נפוצות בנושא

    האם אפשר להיפטר מטרמיטים בלי מדביר?

    במקרים מסוימים זה אכן אפשרי, כל עוד קן הטרמיטים לא ממוקד באופן מוחלט רק בבית שלכם. תוכלו להרחיק אותם מביתכם בשיטות ביתיות, אך סביר להניח שלאחר זמן מה הם יחזרו שוב.

    מה הטיפול הטוב ביותר נגד טרמיטים?

    הדברה מקצועית היא השיטה היחידה שתבטיח לכם שקט מהטרמיטים למשך שנים רבות, והיא למעשה גם היחידה שתוכל לפתור לכם את הבעיה לצמיתות. השיטות הביתיות רק דוחות אותה.

    אילו ריחות מרחיקים טרמיטים?

    הריח היעיל ביותר להרחקת טרמיטים הוא ריחו של חומץ, שיכול לשמש כחומר הדברה נגד הטרמיטים בשילוב חצי כוס ממנו עם מיץ מ-2 לימונים סחוטים, שגם ריחם מסייע להרחיק טרמיטים.

    איך לוודא שהטרמיטים לא יחזרו?

    ודאו שהניקוז בסביבת הבית שלכם תקין, שאין נזילות, והימנעו בשימוש במאלץ'/גבבה (כל חומר שמהווה "שמיכה" לאדמה בגינה).

    נכתב על ידי
    דני חכמון - מומחה להדברת מזיקים מספר רישיון 3029

    דני חכמון הוא מדביר מוסמך של חברת הדברה סנטר והוא מספק שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים והחרקים, רישיון הדברה מספר 3029.

    דני מדביר מוסמך למגזר הפרטי והעסקי, שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח